מציאת עורך דין בשני שלבים פשוטים
LawFind »יערה רשף, עו"ד
יערה רשף, עו"ד
לעורכת הדין רשף ניסיון בניהול הליכים פליליים על שלביהם השונים ובכלל זה מתן ייעוץ ראשוני בחקירה, ייצוג בהליכי מעצר, ניהול הוכחות ואף כתיבה וניהול עררים וערעורים שונים לבתי המשפט המחוזיים ולבית המשפט העליון, לרבות כתיבת ערעורים בתיקי רצח מורכבים.
כתובתנו:
שדרות העצמאות 16, יהוד
איזורי שירות בארץ:
איזור השרוןאיזור המרכזאיזור השפלה
  • שרון
  • מרכז
  • שפלה

יערה רשף, עו"ד

עורכת הדין רשף מחזיקה בשלושה תארים אקדמיים שונים: תואר ראשון במשפטים (LL.B.) מהמסלול האקדמי – המכללה למנהל; תואר שני מחקרי במשפטים (LL.M.) ממרכז צבי מיתר ללימודי משפט מתקדמים באוניברסיטת תל אביב; ותואר שני (M.A.) מהפקולטה למדעי הרוח באוניברסיטת תל אביב בהצטיינות.


כמו כן, לעורכת הדין רשף אישור לשמש כסנגורית בבתי הדין הצבאיים לפי חוק השיפוט הצבאי, התשט"ו-1955 (באישור יו"ר הוועדה לאישור סניגורים, כבוד השופט אליעזר ריבלין).


השכלתה הרחבה של עורכת הדין רשף וניסיונה האקדמי תורמים לניסיונה בפועל בפרקטיקה המקצועית ומאפשרים לה להבין טוב יותר את התהליכים השונים – הן המשפטיים והן החברתיים – וכמו כן תורמים רבות לניסוח בלתי מתפשר של כתבי בית-דין ברמה הגבוהה ביותר.


משרדה של עורכת הדין יערה רשף הינו משרד פלילי המייצג במגוון רחב של עבירות פליליות, לרבות עבירות צווארון לבן. המשרד מאגד שלושה תחומים עיקריים וביניהם: מחלקה פלילית, מחלקת קטינים ונוער ומחלקת קורבנות עבירה.


בנוסף, עורכת הדין רשף משמשת כקובלת מטעם ועדת האתיקה של מחוז תל-אביב בבית הדין המשמעתי של לשכת עורכי הדין. על כן מתמחה המשרד בייעוץ וייצוג סנגוריאלי בבתי הדין המשמעתיים של הלשכה.

 

המשרד הוקם מתוך הבנה כי ברצף החיים הדינאמי לעיתים נקלעים אנשים נורמטיביים לחלוטין להליכים פליליים הננקטים נגדם. אנשים אלו שונים מאנשים אשר פרנסתם היא בפשע ועל כן הייצוג המשפטי הניתן לאנשים אלו נעשה מתוך ההבנה הבסיסית כי אלו אינם דומים לעבריינים "מקצועיים" ורצידיביסטים (עבריינים חוזרים) וכי יש להבחין בין אלו לאלו.


המשרד מתמחה בנוסף בייצוג נשים בהליך הפלילי. זאת, מתוך הבנת מכלול הגורמים אשר מובילים אישה להיקלע לסיטואציה פלילית, אשר לרוב שונים מהגורמים המובילים גבר להיקלע לאותה סיטואציה. הבנה זו הכרחית לניהול נכון של ההליך הפלילי בו הנאשמת היא אישה ומשפיעים על השירות והייצוג המשפטי הניתן לה.

שירותי המשרד

פניה ישירה ליערה רשף, עו"ד
קראתי ואני מסכים לתקנון האתר

סגור