מציאת עורך דין בשני שלבים פשוטים
LawFind »מגזין משפט בישראל»מגזין תעבורה » פיצויים בגין תאונת אופנוע
מגזין תעבורה

פיצויים בגין תאונת אופנוע

  • מערכת האתר
  • |
  • 1/3/13
  • |
  • 12:10
  • |
  • 2405 צפיות

אופנועים הם כלי מסוכן וקשה למצוא אדם שרוכב דרך קבע על אופנוע ולא נפצע במהלך הנסיעה. בעקבות השיעורים הגבוהים בתאונות הדרכים בגין תאונות אופנוע חברות הביטוח החליטו לא לבטח אופנועים וקטנועים שכן זה לא כלכלי להם. כמובן שכל בעל רכב חייב בביטוח חובה ועל כן מוצאים הרוב את קבלת הפיצויים המאגר הישראלי לביטוחי רכב – הפול. בצורה זו מקבל רוכב האופנוע את הפיצויים מחברת הביטוח כפי שמגיעים לו, עם זאת הוא צריך לשאת בתשלומים קבועים וגבוהים לחברת הפול.

אילו מסמכים צריך להגיש בעת תביעת פיצויים בגין תאונת אופנוע?
מכיוון שתאונות אופנוע מאוד נפוצות מתייחסים אליהם בעין חושדת ועל כן חשוב מאוד להביא את כל המסמכים הראשוניים על מנת לייעל את הליך קבלת הפיצויים ולהבהיר אותו. יש להביא את רישיון הנהיגה של הנהג שמותאם לקטנוע או אופנוע, את פוליסת הביטוח, אישור של קצין משטרה הכולל פירוט של הנפגעים בתאונה, כמו כן יש לצרף תיעוד רפואי של הנפגעים כגון אישור מרופא. גם על כלי הרכב קיים כיסוי ביטוחי ובאמצעות דו"ח שמאי וצילומים ניתן לקבל את הפיצויים.

מדוע רצוי לפנות לעורך דין בגין תביעת פיצויים של תאונות אופנוע?
תאונות דרכים רבות שנראות כקלות או לא קשורות מוכרות בחוק והנפגע זכאי לפיצויים. במידה ואדם נפגע בגין תאונת דרכים רצוי מאוד לפנות לעורך דין שמתמקצע בנושא, שיודע את כל החקיקה לתומה, שיוכל להעריך נזקי גוף ומה הפיצויים שלהם ושיידע מה לדרוש כפיצוי לפגיעות שונות. כך למשל כוויה מאגזוז של אופנוע יכולה להיחשב כתאונת דרכים והנפגע זכאי לפיצוי או נפילה של אופנוע על אדם כאשר יורדים ממנו.

בדיקת פוליסת ביטוח ופיצויים בשבע עיניים
קיימות פוליסות ביטוח חובה שמתייחסות אך ורק למבוטח עצמו. יש להקפיד לשים לב לאותיות הקטנות שכן פעמים רבות במסגרת תאונות אופנוע נפגעים אנשים אחרים שיכולים לדרוש פיצויים גדולים מאוד. כמו כן רכיבה על רכב של אדם אחר שפוליסת הביטוח שלו לא תקפה לרוכבים אחרים יכולה גם היא להעמיד את הנוהג בסיכון.


עורכי דין לתביעות פיצויים
לפניכם משרדי עורכי דין מובחרים העוסקים בתחום עורכי דין לתביעות פיצויים. הזינו פרטיכם, סמנו משרדים הקרובים ופועלים באיזור מגוריכם ושלחו את הטופס. בתוך זמן קצר נציגי המשרדים יצרו עמכם קשר טלפוני לייעוץ ראשוני או קביעת פגישה.

קראתי ואני מסכים לתקנון האתר
איזורים בארץ: צפון, שרון, מרכז, שפלה, דרום, ירושלים
סמן לפניה
איזורים בארץ: מרכז, שפלה
סמן לפניה
איזורים בארץ: שרון, מרכז
סמן לפניה

תגובות הגולשים
שם
1111111111
נושא
2222222222
תוכן
3333333333333
לייעוץ והכוונה במציאת עורך דין התקשרו עכשיו ל: 03-6958791
או שלחו פרטיכם בטופס הבא ונציגי הייעוץ שלנו ייצרו עמכם קשר בהקדם
קראתי ואני מסכים לתקנון האתר

ייעוץ משפטי חינם
כתבות ומאמרים בנושא פיצויים בגין תאונת אופנוע
סגור