מציאת עורך דין בשני שלבים פשוטים
LawFind »מגזין משפט בישראל»מגזין מחשבים ואינטרנט » למה עורכי דין צריכים מערכת CRM?
מגזין מחשבים ואינטרנט

למה עורכי דין צריכים מערכת CRM?

למערכות ניהול קשרי לקוחות יש פוטנציאל עצום ורב ערך עבור מגוון חברות הלוקחות חלק בשוק התחרותי. בהתבסס על כך, מדהים לגלות כי מספר הפירמות לעריכת דין שעושות שימוש במערכות CRM הוא נמוך באופן יחסי.
  • מערכת האתר
  • |
  • 26/11/201
  • |
  • 10:18
  • |
  • 1513 צפיות

אנו יכולים להיות עסק שמוכר מוצרים ואנו יכולים להיות עסק שמייצר שירותים שונים, מה שבטוח זה שהמכנה המשותף בין כולם הוא קהל הלקוחות. כל חברה עסקית המבססת את פעילותה על שירות/מוצר מחוייבת לשירות לקוחות מן המעלה הראשונה ומשרדי עריכת הדין אינם יוצאים מן הכלל. כיום משרדים רבים עוד טרם עבור לעבוד עם מערכות CRM מתקדמות ופועלים בשוטף עם תוכנות אופיס פופולריות ודואר אלקטרוני.

במאמר הבא ריכזנו הסבר על מהי מערכת CRM ומה הם היתרונות השונים הגלומים בה שיוכלו לסייע לכל פירמה לנהל את לקוחותיה בצורה טובה יותר ובכך לייעל את מהלך העבודה השוטף ולהגדיל הכנסות.

מהי מערכת CRM?

המונח CRM מייצג את המילים Customer Relationship Management שמשמעותו בתרגום חופשי לעברית הוא ניהול קשרי לקוחות.

מערכת CRM למעשה מאפשרת לעסקים קטנים וגדולים כאחד, לנהל את קשריהם העסקיים מול לקוחותיהם הקיימים ולמנף את היכולות העסקיות שלהם מול לקוחות פוטנציאליים. איך זה עובד? ובכן, באמצעות מאפיינים קלאסיים של מערכות אלו המאפשרים קבלת וקליטת לידים, יצירת קשר, אחסון ושמירת מידע דינמי על הלקוח בקלות וביעילות וריכוז כלל ההזדמנויות תחת ממשק אחד.

מאז שהחלו להתהוות כמוצר נדרש בקרב חברות רבות, השתכללו המערכות השונות וכיום הן מאפשרות לאחד את כלל הפעילות העסקית תחת פלטפורמה אחת בה אף מידע ואף לקוח לא נופלים בין הכיסאות.

אלו יתרונות מערכות CRM מביאה לעורכי דין?

  • סדר וארגון - תחום עריכת הדין נוטה להתהדר בלא מעט עבודת ניירת כשהמידע הולך ומתאסף ברשומות מודפסות ובקבצים. בעזרת מערכת CRM תוכלו לאחסן את המידע הנאסף על כל לקוח תחת מערכת אחת שתאפשר שליפת מידע יעילה וטובה יותר.
  • זיהוי אפיקי שיווק – משרדי עריכת דין רבים עושים שימוש בחברות פרסום ושיווק דיגיטלי כדי לקבל פניות של לקוחות פוטנצאיליים. בעזרת מערכת CRM ניתן למיין את קבלת הלידים על-פי ספק ובכך לזהות את אפיקי השיווק היעילים ביותר בהם כדאי להשקיע את מרבית התקציב הפרסומי.
  • שימור לקוחות – גם לקוחות גדולים של חברות ומוסדות שונים במשק היו רוצים לדעת שהם מקבלים יחס אישי. בעזרת מערכת CRM תוכלו לאגור את המידע הנובע מהיכרותכם האישית עם הלקוח בתוך ממשק אחד ובכך להכיר את מאפייני הלקוח, רצונותיו, אירועים שונים ועוד שיעניקו להם יחס אישי ותחושת ייחודיות.
  • ניתוח ביצועים – CRM יכול לסייע בניתוח ביצועי החברה על-ידי הפעלת מגוון דוחות שונים לבדיקת יכולות המכירה של אנשי הארגון, היכולות השירותיות והמעקב אחר התהליכים של התיקים המשפטיים השונים.

לסיכום, אם אתם מחפשים להביא את הפירמה שלכם ליכולות ארגוניות וביצועיות גבוהות אף יותר מן הקיים כיום, אין ספק כי למערכות CRM יתרונות רבים שקצרה היריעה מלהכיל את כולם במאמר.


תגובות הגולשים
שם
1111111111
נושא
2222222222
תוכן
3333333333333
לייעוץ והכוונה במציאת עורך דין התקשרו עכשיו ל: 03-6958791
או שלחו פרטיכם בטופס הבא ונציגי הייעוץ שלנו ייצרו עמכם קשר בהקדם
קראתי ואני מסכים לתקנון האתר

ייעוץ משפטי חינם
כתבות ומאמרים בנושא למה עורכי דין צריכים מערכת CRM?
סגור