מציאת עורך דין בשני שלבים פשוטים
LawFind »מגזין משפטי - עדכוני פסיקה » מאסר למטפלת זרה שהתעללה בקשישה
מגזין פלילי

מאסר למטפלת זרה שהתעללה בקשישה

בית המפש גזר עונש חמור ביותר על מטפלת שהתעללה נימרצות בקשישה בה טיפלה וסעדה. העונש החמור הינו בבחינת- למען יראו וייראו כדי שמעשים
  • מערכת האתר
  • |
  • 11/11/201
  • |
  • 15:06
  • |
  • 1811 צפיות

הקשישה, שנפטרה כמספר חודשים לאחר האירועים המדוברים התלוננה כי המטפלת שטיפלה בה במשך כשנה הכתה אותה, התעללה בה נמרצות וגרמה לה לפציעות ולנזקים חמורים עד מאוד. הקשישה התלוננה כי מטפלת הפליאה בה אגרופים, הצמידה אותה לכיסא ללא יכולת לזוז וניערה אותה בחוזקה. הנאשמת, אשר מצויה בישראל לבדה סיפרה בחקירתה שבמשך השנה בה טיפלה בקשישה היא טיפלה בה במסירות תוך דאגה רבה אך בחודשים האחרונים היא היתה נתונה ללחצים ועייפות רבה שהביאו אותה לבצע את הפעולות שביצעה. 

טענות המדינה – אכזריות קשה מצד המטפלת
התביעה טענה בכתבי טענותיה כי הנאשמת, שבידיה הפקידה משפחתה של הנאשמת את היקר להם מכל, מעלה באמונם ופגעה באופן קשה, פיזית ונפשית בקשישה חסרת הישע. בנוסף טענה התביעה כי עצם העובדה שעל אף הודאתה של הנאשמת במעשים המיוחסים לה, היא בחרה לנהל הליך הוכחות  ארוך ומורכב אשר גרם לקשישה עוגמת נפש רבה וטרחה מיותרת הן מצידה של הקשישה והן לבית המשפט. התביעה ביקשה ענישה מותאמת של לכל הפחות 12 חודשי מאסר.
ענישה למען יראו ויראו

טענות הגנה- מצוקה וקושי רב
בעת הגנתה של הנאשמת הדגיש סנגורה את המצב הנפשי הקשה בו היא שרויה וזאת לאור עבודתה הקשה, העובדה כי אמה ואחיה אשר נשארו לבדם במולדובה מצויים במצב כלכלי מחפיר עד כדי רעב. עוד הדגיש סנגורה של הנאשמת כי טרם האירוע המדובר טיפלה הנאשמת בקשישה זמן רב במסירות ורגישות אין קץ ומשראתה המטפלת כי אין היא מסוגלת לעבוד בעבודה זו ביקשה היא לעזוב לאלתר את בית הקשישה אך בנה ביקש שתישאר ולא תשאירה ללא טיפול נאות.

פסיקת בית המשפט- למען יראו וייראו
בפיסקתה קבעה השופטת כי על אף מצבה הקשה של המטפלת מעשיה הינם מעשים חמורים מאין כמוהם, היא פעלה תוך ניצול סמכותה ותפקידה וגרמה לקשישה נזקים והשפלה בלתי פוסקים כאשר זו היתה נתונה לחמלתה וחסדיה. 


עורכי דין לעברות אלימות
לפניכם משרדי עורכי דין מובחרים העוסקים בתחום עורכי דין לעברות אלימות. הזינו פרטיכם, סמנו משרדים הקרובים ופועלים באיזור מגוריכם ושלחו את הטופס. בתוך זמן קצר נציגי המשרדים יצרו עמכם קשר טלפוני לייעוץ ראשוני או קביעת פגישה.

קראתי ואני מסכים לתקנון האתר
איזורים בארץ: מרכז, שפלה, דרום
סמן לפניה
איזורים בארץ: שרון, מרכז
סמן לפניה

תגובות הגולשים
שם
1111111111
נושא
2222222222
תוכן
3333333333333
לייעוץ והכוונה במציאת עורך דין התקשרו עכשיו ל: 03-6958791
או שלחו פרטיכם בטופס הבא ונציגי הייעוץ שלנו ייצרו עמכם קשר בהקדם
קראתי ואני מסכים לתקנון האתר

ייעוץ משפטי חינם
כתבות ומאמרים בנושא מאסר למטפלת זרה שהתעללה בקשישה
סגור