מציאת עורך דין בשני שלבים פשוטים
LawFind »מגזין משפט בישראל»מגזין משפחה » גישור גירושין
מגזין משפחה

גישור גירושין

  • מערכת האתר
  • |
  • 1/3/13
  • |
  • 12:10
  • |
  • 2889 צפיות

אחוזי הגירושין בשנים האחרונות עלו מאוד ואיתם מלווה הליך ארוך, מסורבל ולא נעים של התעסקות חלוקת הממון, מזונות, חלוקת רכוש וזמן עם הילדים  והליכים משפטיים מסורבלים, ארוכים וכואבים. גירושין הוא הליך שגם כך הוא מאוד קשה רגשית והעול של ההליכים המשפטיים הוא קשה מנשוא. על כן הוקם מושג חדש בשם "גישור גירושין" שמאפשר לזוג הפרוד להעביר את ההליכים הנדרשים בצורה רגועה יותר ועם כמה שפחות פגיעות בסובבים והמעורבים.

מה הוא הליך הגישור?
המטרה של הליך גישור גירושין הוא לסיים את הזוגיות וכל ההחלטות הגורליות, הכלכליות והמשפטיות המלוות איתה ביעילות ונועם. הפגישות יתקיימו במקום נייטרלי מול מגשר איתו יתייעצו בנושאים השונים ויגיעו להחלטות שיהיו מקובלות על שני הצדדים לאחר משא ומתן רגוע. המגשר צריך להיות איש מקצוע בעל ידע בתחום, כלומר , אדם שלמד סוציולוגיה או פסיכולוגיה, עורך דין ועסק בענייני משפחה ויודע את החשיבות וההתמודדות של הליך הגירושין.

מה הוא הסכם הגירושין?
הליך גישור הגירושין הוא נחלת הכלל וכל זוג גרוש יכול לגשת אליו בכדי לסדר את ענייניו, בין אם מעורבים ילדים של השניים בנושא ובין אם לא. כאשר מחליטים על הליך זה סופו הוא בחתימת הסכם גירושין. זה הוא מסמך משפטי שמקביל לפסק דין בבית המשפט. הוא מאושר ע"י בית המשפט לענייני משפחה או לחילופין בבית הדין הרבני.

מה ייחודו של הליך הגירושין לעומת הליכים משפטים אחרים?
בנוגע לתביעות בבתי משפט אחרים כאשר מדובר בנושא גירושין ההסתכלות היא לעתיד ולא אל העבר. לא קיים בהליך זה, כמו בתביעות משפטיות אחרות, אשם ונאשם. המטרה העיקרית היא הגדרה מחודשת של היחסים בין הגרוש לגרושה וכיצד מעורבים חיי הילדים (במידה ויש) במערכת חדשה זו. יש לחתום על הסכם שמקובל על שני הצדדים בו בסוף ההליך.

מה הם היתרונות של הליך הגישור לעומת תביעה בבית המשפט?
כאשר מדובר בתביעות משפטיות תחושות התסכול, הכעס והלחצים גדולים הרבה יותר. בעקבות זאת ובעקבות חוסר הסכמה על פסק הדין סביר להניח שימשיכו לצוץ בעיות בהמשך, לאחר המשפט. כמו כן עד שהתביעה תוכרע ייקח זמן רב יותר מאשר בגישור.גישור מציע מניעה של תחושות העצבים והתסכול ומסייע לבניית מערכת יחסים חדשה שתתאים לאופי החיים החדש. הליך זה הוא חסכוני מבחינה כלכלית ומנסה להיות הדדי ככל האפשר לשני בני הזוג.


עורכי דין לגירושין
לפניכם משרדי עורכי דין מובחרים העוסקים בתחום עורכי דין לגירושין. הזינו פרטיכם, סמנו משרדים הקרובים ופועלים באיזור מגוריכם ושלחו את הטופס. בתוך זמן קצר נציגי המשרדים יצרו עמכם קשר טלפוני לייעוץ ראשוני או קביעת פגישה.

קראתי ואני מסכים לתקנון האתר
איזורים בארץ: מרכז
סמן לפניה
איזורים בארץ: מרכז, שפלה
סמן לפניה
איזורים בארץ: שרון, מרכז
סמן לפניה

תגובות הגולשים
שם
1111111111
נושא
2222222222
תוכן
3333333333333
לייעוץ והכוונה במציאת עורך דין התקשרו עכשיו ל: 03-6958791
או שלחו פרטיכם בטופס הבא ונציגי הייעוץ שלנו ייצרו עמכם קשר בהקדם
קראתי ואני מסכים לתקנון האתר

ייעוץ משפטי חינם
כתבות ומאמרים בנושא גישור גירושין
סגור