מציאת עורך דין בשני שלבים פשוטים
LawFind »מגזין משפט בישראל»מגזין ציבורי » הכנת תביעת פיצויים כולל פיצוי כספי
מגזין ציבורי

הכנת תביעת פיצויים כולל פיצוי כספי

  • מערכת האתר
  • |
  • 1/3/13
  • |
  • 12:10
  • |
  • 2442 צפיות

פנייה אל עורך דין נזיקין היא תמיד מומלצת במקרה של תאונת דרכים, תאונת עבודה או כל מקרה שדורש תביעת פיצויים כגון רשלנות רפואית. ההליך הוא לא פשוט שכן הוא נעשה בזמן שהינכם מחלימים מהפגיעות אך הוא חיוני בכדי לקבל החזרים מלאים עבור הטיפול הרפואי שעברתם בעקבות התאונה. הכסף שמנוכה מדי חודש ממשכורתכם לביטוח לאומי הוא בדיוק עבור פיצויים אלו שאולי תזדקקו להם יום אחד במקרה של תאונה. מאמר זה ייתן עצות וטיפים כיצד להכין את תביעת הפיצויים.

הטיפול הרפואי ושמירת המסמכים
העצה הכי חשובה שניתן לתת היא לפנות לטיפול רפואי מיד בתום התאונה. גם אם הייתה פגיעה קלה, גם אם לא הייתה פגיעה כלל וגם אם הפגיעה קשה מאוד – חשוב לפנות לטיפול רפואי. טיפול רפואי יכול להבחין בחבלות שלא נראות לעין ולפעמים לא מורגשות וכך ניתן לעשות איתור של פגיעות וחבלות. חשוב לפרט בפני הרופא את כל הכאבים, קלים וקשים כאחד. חשוב לפנות להמשך טיפול רפואי לרופא המטפל בבית החולים בכדי שישלח אתכם לבדיקות וצילומים לראות אם יש נזק נוסף שדורש טיפול. לא פעם הפגיעות מורגשות זמן רב אחרי התאונה על כן חשוב לפנות לרופא ישר בתום התאונה. כמו כן חשוב לשמור מסמכים רפואיים בכדי שבפנייה לעורך דין יהיו ראיות והוכחות חותכות לטענותיכם. נסיעות לטיפולים, ניתוחים, ציוד רפואי מיוחד, חשבוניות, תלושי שכר – כל אלו צריכים להיות בתיק התביעה שלכם.

כיצד מכינים תביעת פיצויים?
נזקי גוף הוא הליך דיי ארוך כל עוד לא נעשה הסדר עם חברת הביטוח לפני כניסה לכתלי בית המשפט. חשוב לטפל בהליך הפיצויים הכי מוקדם שאפשר, שכן חברות הביטוח האינטרס שלהן הוא להוציא כמה שפחות כספים ולהתחמק מכמה שיותר תביעות ביטוח. הן פחות נכונות לתת פיצויים כספיים גבוהים בעקבות רמאויות והונאות שחוו.

האם כדי להיעזר בעורך דין להגשת תביעת פיצויים?
חשוב מאוד לפנות לעורך דין בשלב מוקדם בהליך בכדי שהוא יתוודע לכל הפרטים. עורך דין נזיקין יהיה מומחה בתביעות פיצויים, בזכויות, בהליכים הרפואיים ובקריאת מסמכים הנוגעים לתביעת הפיצויים. עו"ד יוכל להגיש תביעה מסודרת עם כל הפרטים ולסייע לכם במאבק לקבל את הפיצויים להם אתם זכאים.


עורכי דין המתמחים בעריכת כתבי תביעה
לפניכם משרדי עורכי דין מובחרים העוסקים בתחום עורכי דין המתמחים בעריכת כתבי תביעה. הזינו פרטיכם, סמנו משרדים הקרובים ופועלים באיזור מגוריכם ושלחו את הטופס. בתוך זמן קצר נציגי המשרדים יצרו עמכם קשר טלפוני לייעוץ ראשוני או קביעת פגישה.

קראתי ואני מסכים לתקנון האתר
איזורים בארץ: צפון, שרון, מרכז, שפלה, דרום, ירושלים
סמן לפניה
איזורים בארץ: מרכז, שפלה
סמן לפניה
איזורים בארץ: שרון, מרכז
סמן לפניה

תגובות הגולשים
שם
1111111111
נושא
2222222222
תוכן
3333333333333
לייעוץ והכוונה במציאת עורך דין התקשרו עכשיו ל: 03-6958791
או שלחו פרטיכם בטופס הבא ונציגי הייעוץ שלנו ייצרו עמכם קשר בהקדם
קראתי ואני מסכים לתקנון האתר

ייעוץ משפטי חינם
כתבות ומאמרים בנושא הכנת תביעת פיצויים כולל פיצוי כספי
סגור