מציאת עורך דין בשני שלבים פשוטים
LawFind »מגזין משפט בישראל»מגזין תעבורה » זיכוי על מהירות מופרזת
מגזין תעבורה

זיכוי על מהירות מופרזת

אם לחצתם קצת יותר מדי על הגז ושוטר תפס אתכם נוהגים במהירות מופרזת באמצעות מכשיר לבחינת המהירות, ניתן לצאת זכאי, אם המכשיר לא עבר כיול
  • מערכת האתר
  • |
  • 22/8/2013
  • |
  • 17:31
  • |
  • 2068 צפיות

לפני מספר שנים קבע בית המשפט המחוזי שאם ברצונה של המדינה להרשיע נהג על נהיגה במהירות מופרזת אם נתפס על ידי שוטר שמחזיק מכשיר למדידת המהירות, צריכה להוכיח המשטרה שהמכשיר אכן עבר כיול ויכול לזהות נהגים שנהגו במהירות שעוברת את המהירות המותרת באותו שטח ספציפי בה נתפס הנהג. בנוסף, ישנם עוד כמה כללים שבית המשפט יבחן אם יצטרך לדון בסוגיה זו.

מהירות מופרזת
במדינת ישראל ישנם חוקים לגבי נהיגה במהירות. בשונה ממדינות רבות באירופה, המהירויות המותרות בישראל הן נמוכות מאוד, ונהגים רבים נתפסים במהלך השנה כשהם נוהגים במהירות מופרזת בכבישי ישראל השונים, לרוב בכבישים המהירים והכבישים הבין עירוניים, אם כי בשנים האחרונות יש גם עלייה בנהגים שמאושמים בנהיגה מופרזת בדרכים עירוניות. 
המכשיר לבדיקת מהירות לא תמיד מראה תוצאות אמת אם לא כויל

כיול מצלמת מהירות
התהליך שבאמצעותו המשטרה אמורה לוודא שהמכשיר לבחינת המהירות אכן מאופס, הוא תהליך הכיול. המכשירים לבחינת מהירות שנמצאים בידי המשטרה הם אכן מכשירים אמינים, אך אם המכשיר לא כויל ולא נעשתה בדיקה לפני השימוש, לא ניתן לקבוע במאה אחוז שהתוצאות אותן הוא מראה הן אכן אמינות. בית המשפא מחייב את המשטרה לעשות בדיקות כיול תקופתיות למכשירים אשר בבעלותה, וישנם מספר מקרים שאנשים אשר נתפסו על ידי מכשיר מהירות יצאו זכאים בבית המשפט מפני שהמכשיר לא עבר כיול ולא ניתן היה לקבוע באופן ודאי שהוא אכן כויל.

היעזרו בעורך דין
עורך דין לתעבורה יכול להפוך את הסיוט שאליו נקלעתם למשהו שממנו תצאו נקיים. אם קיבלתם זימון לבית משפט בכדי לדון על שלילת הרישיון שלכם או מתן קנס בגין מהירות מופרזת, עדיף שתשכרו את שירותים של עורך דין המתמחה בדיני תעבורה בכדי שידע לכוון אתכם כיצד לנהוג ואולי אף יצליח להוציא אתכם בזול מהמשפט.

עורכי דין לענייני מהירות מופרזת
לפניכם משרדי עורכי דין מובחרים העוסקים בתחום עורכי דין לענייני מהירות מופרזת. הזינו פרטיכם, סמנו משרדים הקרובים ופועלים באיזור מגוריכם ושלחו את הטופס. בתוך זמן קצר נציגי המשרדים יצרו עמכם קשר טלפוני לייעוץ ראשוני או קביעת פגישה.

קראתי ואני מסכים לתקנון האתר
איזורים בארץ: מרכז, שפלה
סמן לפניה
איזורים בארץ: מרכז, שפלה, דרום
סמן לפניה
איזורים בארץ: שרון, מרכז
סמן לפניה

תגובות הגולשים
שם
1111111111
נושא
2222222222
תוכן
3333333333333
לייעוץ והכוונה במציאת עורך דין התקשרו עכשיו ל: 03-6958791
או שלחו פרטיכם בטופס הבא ונציגי הייעוץ שלנו ייצרו עמכם קשר בהקדם
קראתי ואני מסכים לתקנון האתר

ייעוץ משפטי חינם
כתבות ומאמרים בנושא זיכוי על מהירות מופרזת
סגור