מציאת עורך דין בשני שלבים פשוטים
LawFind »מגזין משפט בישראל»מגזין מסחרי » ייתרונות פשיטת רגל
מגזין מסחרי

ייתרונות פשיטת רגל

  • מערכת האתר
  • |
  • 1/3/13
  • |
  • 12:10
  • |
  • 2497 צפיות

הליך של פשיטת רגל ננקט כאשר אדם חייב כספים רבים לנושיו בעסק כלשהו והוא לא רואה כיצד יוכל לממש חובות אלה. כאשר אדם מגיע למצב כזה הוא יכול לנסות ולהתחמק מהנושא, לחכות עד שההוצאה לפועל תגיע ותעקל את רכושו או שהוא יכול להודיע על הליך פשיטת רגל. הליך פשיטת הרגל מומלץ מבחינות רבות והיתרונות שלו ברורים מאוד. המטרה של הליך פשיטת הרגל היא לנסות לחלק את החובות של החייב בין נושיו וסגירת קצוות כלכליים תוך כדי כינוס הנכסים של החייב.

מה היתרונות של פשיטת רגל מבחינת הנושים?
הליך של פשיטת רגל לא נעים לאף אחד מן הצדדים – בין אם מדובר לחייב שצריך למצוא דרכים יצירתיות כיצד להחזיר את חובותיו ובין אם מדובר בנושים שלא קיבלו את שכר עבודתם. כאשר עסק מתמוטט יכול אדם להכריז על פשיטת רגל, דבר שמשמש יתרון גדול עבור הנושים. במידה והנושים מחכים להוצאה לפועל הם יימצאו כי ההליך לא תמיד יעיל מספיק וכי הכסף שמוחזר להם לא יהיה במלואו, כמו כן החייב יכול להסתיר נכסים רבים בעת ההוצאה לפועל. לעומת זאת, הליך פשיטת הרגל הוא גלוי ומבטיח את התשלום לנושים.

מה היתרונות של הליך פשיטת רגל מבחינת החייב?
המזל לא משחק לכף ידו של כל אחד, ובמיוחד עם המשברים הכלכליים שארצנו , והעולם ככלל, עובר בשנים האחרונות, אי אפשר לדעת מה יקרה בפתיחת עסק חדש. התחרות מאוד גדולה ועסקים רבים מגיעים למצב של פשיטת רגל. הליך פשיטת הרגל הוא יתרון גדול גם לחייב שסוגר מעגל ומסתייע בגופים אחרים על מנת להסדיר את חובותיו מבלי שהנושים ימשיכו וירדפו אותו לאורך חייו ומבלי שיהיה צורך לעקל את רכושו ולהשאירו בלי כלום. כמו כן , בתום ההליכים יוכל להגיש החייב בקשה לצו הפטר.

מה הוא הפטר וכיצד הוא משמש יתרון בהליך פשיטת הרגל?
בקשה לצו הפטר מוגשת במקרה שאדם רוצה להיפטר מחובותיו ולפתוח בחיים חדשים. לאחר הכרזה על פשיטת רגל יכול אדם לבקש הפטר לאחר שסיים את חובותיו. את ההפטר ניתן להגיש מיד לאחר הכרזה על פשיטת רגל ויש להודיע על כך לנושים.


עורכי דין לענייני פשיטת רגל
לפניכם משרדי עורכי דין מובחרים העוסקים בתחום עורכי דין לענייני פשיטת רגל. הזינו פרטיכם, סמנו משרדים הקרובים ופועלים באיזור מגוריכם ושלחו את הטופס. בתוך זמן קצר נציגי המשרדים יצרו עמכם קשר טלפוני לייעוץ ראשוני או קביעת פגישה.

קראתי ואני מסכים לתקנון האתר
איזורים בארץ: דרום
סמן לפניה
איזורים בארץ: שרון, מרכז
סמן לפניה
איזורים בארץ: מרכז, שפלה
סמן לפניה

תגובות הגולשים
שם
1111111111
נושא
2222222222
תוכן
3333333333333
לייעוץ והכוונה במציאת עורך דין התקשרו עכשיו ל: 03-6958791
או שלחו פרטיכם בטופס הבא ונציגי הייעוץ שלנו ייצרו עמכם קשר בהקדם
קראתי ואני מסכים לתקנון האתר

ייעוץ משפטי חינם
כתבות ומאמרים בנושא ייתרונות פשיטת רגל
סגור