מציאת עורך דין בשני שלבים פשוטים
LawFind »מגזין משפט בישראל»מגזין משפחה » איך למנוע מהעסק להתרסק כתוצאה מגירושין?
מגזין משפחה

איך למנוע מהעסק להתרסק כתוצאה מגירושין?

  • מערכת האתר
  • |
  • 1/3/13
  • |
  • 12:10
  • |
  • 2186 צפיות

מלבד הליך הגירושין שבו יש לטפל ולכלכל, מצטרף אליו הליך נוסף, והוא פירוק עסק. ישנו שוני בין מקרה של פירוק עסק בין בני זוג שהיו שותפים עסקיים, לבין פירוק עסק בין שותפים אגב גירושין ואפילו קריסה של עסק פרטי השייך לאדם בודד שמתגרש. כשעסק מנוהל בידי שני בני זוג, מצטרפים אל תהליך ניהול החברה רגשות בין אישיים שבקלות יכולים להוביל למצב של קריסת העסק. במידה ואלו שני שותפים עסקיים שמעוניינים לפרק את העסק שלהם, התנאי הוא מזעור הפגעים ויש פתרונות למזעור פגעים גם אם שני השותפים לא מגיעים להבנה ביניהם.

חיסול שותפות עסקית אגב גירושין
אם השותפים העסקיים הינם בני זוג, ישנו עניין של איזון משאבים בין שני בני הזוג, ופעמים רבות יש עניין לאחד מהצדדים לתת לעסק לקרוס, רק כדי ש"תמות נפשי עם פלישתים", ולא לוותר על החוויה של קריסת הזיכרונות ממהלך הגירושין וקבירתם מאחור. בין בני זוג נשואים כשאחד מהם בלבד הוא בעל העסק, יש נטייה להמעיט בערכו של העסק כדי שלא יעלה בהסכם איזון המשאבים. ישנה בעייתיות בשעת הגירושין כשזה קורה, משום ששעה זו מהווה נקודת תורפה לאותו מתגרש שיש למי מ"יועציו" אינטרס לקריסת עסקיו, וכשהרבה אנשים מעורבים בחייו הפרטיים של בעל העסק, כל בעלי התפקידים למיניהם עלולים לקפוץ על עקב אכילס הזה.

מה עליך לעשות בכדי למנוע מהעסק להתרסק כתוצאה מגירושין?
על בעל העסק להשתמש בכישורים ובקשרים המצוינים שלו על מנת לצאת ממצבים אשר רק הוא יכול לפתור אותם. רצוי ליצור מצע כזה שבו בן הזוג יצטרך לשלם מחיר יקר באם ירצה להדיח אותך מן העסק, או לפחות להבטיח את שליטתך בעסק. דווקא מכירת העסק לצד שלישי עלולה לערב גורם שעלול להתנכר דווקא לצד שלכם בהמשך, ראו הוזהרתם.. ישנן עוד שיטות לאיומים בפתחם של גירושין, ולכן רצוי להתייעץ עם עורך דין מומחה לנושא לפני נקיטת הליכים.

כיצד לנהוג?
תמיד ולעולם יש לנהוג באמצעים חוקיים כדי להשיג את אותן מטרות על- אף שמדובר על שליטה ועל איומים. כאשר העסק נתון תחת איום, יש להחיש את הליך הגירושין כדי למנוע מבן הזוג את ה"רחרוח" בתוך העסק שלך.

עורכי דין לענייני חלוקת רכוש
לפניכם משרדי עורכי דין מובחרים העוסקים בתחום עורכי דין לענייני חלוקת רכוש. הזינו פרטיכם, סמנו משרדים הקרובים ופועלים באיזור מגוריכם ושלחו את הטופס. בתוך זמן קצר נציגי המשרדים יצרו עמכם קשר טלפוני לייעוץ ראשוני או קביעת פגישה.

קראתי ואני מסכים לתקנון האתר
איזורים בארץ: מרכז
סמן לפניה
איזורים בארץ: מרכז, שפלה
סמן לפניה
איזורים בארץ: שרון, מרכז
סמן לפניה

תגובות הגולשים
שם
1111111111
נושא
2222222222
תוכן
3333333333333
לייעוץ והכוונה במציאת עורך דין התקשרו עכשיו ל: 03-6958791
או שלחו פרטיכם בטופס הבא ונציגי הייעוץ שלנו ייצרו עמכם קשר בהקדם
קראתי ואני מסכים לתקנון האתר

ייעוץ משפטי חינם
כתבות ומאמרים בנושא איך למנוע מהעסק להתרסק כתוצאה מגירושין?
סגור