מציאת עורך דין בשני שלבים פשוטים
LawFind »מגזין משפט בישראל»מגזין משרד הבטחון » מתי כדאי להיעזר בשירותיו של עורך דין משרד הבטחון?
מגזין משרד הבטחון

מתי כדאי להיעזר בשירותיו של עורך דין משרד הבטחון?

במדינת ישראל בה נושא ביטחון הפנים והביטחון הלאומי תמיד מונח על השולחן, לא מן הנמנע שהולכת ומתהווה אוכלוסייה שלמה הזקוקה לייעוץ משפטי בכל הנוגע להתנהלות מול הגופים הבטחוניים הממשלתיים השונים.
  • מערכת האתר
  • |
  • 10/1/2019
  • |
  • 11:48
  • |
  • 817 צפיות

אז מתי כדאי להיעזר בעורך דין המתמחה בעבודה מול גופים בטוחניים? ומי הן אותן אוכלוסיות שיכולות להסתייע בייצוג משפטי הולם? במאמר הבא ביקשנו לעשות מעט סדר בדבר לכל מי שסבור או סבורה כי הם סקוקים לסיוע משפטי בתחום הביטחון.

תביעת אחוזי נכות בוועדות רפואיות

אחד מן הייצוגים הבולטים יותר של עורך דין משרד הבטחון בא לידי ביטוי במתן ייעוץ וליווי משפטי לאנשי כוחות הביטחון מן המשטרה ועד הצבא אשר מבקשים לתבוע אחוזי נכות והכרה רשמית על נכותם בעקבות אירוע בטחוני שאירע בעת שירותם. לא פעם ניווכח לדעת כי מדובר בתהליך ארוך ומפרך שרווי בלא מעט מכשולים, ולפיכך מומלץ להיעזר באיש מקצוע הבקיא בתהליכים השונים של משרד הביטחון.

חשוב לדעת כי לעתים אין מדובר רק בפגיעה פיזית אותה ניתן להוכיח מעבר לכל צל של ספק. ישנם לא מעט יוצאי כוחות הביטחון הלוקים בסוגיות נפשיות שונות ומצריכות ייצוג הולם וברור.

הכרה בתאונות עבודה

בכל הנוגע למילוי תפקידים בטחוניים קשה למצוא את הגבול שמעיד על היתכנותה של תאונת עבודה בעלת השפעה גורפת על המשך חייו של יוצא כוחות הביטחון. בעזרת שירותיו המיומנים של עורך דין המתמחה בעבודה מול משרד הביטחון תוכלו לקבל את הייצוג ההולם שיאפשר הכרה מלאה בזכויותיכם לאור תאונה שהתרחשה בעת מילוי תפקידכם.

הגשת ערעורים

המערכת המשפטית איננה מקום פשוט ועל אחת כמה וכמה כאשר מדובר במשרדים ממשלתיים. כולנו מודעים לביורוקרטיה הנהוגה במדינת ישראל ועד כמה היא יכולה להיות מתישה ומפרכת. אם אתם חשים שאינכם זכיתם למלוא זכויותיכם כתוצאה מאירוע שהתרחש בעת מילוי תפקידכם, דעו כי באפשרותכם להגיש ערעור שייבחן במלואו על-ידי וועדה מקצועית.
טרם הגשת הערעור ובמהלכו, תוכלו לקבל ייצוג מקצועי שישקף את עמדתכם כהלכה ואת כלל הסעיפים הנדרשים כדי לשנות את החלטת הוועדות הרפואיות.

אז כיצד יש לבחור בעורכ/ת דין לייצוג במשרד הביטחון?

הקפידו לחפש אחר עורכי דין בעלי ניסיון רב שנים בייצוג מול הוועדות והגופים השונים של משרד הביטחון ונספחיו. עורכי דין בעלי ידע וניסיון, מכירים את הנפשות הפועלות, מבינים את התהליכים ויודעים לצפות ולחזות מהלכים שונים ולפעול על-פיהם.

בסיוע והליווי המקצועי של עורך דין שהתמחה בעבודה מול משרד הביטחון יכולים להיעזר חיילים משוחררים, חיילים הנמצאים בשירות סדיר, שוטרים, עובדי משרד הביטחון ואנשי כוחות הביטחון הפועלים בגופים נוספים במדינת ישראל.

תגובות הגולשים
שם
1111111111
נושא
2222222222
תוכן
3333333333333
לייעוץ והכוונה במציאת עורך דין התקשרו עכשיו ל: 03-6958791
או שלחו פרטיכם בטופס הבא ונציגי הייעוץ שלנו ייצרו עמכם קשר בהקדם
קראתי ואני מסכים לתקנון האתר

ייעוץ משפטי חינם
כתבות ומאמרים בנושא מתי כדאי להיעזר בשירותיו של עורך דין משרד הבטחון?
סגור