מציאת עורך דין בשני שלבים פשוטים
LawFind »מגזין משפט בישראל»מגזין פלילי » מתי נצטרך עו"ד פלילי בינלאומי
מגזין פלילי

מתי נצטרך עו"ד פלילי בינלאומי

העידן הגלובלי מאפשר לחברות לנהל עסקים מעבר לים ויש לכך יתרונות רבים מבחינת התרחבות העסק. אבל לפעמים כדי להצליח בעסקים, חייבים להיות מכוסים מההיבט המשפטי. אף פעם אי אפשר לדעת כיצד עסקים בשלט רחוק עשויים להסתבך ואף להגיע לתביעה פלילית.
  • מערכת האתר
  • |
  • 8/7/2018
  • |
  • 17:11
  • |
  • 1417 צפיות

כנ"ל גם לגבי מקרים כמו עבירות מס מחוץ לגבולות הארץ. במקרים אלה ואחרים, דוגמת חטיפת ילדים לחו"ל, יש צורך לייצוג משפטי על ידי עו"ד פלילי בינלאומי. עו"ד זה מתמחה בהגנה פלילית וייצוג בחקירות במדינות זרות.

יש לזכור שההשלכות להאשמות שונות עשויות להיות חמורות במיוחד במידה ועו"ד שלכם אינו בקיא במשפט הבינלאומי ובחוקים של אותה מדינה ולכן, לא יוכל להציע לכם ייצוג הולם.

עו"ד פלילי בינלאומי בעל הכרות מעמיקה עם מערכות משפטיות שונות בעולם ויש לו את הידע והמיומנות לייצג בתיקים פליליים בבתי משפט באירופה, ארה"ב ועוד.

אז באילו מקרים תזדקקו לעו"ד פלילי בינלאומי?

הוצאה בלתי חוקית של ילד מגבולות הארץ

חטיפת ילדים בינלאומית מוגדרת כהוצאה בלתי חוקית של ילד מגבולות הארץ והחזקתו במדינה זרה מבלי אישור של שני הוריו. סיטואציה קשה ומורכבת זו קורית בעיקר אצל זוגות גרושים כאשר אחד ההורים הוא תושב זר או חי בחו"ל או החליט לקחת עמו את הילד לחו"ל בלי רשות של האפוטרופוס השני של הילד. עו"ד פלילי בינלאומי יוכל לייצג אתכם בחטיפת ילדים לחו"ל בין אם אתם הצד שביצע את הוצאת הילד או הצד שתובע את מי שלקח את הילד לחו"ל.

עבירות מס בחו"ל

קיימים מקרים שונים של העלמות והונאות מס גלובליות, למשל, הלבנת הון בחברות בחו"ל, אי דיווח על הפקדות שנעשו בחו"ל או רכישות של נכסים בחו"ל ורכישות עסקיות מעבר לים. לכל מדינה יש חוקי מס שונים, לדוגמא, בארצות הברית מיושם מס טריטוריאלי, הקובע שכל פעילות עסקית המבוצעת על אדמתה, הן ע"י תושבים והן ע"י אזרחים זרים, מחויבת במס. עו"ד פלילי בינלאומי הינו בעל הכרות עם תחום המיסוי במדינות שונות ויוכל לייעץ בתכנון מס נכון, הפחתת נטל המס ובעיקר חוות דעת בסוגיות של מקלטי מס, עריכת הסכמים בינלאומיים וליווי בהתנהלות תקינה מול בנקים ונציגי המערכת הפיננסית בחו"ל. לחקירות מס יכולות להיות תוצאות הרסניות כאשר עבירת מס לא תמיד נעשית ביודעין ולעיתים מתוך אי ידיעה את החוק המקומי. עו"ד פלילי בינלאומי יסייע בהגנה הנדרשת בחקירת מס פלילית או בכל טענות של הונאת, מעילה והעלמת מס.

תהליכי הסגרה למדינה זרה

מדינות שונות מקיימות ביניהן הסכמי הסגרה, כך שאם בוצעה עבירה פלילית למשל בארה"ב והמואשם הגיע לארץ, תיתכן הסגרה לארה"ב. לישראל יש הסכם הסגרה עם ארה"ב עוד משנת 1962 ועבירה נחשבת לבת הסגרה גם אם מדובר בניסיון לעבירה, השתתפות בסיוע וייעץ, בקשירת קשר לביצוע עבירה. מקרים המאושרים להסגרה דורשים ייצוג של עו"ד פלילי בינלאומי, שיספק ליווי וחוות דף משפטית וכן יפעל למניעת ההסגרה כאשר יש למשל אי הסגרה לנאשמים בעבירות פוליטיות או לאדם שנשפט, הורשע וזוכה בגין העבירה המדוברת. ייצוג על ידי עורך דין בקיא ומומחה בתחום יכול למנוע הסגרה ולהחליף את ריצוי המאסר בחו"ל לריצוי מאסר בישראל וכדומה.

אל תסתבכו עם החוק במדינה זרה בה אין לכם הכרות עם מערכת המשפט והדינים הנהוגים. עו"ד פלילי בינלאומי בעל הכרות וראייה גלובלית ויוכל לסייע לכם להימנע מראש מעבירות וכן לייצג אתכם במידה ואתם מתבקשים לתבוע או לעמוד לדין במדינה זרה או זקוקים לליווי וייעוץ בביצוע עסקאות והסכמים בחו"ל.


תגובות הגולשים
שם
1111111111
נושא
2222222222
תוכן
3333333333333
לייעוץ והכוונה במציאת עורך דין התקשרו עכשיו ל: 03-6958791
או שלחו פרטיכם בטופס הבא ונציגי הייעוץ שלנו ייצרו עמכם קשר בהקדם
קראתי ואני מסכים לתקנון האתר

ייעוץ משפטי חינם
כתבות ומאמרים בנושא מתי נצטרך עו"ד פלילי בינלאומי
סגור