מציאת עורך דין בשני שלבים פשוטים
LawFind »רונן, מעוז - משרד עורכי דין
רונן, מעוז - משרד עורכי דין
משרדנו עוסק בתחום הנזקין והביטוח על ענפיו השונים ובייחוד בתחום נזקי הגוף, לרבות נזקי גוף כתוצאה מתאונות דרכים, רשלנות רפואית, תאונות עבודה, תאונות דרך בשטחים ציבוריים, תאונות ספורט וכו´.
כתובתנו:
הלסינקי 2, תל אביב
איזורי שירות בארץ:
איזור המרכז
  • מרכז

אודות רונן, מעוז - משרד עורכי דין

תחום נזקי הגוף כתוצאה מפגיעה בתאונה או כתוצאה מקבלת טיפול רפואי רשלני הינו תחום מורכב וסבוך המתעדכן באמצעות פסיקת בתי המשפט באופן תדיר ועל כן דורש טיפול מקצועי על ידי עורך דין מנוסה ובעל ידע המקפיד על התעדכנות בפסיקה ובחידושים השונים בתחום נזקי הגוף.

כמו בחיים גם בתביעות נזיקין וביטוח מי שטורח בערב שבת...... לכן, במידה ונפגעתם בתאונה, אתם סבורים שהטיפול הרפואי שקיבלתם היה רשלני או שעליכם לתבוע את זכויותיכם מכוח פוליסת ביטוח עליה שילמתם ממיטב כספכם, מומלץ לנקוט מוקדם ככל האפשר במספר צעדים, אשר יסייעו בהמשך בניהול מוצלח של התביעה ויאפשרו את קבלת הפיצוי המקסימאלי.

משרדנו מציע שירות משפטי ברמה הגבוהה ביותר בתחום התביעות בגין נזקי גוף תוך מתן דגש על טיפול אישי בכל לקוח ולקוח ועדכונו בכל התפתחות במהלך ניהול התביעה.

אם נפגעת בתאונה, או כתוצאה מטיפול רפואי רשלני, או בתאונת עבודה או תאונת דרכים או אם עלייך להילחם בחברת הביטוח על מנת לקבל את המגיע לך- הגעת למקום הנכון!


משרדנו מתמחה בייצוג נפגעים בעיקר בתביעות רשלנות רפואית,  תאונות דרכים, תאונות עבודה, ביטוח לאומי, תביעות ביטוח ונזקי רכוש. באתר תמצאו פרטים אודות המשרד, תחומי העיסוק, הישגי המשרד ועוד. כמו כן עומדת בפניכם אפשרות לפניה למשרד דרך האתר.

במהלך שנות פעילותם צברו עורכי הדין במשרד ניסיון רחב בניהול תביעות רשלנות רפואית מורכבות בכל תחומי הרפואה ותביעות בגין תאונות קשות בבתי המשפט השונים ברחבי הארץ , לרבות חקירת מומחים רפואיים על דוכן העדים.

עורכי הדין במשרדנו צברו במהלך השנים גם ניסיון רב בייצוג חברות ביטוח מה שמקנה להם יתרון רב ומאפשר ניהול ההליכים במבט כולל  תוך קידום עניינם של הלקוחות ומיקסום הפיצוי המגיע להם.

התמקדות משרדנו  בתחום נזקי הגוף הינו יתרון  יחסי המוצא את ביטויו בניסיון מצטבר שמאפשר להעניק ללקוח בטפול מקצועי ברמת מצוינות גבוהה ובמקצועיות בלתי מתפשרת.

שירותי המשרד

פניה ישירה לרונן, מעוז - משרד עורכי דין
קראתי ואני מסכים לתקנון האתר

סגור