מציאת עורך דין בשני שלבים פשוטים
LawFind »מגזין משפט בישראל»מגזין נדל"ן ומקרקעין » חייבים למכור את הדירה? כך תעשו זאת נכון
מגזין נדל"ן ומקרקעין

חייבים למכור את הדירה? כך תעשו זאת נכון

  • מערכת האתר
  • |
  • 26/3/2020
  • |
  • 09:08
  • |
  • 1253 צפיות

עומדים למכור את הדירה כחלק מהתייעלות כלכלית? אל תוותרו על הרווחיות

מכירת דירה שהיא הנכס היקר ביותר שיש לכם, בוודאי מלווה בהרבה מאוד התלבטויות וחששות. התחושות הללו אפילו מתעצמות, במידה שסיבת המכירה של הנכס איננה שדרוג של מקום המגורים שלכם אלא להפך – כשמדובר בצורך כלכלי. תכליתו של תהליך מכירה שכזה , הוא למצוא דירה קטנה בעלות נמוכה יותר ולעשות שימוש בכסף שנותר ממכירת הנכס היקר, על מנת להצליח להתקיים – פעולה שרלוונטית מאוד עבור מי שמתמודד עם אבטלה ארוכה או מצב פיננסי קשה שהוא חייב להיחלץ ממנו. אם גם אתם החלטתם למכור את הדירה וחשוב לכם שלא לעשות טעויות, ייעוץ משפטי בתחום של מכירת נכסים בוודאי יעזור לכם לעבור את התהליך בקלות, כמו גם למצוא נכס צנוע יותר, שיהווה עבורכם עזר כלכלי לחיים.

חייבים למכור את הדירה מסיבות כלכליות? כך כדאי להתמודד

נקודת המוצא של אנשים שאיבדו את מקור פרנסתם, אפילו אם קיבלו פיצויי פיטורים מוגדלים והם "מסודרים" לטווח הקצר, היא שקשה יהיה להסתדר לטווח הארוך במידה והאבטלה תימשך חודשים ארוכים. כאשר המחסור בהכנסות הולך ו"נוגס" עוד ועוד בתקציב של המשפחה, לעיתים תתקבל החלטה קשה אך אמיצה, של מכירת הנכס הקיים ומעבר לדירה זולה יותר. ההתמודדות תהיה מאוד לא פשוטה, אך חשוב להבין שדווקא בתקופה שכזו, שבה הרגש והלחצים משפיעים רבות על שיקול הדעת, חשוב עוד יותר להתייעץ באנשים שמכירת נכסים היא מומחיותם, למשל עורך דין העוסק במכירת מקרקעין באופן קבוע. 

כיצד עורך דין מקרקעין יכול לסייע לאחר מכירת הנכס?

עו"ד מקרקעין יכול ללוות עסקאות נדל"ן של מכירה או רכישה, כאשר האינטרס שלכם כלקוחות בא לידי ביטוי בצורה הטובה ביותר. על אף הדוחק הכלכלי שייתכן ותהיו מצויים בו והרצון שלא לבזבז כסף היכן שלא מוכרחים, ההשקעה בייעוץ המשפטי הזה היא חיונית ביותר ולמעשה תחזיר את עצמה, מכאן שהיא כדאית מאוד. התמורה להשקעה הזו תתקבל כבר כאשר תמצאו נכס המתאים ליכולת הכלכלית שלכם, אשר יעניק לכם "אויר לנשימה" בהיבט הפיננסי. בשלב שבו לא תהיו לחוצים בעניין הכספי והמצוקה הממשית תיפתר, תהיו פנויים יותר לחפש עבודה מכניסה ומשתלמת ולאזן את המצב הכלכלי מחדש.

להשתמש בכסף הפנוי בצורה מושכלת

גם אם ההפרש בין הסכום שבו נמכר הנכס הקודם, לבין הסכום שנדרש לרכישת הדירה החדשה, הוא עצום – עדיין זכרו שמדובר בכספים לשעת חירום ושלא הפכתם לעשירים בן לילה. המאמצים למצוא מקורות פרנסה חדשים והכנסות חדשות חייבים להימשך, אחרת תיקלעו בדיוק לאותה סיטואציה, אף שצמצמתם משמעותית את ההוצאות על הדירה. השכילו להשתמש בכספים הפנויים שהתווספו שלכם בעקבות המכירה, בצורה חכמה, לחשב הוצאות עד כמה שניתן ולנסות אפילו לחסוך כסף בצד, זאת בכדי לייצר לעצמכם רשת בטחון כלכלית חדשה שתהווה עבורכם תמיכה לשעת חירום נוספת, אם תבוא חלילה בעתיד.



תגובות הגולשים
שם
1111111111
נושא
2222222222
תוכן
3333333333333
לייעוץ והכוונה במציאת עורך דין התקשרו עכשיו ל: 03-6958791
או שלחו פרטיכם בטופס הבא ונציגי הייעוץ שלנו ייצרו עמכם קשר בהקדם
קראתי ואני מסכים לתקנון האתר

ייעוץ משפטי חינם
כתבות ומאמרים בנושא חייבים למכור את הדירה? כך תעשו זאת נכון
סגור