מציאת עורך דין בשני שלבים פשוטים
LawFind »מגזין משפטי - עדכוני פסיקה » לא קיבל שכר- אז שרף את מקום העבודה
אולי תתעניין ב:
מגזין פלילי

לא קיבל שכר- אז שרף את מקום העבודה

החיים מביאים אותנו להתמודדויות קשות ומורכבות עד מאוד, אך תמיד יש לזכור כי מדינת ישראל הינה מדינת חוק אשר מקפידה על קיום מלא של כלל החובות והזכויות של כל אדם,
  • מערכת האתר
  • |
  • 14/11/201
  • |
  • 14:43
  • |
  • 1916 צפיות

מחד מדינת ישראל דואגת לזכויותיו של כל אזרח ותושב ומאידך היא לא תיתן יד לאף אזרח לקחת את החוק לידיו ולבצע פעולות אסורות בהתאם לחוק. כך היה גם במקרה בו גבר בשנות ה50 לחייו אשר עבד מספר שנים בנגריה באיזור השפלה, וכתוצאה ממשבר כלכלי עמוק אליו נקלע המעסיק לא קיבל העובד את שכרו החודשי כחוק. העובד, במטרה לנקום, הגיע באישון ליל אל הנגרייה ושרף אותה קליל.

שרפת מקום העבודה וטשטוש הראיות
מיד לאחר ביצוע העבירה שב העבריין לביתו וכיבס את בגדיו היטב במטרה לטשטש את הראיות שנוצרו נגדו כתוצאה מביצוע השריפה אך לרוע מזלו בפתחה של הנגרייה מוקמה מצלמה מבעוד מועד אשר קלטה בעדשתה את העובד מבצע את העבירה. הנזק שגרם העובד לנגרייה ולבתי העסק בסביבתה עומד על סך אלפי שקלים ורק באורך נס כאשר זיהה עובר אורח את השירפה ודאג להזעיק את שירותי הכבאות, נמנע נזק חמור הרבה יותר. 
לקחת החוק ליידים? אסורה!

טענות ההגנה – חיים קשים ומצוקה כלכלית
בכתבי ההגנה התבסס עורך דינו של הנאשם על כך שמדובר באדם מבוגר, שרק בשנים האחרונות הצליח להיגמל משימוש בסמים ועברו הפלילי עשיר עד מאוד, הוא ריצה בעבר מספר עונשי מאסר ובנוסף סיים זה מכבר מסכת גירושין ארוכה וקשה אל מול אשתו דבר אשר חייב אותו לשוב לישראל לאחר שנים רבות בארצות הברית. הנאשם שניסה לעלות על מסלול חיים נורמטיבי ולמצוא עבודה מסודרת נתקל בקשיים מרובים ולאחר שכבר עבד ולא קיבל את כספו- לא יכול היה לשאת זאת. ההגנה למעשה ביקשה מבית המשפט להתחשב בחייו הקשים ביותר של הנאשם ולפיכך להקל בעונשו.

נסיבות מקלות ובקשה להקלה בעונש
בנוסף לנסיבות חייו הקשות של הנאשם, לאחר ביצוע העבירה הוא הודה במעשיו והביע חרטה עמוקה על כך. יתר על כן, הצטרף הנאשם לקבוצת טיפול ושליטה בכעסים מיוזמתו, בקבוצה זו הוא עבר הערכה על ידי עובדים סוציאליים אשר העידו כי הוא כשיר ומעוניין לעבור שינוי באורחות חייו ובהתנהגותו. בסופו של ההליך, לאחר שהתרשם בית המשפט מרצונו של הנאשם לשינוי, נגזרו אליו 18 חודשי מאסר בפועל ופיצוי של כ3,000 ₪ למתלונן.




עורכי דין לעברות אלימות
לפניכם משרדי עורכי דין מובחרים העוסקים בתחום עורכי דין לעברות אלימות. הזינו פרטיכם, סמנו משרדים הקרובים ופועלים באיזור מגוריכם ושלחו את הטופס. בתוך זמן קצר נציגי המשרדים יצרו עמכם קשר טלפוני לייעוץ ראשוני או קביעת פגישה.

קראתי ואני מסכים לתקנון האתר
איזורים בארץ: מרכז, שפלה, דרום
סמן לפניה
איזורים בארץ: שרון, מרכז
סמן לפניה

תגובות הגולשים
שם
1111111111
נושא
2222222222
תוכן
3333333333333
לייעוץ והכוונה במציאת עורך דין התקשרו עכשיו ל: 03-6958791
או שלחו פרטיכם בטופס הבא ונציגי הייעוץ שלנו ייצרו עמכם קשר בהקדם
קראתי ואני מסכים לתקנון האתר

ייעוץ משפטי חינם
כתבות ומאמרים בנושא לא קיבל שכר- אז שרף את מקום העבודה
סגור