מציאת עורך דין בשני שלבים פשוטים
LawFind »מגזין משפט בישראל»מגזין משרד הבטחון » איך לבחור עורך דין פלילי?
מגזין משרד הבטחון

איך לבחור עורך דין פלילי?

אישום פלילי איננו עניין של מה בכך והוא מחייב בחירה קפדנית ומושכלת של עורך דין פלילי בעל ניסיון אשר ייצג נכונה את האינטרסים של הלקוח/ה אל מול מערכת השלטון והמשפט בישראל.
  • מערכת האתר
  • |
  • 15/5/2019
  • |
  • 08:52
  • |
  • 1019 צפיות

עבור רבים מאיתנו, אישומים פליליים או צורך בעורך דין פלילי, נדמים כמו תרחיש אימים שאף נשמע כתלוש מן המציאות. למרבה הצער, אישומים פליליים הם נפוצים הרבה מעבר למה שרבים נוטים לשער. שימוש בסמים והאשמות שווא הם רק חלק מן המקרים בהם אנשים נורמטיביים לחלוטין, נקלעים לסיטואציות שאינן נורמטיביות כלל. גם נפגעי עבירה, המשמשים כעדים מרכזיים בהליכים משפטיים, זקוקים לייצוג של עורך דין מנוסה שיידע לייצג את האינטרסים האישיים שלהם ויבטיח את זכויותיהם.

אז כיצד בוחרים בעורך דין פלילי?
אל הדוגמאות שצירפנו לעיל נוסיף את הנתון העגום עבור מדינה מערבית דוגמת ישראל, ועל פיו 99% מכלל התיקים מסתכמים בהרשעה! עתה נשאלת השאלה, כיצד בוחרים נכונה את העורך דין שיידע להשיג את התוצאה החיובית ביותר.

1. התמחות ממוקדת בפלילים
כיום ניתן למצוא מגוון משרדי עורכי דין המספקים שירותים שונים עבור לקוחותיהם וביניהם נכלל תחום הפלילים. עם זאת, כשזה מגיע לייצוג פלילי, חשוב לבחור בעורך דין המתמצה בתחום הפלילים בלבד.

עורכי דין ומשרדים המשלבים בין העולמות המשפטיים השונים של משפט אזרחי ופלילי, עלולים להפגין ידע ואסטרטגיה מוטעים בהובלת התיק אל מול רשויות החוק ובית המשפט ומכאן להביא לגזר דין חמור הרבה יותר.

שימו לב אם מדובר במקרה ובו אתם זקוקים לעורך דין פלילי או שמא לאיש מקצוע אחר. כך למשל, מעורבות בתאונת עבודה ברשלנות המעסיק, איננה בהכרח מציבה אותו בפני אישומים פליליים, וייצוג על-ידי עורך דין המתמחה בתאונת עבודה היא זו שתענה נכון יותר על הסוגייה.

2. ניסיון מעשי
כאשר עתידכם נתון לחסדיה של מערכת המשפט, חשוב יותר מכול, לקחת איש מקצוע מנוסה ואחראי המצוי בה ואשר יודע כיצד להתנהל בה בצורה נכונה. הניסיון המעשי בהחלט כרוך בשכר טרחה גבוה יותר, אך לחופש והוכחת האמת בפני בית המשפט – אין כל מחיר! גם אם אתם נמצאים לפני חקירה במשטרה, דעו כי עליכם לקבל ייעוץ משפטי שהרי זהו שלב בלתי נפרד מגיבוש הראיות על-ידי המשטרה.

3. סיפורי הצלחה
כל עורך דין בעל ניסיון, מראה את יכולותיו בעזרת "תיק עבודות" של סיפורי הצלחה. הקפידו לבצע מחקר מעמיק אחר כל עורך דין פלילי ולוודא שאכן מדובר באיש מקצוע מיומן. מרבית עורכי הדין יספרו על הצלחותיהם באתרם, אך מומלץ בחום לבצע מחקר מעמיק ולמצוא מקורות מידע נוספים המספרים על מהלך המשפט. 

4. הבטחות מוגזמות = נורת אזהרה
זוכרים את הנתון שהצגנו קודם לכן על נתוני ההרשעה הגבוהים במדינת ישראל? אז עד שדברים ישתנו, אלו הם פני הדברים והמטרה העליונה היא להגיע לגזר דין מקל ככל הניתן וזאת בהתחשב בהאשמות. עורכי דין פליליים שמספרים על סיפורי הצלחה מסחררים יתר על המידה או על יכולתם למשוך בחוטים מתוך היכרות מעמיקה עם המערכת הם נורת אזהרה גדולה. רק עורך דין המצוי במערכת ואשר מכיר אותה על בוריה, יודע לספר את האמת גם אם היא לא תמיד נעימה.

זכרו כי מטרתו של עורך דין פלילי היא לא רק לייצג אתכם בבית המשפט, אלא ללוות אתכם עם בניית אסטרטגיה נכונה אל עבר התוצאה המיטבית.


תגובות הגולשים
שם
1111111111
נושא
2222222222
תוכן
3333333333333
6/10/2019 12:00:00 AM  12:04
לייעוץ והכוונה במציאת עורך דין התקשרו עכשיו ל: 03-6958791
או שלחו פרטיכם בטופס הבא ונציגי הייעוץ שלנו ייצרו עמכם קשר בהקדם
קראתי ואני מסכים לתקנון האתר

ייעוץ משפטי חינם
כתבות ומאמרים בנושא איך לבחור עורך דין פלילי?
סגור