מציאת עורך דין בשני שלבים פשוטים
LawFind »מגזין משפט בישראל»מגזין תעבורה » פעולות לאחר תאונת אופנוע
מגזין תעבורה

פעולות לאחר תאונת אופנוע

אנו שומעים על תאונות אופנוע קטלניות מידי יום, החוק מחמיר עם הפוגעים ומעניק זכויות נרחבות לנפגעים. עו"ד תעבורה מקצועי ומיומן ידע להכווין אתכם בדרך הנכונה בין כותלי בית המשפט ורשויות המדינה
  • מערכת האתר
  • |
  • 2/9/2013
  • |
  • 15:48
  • |
  • 2104 צפיות

תאונות אופנוע קורות לצערנו מדי יום, מסיבות שונות שיכולות להיות תלויות בהם, בסביבה או בשניהם. כך או כך, לא ניתן לתקן את התוצאה העגומה – עגמת הנפש בגין התאונה, וכמובן – פציעות גוף שנגרמות מכך. העניין בתאונות הוא שהגוף מצוי בהלם, ומטבע הדברים אינו מגיב באופן מיידי לתאונה. במקרים רבים, הגוף "נזכר" לאותת על הטראומה רק לאחר כיום – יומיים ואפילו לאחר יותר זמן מאז קרות התאונה. חשוב מאוד לנקוט במספר צעדים לאחר התאונה – על אף אם הגוף עוד לא הרגיש את ההשלכות. 

יש לכם ביטוח?
במקרה של תאונת דרכים הקשורה לרכיבה על אופנוע, ישנו סיכוי סביר שנגרם כל נזק שהוא; ניתן לחלק את הנזקים לשניים: נזקי רכוש ונזקי גוף. היות והאופנוען מחויב לעשות ממילא על פי חוק ביטוח חובה, הוא יאסוף הוכחות מכל סוג שמראות כי הגוף נפגע בתאונה, ויגיש את הבקשה לתקיעת חברת הביטוח באמצעות עורך דין תעבורה מטעמו שחברת הביטוח מינתה לו או שהוא עצמו בחר. 
במקרה של תאונת אופנוע ניתן לחלק את הנזק לשניים - נזקי רכוש ונזקי גוף

אם ישנו חשש לפגיעה גופנית
המשטרה אמורה להיות מעורבת בכל מקרה שבו ישנו חשש לפגיעה גופנית מתאונת דרכים. כך במקביל להתקשרות חברת הביטוח בפוליסת ביטוח חובה, מתקשרים למשטרה ולרכב הצלה במקרה הצורך. אם רוצים לתבוע בגין פגיעה באופנוע, מתקשרים עם חברת הביטוח המקיף (בתנאי שנעשה ביטוח מקיף מבעוד מועד והוא בתוקף). 

ומה אם הפגיעה היא באשמת הרוכב?
אין זה משנה על פי תיקוני הפלת"ד של מי האשמה בתאונת הדרכים; הרוכב יתבע את חברת הביטוח במטרה לקבל את הפיצויים עבור כל הטיפולים – האשפוז, השיקום, הפינוי באמבולנס ועוד. את הפיצוי מקבלים בהתאם לחוזה הביטוח שנחתם בין הצדדים או לפחות על פי ברירת המחדל של חוק הביטוח, ובאם ישנה חריגה – רצוי לפנות לעורך דין.


עורכי דין תאונות דרכים
לפניכם משרדי עורכי דין מובחרים העוסקים בתחום עורכי דין תאונות דרכים. הזינו פרטיכם, סמנו משרדים הקרובים ופועלים באיזור מגוריכם ושלחו את הטופס. בתוך זמן קצר נציגי המשרדים יצרו עמכם קשר טלפוני לייעוץ ראשוני או קביעת פגישה.

קראתי ואני מסכים לתקנון האתר
איזורים בארץ: מרכז, שפלה
סמן לפניה
איזורים בארץ: מרכז, שפלה, דרום
סמן לפניה
איזורים בארץ: שרון, מרכז
סמן לפניה

תגובות הגולשים
שם
1111111111
נושא
2222222222
תוכן
3333333333333
לייעוץ והכוונה במציאת עורך דין התקשרו עכשיו ל: 03-6958791
או שלחו פרטיכם בטופס הבא ונציגי הייעוץ שלנו ייצרו עמכם קשר בהקדם
קראתי ואני מסכים לתקנון האתר

ייעוץ משפטי חינם
כתבות ומאמרים בנושא פעולות לאחר תאונת אופנוע
סגור