מציאת עורך דין בשני שלבים פשוטים
LawFind »מגזין משפט בישראל»מגזין אזרחי » בהליך שימוע- רצוי שיהיה איתך עו"ד
אולי תתעניין ב:
מגזין אזרחי

בהליך שימוע- רצוי שיהיה איתך עו"ד

  • מערכת האתר
  • |
  • 1/3/13
  • |
  • 12:10
  • |
  • 2198 צפיות

מדוע צריך ייצוג משפטי? עורך דין צעיר שזה עתה סיים את לימודיו, סיכוייו להכיר לעומק את סעיפי החוק קלושים לעומת עורך דין בעל ניסיון ובעל מוניטין. ככל שעורך הדין שמייצג אותך בהליך השימוע מנוסה, וותיק ובקיא יותר ובעל ידע נרחב בנושא של הליכי שימוע כך הסיכוי שלא תקבל כתב אישום גבוה יותר. אם תגיע להליך שימוע ללא שום ייצוג משפטי של עורך דין, סיכוייך לעמוד בפני טענות המופנות אליך ולהתמודד איתן עם הסברים רלוונטיים נמוכים מאוד ואף קלושים. בנוסף, אתה יכול גם להפליל את עצמך ולעשות נזק בלתי הפיך שקשה מאוד לתקן אותו (אם בכלל).

הליך שימוע ומשמעותו
זוהי זכות המוענקת לכל אדם, הליך השימוע מתבצע טרם הליך הגשת כתב אישום הנותן את האפשרות לחשוד בעבירה כלשהי לשכנע את המדינה שתגבש החלטה שהראיות ו/או העניין הציבורי לא מצדיקים הגשת כתב אישום נגדו. בהליך זה, החשוד יוכל לטעון כי חלה טעות משפטית או ראייתית, אך יש לזכור כי לא מדובר במשפט פלילי אלא רק שימוע. כמו כן, החשוד יכול להגיש את טיעוניו בפני בית המשפט בדרך שעל הכתב או בעל פה.
לעיתים, שני הצדדים מגיעים להסדר טיעון בו מחליטים במה החשוד יואשם ואיזה עונש יקבל על העבירה.

מהי עסקת טיעון?
זהו הסכם המתקבל לאחר משא ומתן תוך הפעלת לחץ על התביעה. בעסקה זו מוסרות עבירות חמורות שהואשם החשוד ובנוסף לכך גזר הדין הופחת. צד התביעה מקבל הודאה מהחשוד כי הוא אשם. בית המשפט לא חייב לאשר עסקת טיעון, אך בשטח אנו רואים כי רוב עסקאות הטיעון מתקבלות. עסקת הטיעון יכולה לקצר באופן משמעותי את משך הזמן והעלות של משפט פלילי אשר יכול להימשך שנים ארוכות ולהיתקל בבירוקרטיה.

כמה עולה עו"ד פלילי?
המחיר אותו גובה עורך דין פלילי כולל בתוכו את העמלה ושכר הטרחה לפי מה שמקובל או לפי הרגלי העבודה שלו, אך אין תעריף קבוע אוניברסאלי לכל עבירה. המחיר תלוי ברמת הניסיון והוותק, מוניטין בתחום הפלילי.
מקובל מאוד ששוכר השירותיים המשפטיים משלם לעורך דין את שכר הטרחה מהפיצויים שקיבל או הפסיקה.
כמו כן, האדם המיוצג יכול לשלם סכום מסוים לעורך דינו אשר בית המשפט קבע לו מראש. במקרים טובים יותר, אם הנאשם נמצא זכאי המדינה משלמת על שכר הטרחה. 

עורכי דין לייצוג משפטי
לפניכם משרדי עורכי דין מובחרים העוסקים בתחום עורכי דין לייצוג משפטי. הזינו פרטיכם, סמנו משרדים הקרובים ופועלים באיזור מגוריכם ושלחו את הטופס. בתוך זמן קצר נציגי המשרדים יצרו עמכם קשר טלפוני לייעוץ ראשוני או קביעת פגישה.

קראתי ואני מסכים לתקנון האתר
איזורים בארץ: צפון, שרון, מרכז, שפלה, דרום, ירושלים
סמן לפניה
איזורים בארץ: מרכז
סמן לפניה
איזורים בארץ: מרכז, שפלה
סמן לפניה
איזורים בארץ: שרון, מרכז
סמן לפניה
איזורים בארץ: שרון, מרכז
סמן לפניה

תגובות הגולשים
שם
1111111111
נושא
2222222222
תוכן
3333333333333
לייעוץ והכוונה במציאת עורך דין התקשרו עכשיו ל: 03-6958791
או שלחו פרטיכם בטופס הבא ונציגי הייעוץ שלנו ייצרו עמכם קשר בהקדם
קראתי ואני מסכים לתקנון האתר

ייעוץ משפטי חינם
כתבות ומאמרים בנושא בהליך שימוע- רצוי שיהיה איתך עו"ד
סגור