מציאת עורך דין בשני שלבים פשוטים
LawFind »מגזין משפט בישראל»מגזין אזרחי » טיפים לבחירת עורך דין
מגזין אזרחי

טיפים לבחירת עורך דין

  • מערכת האתר
  • |
  • 1/3/13
  • |
  • 12:10
  • |
  • 3247 צפיות

כאשר מגיעים למקרה בו צריך להשכיר את שירותיו של עורך דין חשוב לעשות את הנושא בקפידה. כסף רב הולך לצאת על עו"ד וחבל שיתבזבז לשווא מפאת חוסר סבלנות לעשות סקר שוק מסודר וקפדני. קיימים תיקים שיכולים להיגמר מייד ויש תיקים שיכולים להימשך לאורך זמן, על כן בחירה של עו"ד שילווה אתכם לכל אורך הדרך באמינות, מקצועיות, אתיקה ויושר היא חשובה מאוד. עו"ד מחזיק בידו את כל הפרטים האישיים שלכם בנוגע לתיק ועל כן הוא צריך להיות אדם שניתן לסמוך עליו. להלן מס´ טיפים לבחירת עורך דין.

סקר שוק נרחב
כאשר מחפשים את שירותיו של עורך דין, רצוי מאוד לא לקחת את שירותיו של עורך הדין הראשון שנראה זול וטוב. חשוב מאוד לעשות סקר שוק רחב, לקבל חוות דעת ממס´ עורכי דין על התיק שלכם. עורך דין שייתן לכם את הסיכויים האמיתיים להצלחת התיק, יפרט את החסרונות והיתרונות יהיה יותר אמין מעורך דין שיבטיח לכם ניצחון מובטח רק בכדי שתשכרו את שירותיו. לקבל שורה של המלצות ממכרים והן מעורך הדין עצמו יכול להיות גם גיבוי מוצלח.

עו"ד מוסמך – טיפול בתיק
הטיפול בתיק חייב להיות ע"י עורך דין מוסמך שעבר את הבחינות של לשכת עורכי הדין על פי החוק. גופים שונים אומנם מציעים שירותים משפטיים אך הם לא מוסמכים לכך, וזו יכולה להיות נקודה שתסבך ותפיל את התיק. כמו כן, כאשר ניגשים לעורך דין רצוי לבדוק כי אכן הוא זה שיטפל בתיק ולא אדם אחר בחברה שאינכם יודעים את הרקע המקצועי שלו. משרדים מסוימים יכולים להעביר תיקים למתמחים חסרי ניסיון.

שכר טרחה
חשוב מאוד לברר מה הוא שכר הטרחה של עו"ד וכיצד הוא מחושב. הוא יכול להיות מחושב על פי שעה ועל פי אחוזים מהפיצויים שמקבל התובע עם סגירת התיק. יש עורכי דין שמנקים את השכר שלהם עפ"י התוצאות של הדין. אם עורך הדין אינו מנצח בתיק, בשיטה זו, הוא ייקח החזרים בסיסיים על נסיעות וכו´.

התמחות בנושא ספציפי
עו"ד שיתמחה בנושא עליו אתם עולים למשפט ייתן את העבודה הטובה ביותר שכן יהיה לו ותק בתחום, ניסיון בתחום הספציפי ויידע את כל הסעיפים, הדינים והפסיקות בנושא. עו"ד עם התמחות כללית לפעמים יכול לפספס את המטרה.


עורכי דין לייצוג משפטי
לפניכם משרדי עורכי דין מובחרים העוסקים בתחום עורכי דין לייצוג משפטי. הזינו פרטיכם, סמנו משרדים הקרובים ופועלים באיזור מגוריכם ושלחו את הטופס. בתוך זמן קצר נציגי המשרדים יצרו עמכם קשר טלפוני לייעוץ ראשוני או קביעת פגישה.

קראתי ואני מסכים לתקנון האתר
איזורים בארץ: צפון, שרון, מרכז, שפלה, דרום, ירושלים
סמן לפניה
איזורים בארץ: מרכז
סמן לפניה
איזורים בארץ: מרכז, שפלה
סמן לפניה
איזורים בארץ: שרון, מרכז
סמן לפניה
איזורים בארץ: שרון, מרכז
סמן לפניה

תגובות הגולשים
שם
1111111111
נושא
2222222222
תוכן
3333333333333
לייעוץ והכוונה במציאת עורך דין התקשרו עכשיו ל: 03-6958791
או שלחו פרטיכם בטופס הבא ונציגי הייעוץ שלנו ייצרו עמכם קשר בהקדם
קראתי ואני מסכים לתקנון האתר

ייעוץ משפטי חינם
כתבות ומאמרים בנושא טיפים לבחירת עורך דין
סגור