מציאת עורך דין בשני שלבים פשוטים
LawFind »מגזין משפט בישראל»מגזין תעבורה » האם זה אפשרי לבטל קנסות תעבורה?
מגזין תעבורה

האם זה אפשרי לבטל קנסות תעבורה?

כל בעל רכב מכיר את קנסות התעבורה השונות, החל מקנסות של אי ציות לתמרור תן זכות קדימה, דרך דו"ח מהירות וכלה בדוחות מעבר באור אדום ועוד. יש מספר דרכים לביטול דוחות תעבורה, ניתן לעשות זאת לבד או בעזרת עורך דין.
  • מערכת האתר
  • |
  • 2/6/2013
  • |
  • 13:49
  • |
  • 2250 צפיות

לאחר קבלת הקנס בדואר או מידי השוטר יש מספר אופציות שניתן לעשות במידה ורוצים לערער על דוח ולבטלו. חשוב לדעת ולהכיר את החוקים השונים על מנת לא לשלם דוחות לא מוצדקים או כאלו אשר ניתן להימנע מלשלם אותם בשל סיבות שונות. קנסות התעבורה יכולים להגיע למאות ואף אלפי שקלים. 

הגשת בקשה להישפט
אחת האפשרויות העומדות בפני מקבל הדו"ח היא האפשרות להישפט בפני בית דין בתחום הרלבנטי. אפשרות זו נכונה עבור מי שחושב שנפלה טעות בפרטי הדו"ח או בכלל בעצם נתינת הדו"ח על ידי השוטר. מועד משפט נקבע על ידי מזכירות בית המשפט לתעבורה. ההזמנה ליון נשלחת לבית המזמין בדואר רשום. עם הגשת בקשה זו מתרחשים מספר דברים- רישום ההרשעה מושעה, כפל הקנס מושעה ועוד. במידה ומורשעים בבית המשפט סכום הקנס יעמוד על הרשום בדו"ח עצמו. דבר חשוב שיש לדעת הוא שלבית המשפט יש סמכות להגדיל את הקנס כראות עיניו.

ביטול הדו"ח
במידה וחושבים שיש עילה לביטול הדו"ח, כל מה שיש לעשות זה להגיש בקשה לביטול הדו". על מנת להגיש בקשה כזו יש להעביר יחד עם הבקשה את כל המסמכים התומכים בבקשה זו. לצד כל המסמכים יש לצרף מכתב שמפרט את הסיבה לבקשת ביטול הדו"ח. את הבקשה עצמה יש להעביר תוך 30 יום מקבלת הדו"ח. יש כמה סיבות להגשת בקשה לביטול דו"ח והסיבות העיקריות הן: עבירה שנעשתה מסיבה רפואית או בשל פיקוח נפש, כאשר מדובר בעבירה קלה ולנהג אין הסטוריה של עבירות, כאשר חלה התישנות על העבירה ועוד.

תשלום או פניה לעורך דין
האופציה השכיחה היא תשלום הדו"ח. את דוחות התעבורה יש לשלם תוך שלושה חודשים מקבלתם ולא הקנס מוכפל. חשוב לדעת שלעיתים מומלץ להתייעץ עם עורך דין לתעבורה שמומחה בקנסות על מנת לנסות ולבטלו.





עורכי דין לדוחות תנועה
לפניכם משרדי עורכי דין מובחרים העוסקים בתחום עורכי דין לדוחות תנועה. הזינו פרטיכם, סמנו משרדים הקרובים ופועלים באיזור מגוריכם ושלחו את הטופס. בתוך זמן קצר נציגי המשרדים יצרו עמכם קשר טלפוני לייעוץ ראשוני או קביעת פגישה.

קראתי ואני מסכים לתקנון האתר
איזורים בארץ: מרכז, שפלה
סמן לפניה
איזורים בארץ: מרכז, שפלה, דרום
סמן לפניה

תגובות הגולשים
שם
1111111111
נושא
2222222222
תוכן
3333333333333
לייעוץ והכוונה במציאת עורך דין התקשרו עכשיו ל: 03-6958791
או שלחו פרטיכם בטופס הבא ונציגי הייעוץ שלנו ייצרו עמכם קשר בהקדם
קראתי ואני מסכים לתקנון האתר

ייעוץ משפטי חינם
כתבות ומאמרים בנושא האם זה אפשרי לבטל קנסות תעבורה?
סגור