מציאת עורך דין בשני שלבים פשוטים
LawFind »אמיר שי, עו"ד
אמיר שי, עו"ד
עו"ד אמיר שי, מייסד משרד עורכי דין אמיר שי הממוקם בראשון לציון מערב. המשרד עוסק בתחום דיני המשפחה ובעיקר בתחום המשמורת המשותפת, גירושין ועוד.
כתובתנו:
האלמוגים27, ראשון לציון
איזורי שירות בארץ:
איזור השרוןאיזור המרכז
  • שרון
  • מרכז

משרד עורכי דין אמיר שי

עו"ד אמיר שי נחשב לעו"ד המוביל בתחום של משמורת משותפת  בישראל, נאבק למען דמי מזונות שוויוניים וצודקים. המשרד ממוקם בראשל"צ מערב. 

בשנת 2001 הקים עו"ד אמיר שי את עמותת הורות=שווה, ובמסגרתה פעל להקמת ועדת שניט, ול"מהפכת המשמורת המשותפת" שהתרחשה בשנים 2007- 2008, שהביאה לכך שכיום משמורת משותפת נחשבת בעיני רוב השופטים ורוב פקידות הסעד (המגישות המלצות לבימ"ש) לאופציה הטובה עבור הילדים.

בשנים האחרונות עו"ד אמיר שי מנהל מאבק לשינוי הנורמות המפלות בתחום מזונות הילדים, כך שנטל כלכלת הילדים יתחלק בצורה צודקת בין שני ההורים.

עו"ד אמיר שי מבין היטב את הדינמיקה המאפיינת הליכי גירושין, שבהם סלע המחלוקת הנו התעקשותו "המוזרה" של אבא להישאר אבא במלוא מובן המילה. פרשת הגירושין האישית שעבר, והפעילות הציבורית בתחום הביאו את עו"ד אמיר שי, לאחר שנים רבות של עיסוק ומחקר בנושאי המשמורת-המשותפת (משנת 2001), למעמד של מומחה ייחודי בישראל בתחום המשמורת המשותפת על ילדים לאחר פירוד או גירושין. משרדנו מוביל ומנתב את הליכי הגירושין, כך שילדיך ימצו את זכותם לשני הורים. 
למרות ההתמקדות במשמורת ובמזונות משרדנו מטפל בכל הקשור לגירושין, לרבות ענייני ממון ורכוש. 

כאמור לעיל, עו"ד אמיר שי הנו בוגר אוניברסיטת ת"א,  וחבר בלשכת עוה"ד משנת 1997.

שירותי המשרד

פניה ישירה לאמיר שי, עו"ד
קראתי ואני מסכים לתקנון האתר

סגור