מציאת עורך דין בשני שלבים פשוטים
LawFind »מגזין משפטי - עדכוני פסיקה » התגרש באופן חד צדדי מאשתו ונשלח לכלא
אולי תתעניין ב:
מגזין פלילי

התגרש באופן חד צדדי מאשתו ונשלח לכלא

בית המשפט גזר באופן חריג עונש מאסר בפועל, מאסר על תנאי וקנס כספי גבוה על בעל שהחליט להתגרש מאשתו באופן חד צדדי,
  • מערכת האתר
  • |
  • 29/12/201
  • |
  • 17:20
  • |
  • 1961 צפיות

סיפור המקרה מדבר על זוג מוסלמי מצפון הארץ, שלושה חודשים לאחר שנישאו, הודיע הגבר כי החליט להתגרש מאשתו ללא תלות ברצונה או בעמדתה. במהלך דיון בבית הדין השרעי בנושא הגירושין בין בני הזוג התפרץ הבעל וקרא לעבר אישתו "מגורשת, מגורשת, מגורשת" ובכך ראה עצמו גרוש לכל דבר ועניין על אף שהדבר לא הוכר על ידי בית הדין או כל גורם רשמי אחר. האשה, אשר נותרה המומה מהצהרתו של הגבר, הגישה תלונה במשטרה בגין התרת נישואים שלא כדין. המשטרה הגישה כתב האישום כנגד הבעל לבית משפט השלום בנצרת.

טענות התביעה כנגד הבעל
התביעה שהוגשה כנגד הבעל התבססה בעיקרה על טענה ציבורית כללית לפיה מעשיו של הבעל היוו חשש משמעותי להפרת הסדר הציבורי וביצירת תקדים בעזרתו גברים רבים מהמגזר הערבי אשר מעוניינים לפרק את החבילה משפחתית ינקטו בצעדים חד צדדים מסוג זה. בנוסף טענה התביעה כי הבעל בהתנהגותו גרם לנזק ניכר ומשמעותי לאישה, הוא נישא מחדש, הביא ילדים, הקים משפחה וגרם לה להעיד בבית המשפט- מעמד קשה ומבזה מבחינתה. התביעה קראה לבית המשפט להטיל על הבעל עונש מאסר ופיצוי כספי
גירושים חד צדדים, האומנם?

טענות ההגנה
 הבעל בכתב הגנתו, כפר בכלל האישומים המיוחסים לו וטען כי חשב לתומו כי אשתו ידע והסכימה להליך הגירושין טרם ההכרזה החד צדדית שלו. הוא טען כי לא היה נוהג כפי שנהג אילו היה חושב כי אין האישה מעוניינת ומיודעת להליך אותו הוא מבקש. הבעל מצידו טען כי כלל מעשיו בוצעו בתום לב וביקש למתן את ענישתו הצפויה.

פסיקת בית המשפט
בית המשפט תמך בטענות התביעה וקבע כי מעשיו של הבעל גזרו על אשתו חיים קשים ופגומים בעוד שהוא המשיך בחייו באין מפריע. בית המשפט קבע כי מעשיו של הבעל מהווים השפלה חמורה כלפי האישה ובצעד נדיר גזר עליו מאסר למשך ארבעה חודשים, תשעה חודשי מאסר על תנאי וקנס כספי בסך עשרת אלפים ₪. כבוד השופטת נימקה את העונש וקבעה כי במדינת ישראל לא ניתן לעשות דין עצמי ולקחת את החוק ליידים.  




עורכי דין למחיקת רישום פלילי
לפניכם משרדי עורכי דין מובחרים העוסקים בתחום עורכי דין למחיקת רישום פלילי. הזינו פרטיכם, סמנו משרדים הקרובים ופועלים באיזור מגוריכם ושלחו את הטופס. בתוך זמן קצר נציגי המשרדים יצרו עמכם קשר טלפוני לייעוץ ראשוני או קביעת פגישה.

קראתי ואני מסכים לתקנון האתר
איזורים בארץ: מרכז, שפלה, דרום
סמן לפניה
איזורים בארץ: שרון, מרכז
סמן לפניה

תגובות הגולשים
שם
1111111111
נושא
2222222222
תוכן
3333333333333
לייעוץ והכוונה במציאת עורך דין התקשרו עכשיו ל: 03-6958791
או שלחו פרטיכם בטופס הבא ונציגי הייעוץ שלנו ייצרו עמכם קשר בהקדם
קראתי ואני מסכים לתקנון האתר

ייעוץ משפטי חינם
כתבות ומאמרים בנושא התגרש באופן חד צדדי מאשתו ונשלח לכלא
סגור