אנו יכולים להיות עסק שמוכר מוצרים ואנו יכולים להיות עסק שמייצר שירותים שונים, מה שבטוח זה שהמכנה המשותף בין כולם הוא קהל הלקוחות. כל חברה עסקית המבססת את פעילותה על שירות/מוצר מחוייבת לשירות לקוחות מן המעלה הראשונה ומשרדי עריכת הדין אינם יוצאים מן הכלל. כיום משרדים רבים עוד טרם עבור לעבוד עם מערכות CRM מתקדמות ופועלים בשוטף עם תוכנות אופיס פופולריות ודואר אלקטרוני.
במאמר הבא ריכזנו הסבר על מהי מערכת CRM ומה הם היתרונות השונים הגלומים בה שיוכלו לסייע לכל פירמה לנהל את לקוחותיה בצורה טובה יותר ובכך לייעל את מהלך העבודה השוטף ולהגדיל הכנסות.
מהי מערכת CRM?
המונח CRM מייצג את המילים Customer Relationship Management שמשמעותו בתרגום חופשי לעברית הוא ניהול קשרי לקוחות.
מערכת CRM למעשה מאפשרת לעסקים קטנים וגדולים כאחד, לנהל את קשריהם העסקיים מול לקוחותיהם הקיימים ולמנף את היכולות העסקיות שלהם מול לקוחות פוטנציאליים. איך זה עובד? ובכן, באמצעות מאפיינים קלאסיים של מערכות אלו המאפשרים קבלת וקליטת לידים, יצירת קשר, אחסון ושמירת מידע דינמי על הלקוח בקלות וביעילות וריכוז כלל ההזדמנויות תחת ממשק אחד.
מאז שהחלו להתהוות כמוצר נדרש בקרב חברות רבות, השתכללו המערכות השונות וכיום הן מאפשרות לאחד את כלל הפעילות העסקית תחת פלטפורמה אחת בה אף מידע ואף לקוח לא נופלים בין הכיסאות.
אלו יתרונות מערכות CRM מביאה לעורכי דין?
לסיכום, אם אתם מחפשים להביא את הפירמה שלכם ליכולות ארגוניות וביצועיות גבוהות אף יותר מן הקיים כיום, אין ספק כי למערכות CRM יתרונות רבים שקצרה היריעה מלהכיל את כולם במאמר.
שם | |
1111111111 | |
נושא | |
2222222222 | |
תוכן | |
3333333333333 | |