מציאת עורך דין בשני שלבים פשוטים
LawFind »מגזין משפט בישראל»מגזין נזיקין » חישוב פיצויים לאחר תאונה
מגזין נזיקין

חישוב פיצויים לאחר תאונה

תאונות דרכים לא זרות עם מדינת ישראל ומדי שנה אנו עדים למקרים נוראיים של פגיעות קשות. פיצויים בגין תאונת דרכים הם לא פשוטים להשגה דורשים לעבור מערכת בירוקרטית סבוכה, דבר שגם כך קשה כסופגים פגיעה או כשאדם קרוב נפטר.
  • מערכת האתר
  • |
  • 1/3/13
  • |
  • 12:10
  • |
  • 2437 צפיות

אדם זכאי לפיצויים בגין תאונת דרכים ב3 מקרים עיקריים: במקרה של מוות היורשים זכאים לפיצויים, כאשר אדם נפגע פיזית הוא זכאי לפיצויים כך למשל בעקבות חבלות, שברים, פגיעות בצוואר וכו´´. המקרה השלישי יהיה מחלות והפרעות נפש שנבעו כתוצאה מהתאונה כגון חרדות,דיכאונות, פוסט-טראומה ועוד.

לפי אילו מדדים נקבע פיצוי בגין תאונת דרכים?
על פי 3 מדדים נקבע הגובה של פיצוי בעקבות תאונת דרכים. מדד מס´ אחת ידון בגובה המשכורת בעת התאונה והאם התאונה פגעה ביכולת של אדם להביא פרנסה לביתו. במידה ונפגע כושר ההשתכרות והעבודה של האדם הוא יהיה זכאי לפיצויים גבוהים יותר. המדד השני יהיה קשור להוצאות כספיות שנדרשות מהנפגע בגין התאונה כגון סיעוד צמוד, שינוי מגורים, תרופות, פריטי לבוש וכו´. המדד השלישי לפיצויים יהיה על פי אחוזי נכות שיקבעו ע"י ועדה רפואית של הביטוח הלאומי.

מה המטרה של פיצויים בגין תאונת דרכים?
השקפת העולם והמטרה שעומדת מאחורי הפיצויים לתאונות דרכים היא הרצון לסייע לאדם לשוב ולהשתלב בחברה במהירות, לפרנס את עצמו בדיוק כפי שהתנהל לפני התאונה. בית המשפט מתחשב בתקופת הזמן בה הנפגע היה בבית חולים, הזמן לו היה זקוק הנפגע לשיקום וימי העבודה שהפסיד.

דגשים לקבלת פיצויים בגין תאונת דרכים
חשוב מאוד כאשר מגיעים למצב עגום זה לוודא כי הינכם שומרים כל מסמך רפואי שהוא, שכן אלו מהווים ראיות בפני הביטוח הלאומי ויכולים להיות קריטיים בגובה הפיצויים שתקבלו. כמו כן רצוי להתייעץ עם עורך דין שמתמחה בתאונות דרכים, ויש רבים וטובים בארצנו שהם כאלה בעקבות הדרישה הגדולה בתחום זה. מדובר בהליך בירוקראטי סה"כ שאם יודעים כיצד לנהוג בו בשלבים הנכונים ניתן לקבל את הפיצויים להם הינכם זכאים, עורך דין המתמחה בתחום יוכל לסייע לכם לעבור את ההליך בקלות.


עורכי דין לנזקים מתאונות דרכים
לפניכם משרדי עורכי דין מובחרים העוסקים בתחום עורכי דין לנזקים מתאונות דרכים. הזינו פרטיכם, סמנו משרדים הקרובים ופועלים באיזור מגוריכם ושלחו את הטופס. בתוך זמן קצר נציגי המשרדים יצרו עמכם קשר טלפוני לייעוץ ראשוני או קביעת פגישה.

קראתי ואני מסכים לתקנון האתר
איזורים בארץ: מרכז, שפלה
סמן לפניה
איזורים בארץ: מרכז, שפלה, דרום
סמן לפניה
איזורים בארץ: שרון, מרכז
סמן לפניה

תגובות הגולשים
שם
1111111111
נושא
2222222222
תוכן
3333333333333
לייעוץ והכוונה במציאת עורך דין התקשרו עכשיו ל: 03-6958791
או שלחו פרטיכם בטופס הבא ונציגי הייעוץ שלנו ייצרו עמכם קשר בהקדם
קראתי ואני מסכים לתקנון האתר

ייעוץ משפטי חינם
כתבות ומאמרים בנושא חישוב פיצויים לאחר תאונה
סגור