מציאת עורך דין בשני שלבים פשוטים
LawFind »ערן עזרא, עו"ד
ערן עזרא, עו"ד
עו"ד עזרא הינו מגשר, מרצה, בעל תואר שני במנהל עסקים למנהלים מהאוניברסיטה העברית (בהצטיינות), תואר ראשון במשפטים (בהצטיינות), התמחה בפרקליטות הפלילית של מחוז מרכז, מייסד המשרד, ויועצה המשפטי של עמותת גרנית, המקדמת חקיקה בנושא הגירושין בכנסת ישראל.
כתובתנו:
רחוב מנחם בגין 11 רמת גן
איזורי שירות בארץ:
איזור השרוןאיזור המרכז
  • שרון
  • מרכז

משרד עורך דין ערן עזרא

גירושין (מקובל לכתוב גם "גירושים") הם סיום רישמי של קשר נישואים בין בני זוג. פרידה זמנית או עזיבת מקום המגורים המשותף של בני זוג אינם נקראים גירושין. במדינת ישראל ובמדינות נוספות בעולם אין לאחד מבני הזוג אפשרות להינשא פעם שנייה אם לא סיים בצורה פורמאלית את קשר הנישואין עם בן הזוג השני בהליך גירושין.

אם אתם שוקלים להתגרש, חשוב מאוד לקבל ייעוץ משפטי והכוונה ע"י עורך דין המתמחה בתחום. עו"ד ערן עזרא, הינו עורך דין המתמחה בענייני גירושין ומשפחה, עומד בראש משרד עורכי הדין עזרא ומציע ייעוץ משפטי מקצועי ומנוסה.

משרדו של עורך דין עזרא בעל ניסיון רב בניהול תיקי גירושין מורכבים, הכוללים, בין היתר, סוגיות רכוש, נכסי קריירה, עסקים, מזונות, משמורת, כתובה ועוד. המשרד מתמחה בנושאים הקשורים לענייני משפחה, לרבות, גירושין, גישור, צוואות, ירושות, ידועים בציבור, הסכמי ממון, הסכמי גירושין, אלימות במשפחה, נישואין אזרחיים, התרת נישואין, הגירת ילדים, שינוי גיל, ואימוץ ילדים.

פניה ישירה לערן עזרא, עו"ד
קראתי ואני מסכים לתקנון האתר

סגור