מציאת עורך דין בשני שלבים פשוטים
LawFind »מגזין משפט בישראל»מגזין נזיקין » רשלנות רפואית בפגייה
מגזין נזיקין

רשלנות רפואית בפגייה

  • מערכת האתר
  • |
  • 1/3/13
  • |
  • 12:10
  • |
  • 2332 צפיות

ההגדרה של פג היא תינוק שנולד טרם הזמן, המועד הרשמי הוא טרם מלאו לאם 37 שבועות של הריון (הלידה מתרחשת בדרך כלל בשבוע ה40). כמו כן פג יכול להיחשב תינוק שנולד בתת משקל, מתחת לכ2.5 ק"ג או שמשקלו לא תואם למועד ההריון. הסיכון של חייו של פג הוא גדול יותר מתינוקות אחרים שנולדים במשקל רגיל וההריון שלהם תקין. פג יכול להסתכן בשיתוק מוחין, בעיות בנשימה, פיגור שכלי, בעיות עיכול, צהבת, זיהומים ועוד. מכיוון שמדובר בייצור כה חסר אונים ובסיטואציה רגישה האחריות של הרופאים היא פי כמה וכמה ועל כן תביעות רשלנות רפואית בתחום הפגייה מוגשות לא פעם.

מה הן דרכי הטיפול בפג?
באחריות הרופאים לתת את הטיפול המקסימאלי בכדי להבטיח כי התינוק יולד במועד הרצוי וכל צעד שעליהם לנקוט בכדי לשמור על בריאותו ובטיחותו. במקרה של פגים נהוג להשהות את הלידה כמה שאפשר ובמקביל להיערך ללידת התינוק טרם הזמן הרצוי. אין ספק שעיכוב הלידה הוא אופציה אופטימאלית לתינוק שכן בצורה זו מאפשרים לו להתחסן ולהמשיך לפתח את מערכות הגופניות שלו. הטיפול על פי רוב יהיה שמירת הריון – כלומר מנוחת האם בלי לצאת מהמיטה או אפילו לזוז! כמו כן שכיבה על הצד שמסייעת בהורדת הלחץ על צוואר הרחם. גם תזונה וצריכת מים חשובים מאוד – כשהרופא לא מטפל באמצעים המינימאליים הללו הוא יכול להיות מואשם ברשלנות רפואית.

כיצד מגישים תביעות רשלנות רפואית בפגייה?
בכדי להגיש תביעת רשלנות רפואית הדבר הראשון שרצוי לעשות הוא להצטייד בעורך דין מתחום הרשלנות הרפואית, בעלי ידע בדינים וניסיון במקרים דומים. מס´ עורכי הדין בארץ הוא רב במיוחד בתחום רשלנות רפואית שעשיר בתביעות מעין אלו. יש להגיש עם התביעה הרפואית מסמכים כגון חוות דעת רפואית מעת גניקולוג, מומחה מתחום הפגים, רשימת טיפולים ופירוט מדוע מואשמים ברשלנות רפואית בפגייה.

מה הם הפיצויים בגין תביעת רשלנות רפואית בפגייה?
כדאי מאוד להגיש תביעת רשלנות רפואית בפגייה, במידה ואכן נעשתה רשלנות רפואית, שכן ההוצאות מינימאליות אך הפיצויים יכולים להגיע למאות אלפי ₪ אם לא מיליונים, בהתאם לפגיעה. על פי רוב ההוצאות יהיו צילום ואיסוף של מסמכים, חוות דעת של מומחה ברפואת פגים, אגרות סמליות ונסיעות – כלומר הוצאות קטנות שזוכות להחזר במידה וזכיתם בתביעה.


עורכי דין לרשלנות רפואית
לפניכם משרדי עורכי דין מובחרים העוסקים בתחום עורכי דין לרשלנות רפואית. הזינו פרטיכם, סמנו משרדים הקרובים ופועלים באיזור מגוריכם ושלחו את הטופס. בתוך זמן קצר נציגי המשרדים יצרו עמכם קשר טלפוני לייעוץ ראשוני או קביעת פגישה.

קראתי ואני מסכים לתקנון האתר
איזורים בארץ: מרכז, שפלה
סמן לפניה

תגובות הגולשים
שם
1111111111
נושא
2222222222
תוכן
3333333333333
לייעוץ והכוונה במציאת עורך דין התקשרו עכשיו ל: 03-6958791
או שלחו פרטיכם בטופס הבא ונציגי הייעוץ שלנו ייצרו עמכם קשר בהקדם
קראתי ואני מסכים לתקנון האתר

ייעוץ משפטי חינם
כתבות ומאמרים בנושא רשלנות רפואית בפגייה
סגור