מציאת עורך דין בשני שלבים פשוטים
LawFind »מגזין משפט בישראל»מגזין תעבורה » מלכודות בחוק לנהגים חדשים
מגזין תעבורה

מלכודות בחוק לנהגים חדשים

בשעה טובה ומוצלחת אחרי אינספור שעורי נהיגה מייגעים, סוף סוף עברת טסט וקיבלת את הרישיון הנכסף וכעת אתה נהג חדש. ראשית כל תעבור תקופה של חצי שנה, אחרי שעברת גם את זה בהצלחה, הדרך פתוחה בפניך, אך לא החוק.
  • מערכת האתר
  • |
  • 13/6/2013
  • |
  • 17:47
  • |
  • 1929 צפיות


החוק אשר יודע ולוקח בחשבון כי נהגים חדשים נוטים לעיתים לעשות שטויות, מציב בפני נהגים חדשים שלא מנוסים בחוק מלכודות שלא כדאי להיקלע אליהן. חלקן אגב, בניגוד גמור להיגיון הפשוט. החוק מגדיר עברות מסוג מאוד ספציפי, אשר אם נהג חדש ביצע אותן ושילם דוח בעבורן, הרי שאז הוא מודה בדבר העבירה. למעשה בתום השנתיים של הנהג החדש,  הוא יאלץ לעבור שוב את אותה דרך ולחזור להיות נהג חדש  בגלל ההודאה באשמה הזו. נשמע אבסורדי? יש הגיון בחוק והוא ליצור הרתעה מנהגים חדשים בכדי שלא ימשיכו לבצע עבירות. 

 אלו עברות נחשבות כאלו שיחזירו אתכם בתום שנתיים למעמד נהג חדש
החוק משתנה כל העת ולמעשה מי שהכי יודעים להגדיר עברות אלו הם עו"ד בתחום התעבורה, אך בכל זאת הנה כמה אשר מוכרות ובסיסיות בנושא- עבירה של נהיגה מופרזת, נהיגה בהשפעת סמים ואלכוהול, נהיגה ללא רישיון, עקיפה בלתי חוקית, אי ציות לרמזור, מעורבות בתאונת דרכים אשר יש בה פגיעה באדם אחר ועוד.

עבירות עם סיכון חיים
 בכל האמור למעלה ניתן לראות  כי מדובר בעבירות שיכולות לסכן חיים, אך על חלק מהן ניתן לערער ולהוכיח כי העבירה לא הייתה, אם יודעים על מה להסתכל ומה להגיד מול בית המשפט ולשם כך צריך עו"ד עם ניסיון וותק בתחום

נהגים חדשים? נהגו בעודף זהירות
באופן כללי, החוק מחמיר עם נהגים חדשים. ניתן להשוות זאת לחינוך ילדים- אם לא נהיה עם יד קשה לעיתים ונאסור דברים, הילדים שלנו יגדלו ללא גבולות וידיעה מה נכון ומה לא נכון. כך גם מנסה החוק לבצע כלפי נהגים חדשים חינוך לנהיגה נכונה וזהירה. לכן, העצה הכי טובה שניתן לתת היא פשוט, אתם נהגים חדשים? נהגו לפי חוק וביתר זהירות וכך תוכלו לעבור את השנתיים הללו בשלום!


עורכי דין לענייני עברות נהגים חדשים
לפניכם משרדי עורכי דין מובחרים העוסקים בתחום עורכי דין לענייני עברות נהגים חדשים. הזינו פרטיכם, סמנו משרדים הקרובים ופועלים באיזור מגוריכם ושלחו את הטופס. בתוך זמן קצר נציגי המשרדים יצרו עמכם קשר טלפוני לייעוץ ראשוני או קביעת פגישה.

קראתי ואני מסכים לתקנון האתר
איזורים בארץ: מרכז, שפלה
סמן לפניה
איזורים בארץ: מרכז, שפלה, דרום
סמן לפניה
איזורים בארץ: שרון, מרכז
סמן לפניה

תגובות הגולשים
שם
1111111111
נושא
2222222222
תוכן
3333333333333
לייעוץ והכוונה במציאת עורך דין התקשרו עכשיו ל: 03-6958791
או שלחו פרטיכם בטופס הבא ונציגי הייעוץ שלנו ייצרו עמכם קשר בהקדם
קראתי ואני מסכים לתקנון האתר

ייעוץ משפטי חינם
כתבות ומאמרים בנושא מלכודות בחוק לנהגים חדשים
סגור