מציאת עורך דין בשני שלבים פשוטים
LawFind »מגזין משפטי - עדכוני פסיקה » עובד זר יקבל פיצויים בגין אלימות משטרתית
מגזין פלילי

עובד זר יקבל פיצויים בגין אלימות משטרתית

בשנים האחרונות אנו עדים למקרים רבים בהם נוקטת המשטרה באלימות מוגזמת ובלתי סבירה כלפי עצורים, נחקרים וחשודים. מחקרים וסקרים שנערכו בתחום מראים כי החל משנת 2003 קיימת עלייה ניכרת בתלונות שהוגשו כנגד שוטרים בגין אלימות מיותרת.
  • מערכת האתר
  • |
  • 6/11/2013
  • |
  • 18:12
  • |
  • 2017 צפיות

בפועל רק כ-20% מתלונות אלה הביאו את הנאשם לעמוד לדין. במקרים מסויימים החקירה מתרכזת במישור המשמעתי ולעיתים, במקרים קיצוניים, המישור המשמעתי מלווה בתביעה פלילית ואף בהרשעה.

כתב אישום מרשיע כנגד שוטר אלים במיוחד
עובדות המקרה מדברות על עובד זר שנחקר על ידי יחידת הפרשים של מחוז דרום שעסקה בחקירתו של עובד זר שנתפס כאשר הוא עובד באיזור אשדוד ללא האישורים הנדרשים לעבודה בשטחי ישראל, הוא נלקח לחקירה בתחנת המשטרה ושם הוכה קשות בעיקר באזור חלציו. משהגיע העובד הזר לבית החולים נאלצו הרופאים לכרות את אחד מאשכיו של העובד ולגבס את ידו בעקבות שבר באחת מעצמותיו. העובד הזר שנפגע הגיש תלונה וכנגד השוטר המכה הוגש כתב אישום פלילי וכמו כן נפתחו כנגדו הליכים משמעתיים במקביל.
פיצויים בגין אלימות משטרתית

הרשעה פלילית ויחס מחמיר  
בית משפט השלום בבאר שבע אשר לפתחו הוגש כתב האישום, התמודד עם הכחשה מלאה מצידו של השוטר אשר טען שלא התקיים כל מגע פיסי בינו לבין העובד הנפגע, וכי פגיעתו של התובע התרחשה בעת שניסה להימלט מחקירת המשטרה. בהמשך הוגש לבית המשפט הסדר טיעון שנחתם בין המשטרה לפרקליטות, הקובע כי השוטר התוקף יואשם בגרימת חבלה חמורה שהובילה לתוצאות קשות עד מאוד.

הרשעה מוחשית על סמך עדויות חותכות
על אף שבית המשפט קיבל את עסקת הטיעון שנחתמה בין הצדדים, קבע הוא באופן חד משמעי, לאור עדויות של עובד זר נוסף ששהה אותה עת במקום, של שוטר נוסף שבהמשך הפך לעד מדינה וכן של הרופא שטיפל בתובע אשר קבע כי כריתת האשך נדרשה לאחר שזה ספג מכה עוצמתית ביותר באיזור האשך, כי השוטר הוא שגרם לתובע לחבלה החמורה שאירעה לו.

עורכי דין לתביעות פיצויים
לפניכם משרדי עורכי דין מובחרים העוסקים בתחום עורכי דין לתביעות פיצויים. הזינו פרטיכם, סמנו משרדים הקרובים ופועלים באיזור מגוריכם ושלחו את הטופס. בתוך זמן קצר נציגי המשרדים יצרו עמכם קשר טלפוני לייעוץ ראשוני או קביעת פגישה.

קראתי ואני מסכים לתקנון האתר
איזורים בארץ: צפון, שרון, מרכז, שפלה, דרום, ירושלים
סמן לפניה
איזורים בארץ: מרכז, שפלה
סמן לפניה
איזורים בארץ: שרון, מרכז
סמן לפניה

תגובות הגולשים
שם
1111111111
נושא
2222222222
תוכן
3333333333333
לייעוץ והכוונה במציאת עורך דין התקשרו עכשיו ל: 03-6958791
או שלחו פרטיכם בטופס הבא ונציגי הייעוץ שלנו ייצרו עמכם קשר בהקדם
קראתי ואני מסכים לתקנון האתר

ייעוץ משפטי חינם
כתבות ומאמרים בנושא עובד זר יקבל פיצויים בגין אלימות משטרתית
סגור