מציאת עורך דין בשני שלבים פשוטים
LawFind »מגזין משפט בישראל»מגזין פלילי » מידע על עבירות סמים
אולי תתעניין ב:
מגזין פלילי

מידע על עבירות סמים

עבירות סמים נחשבות לפי פקודת הסמים המסוכנים כעבירה פלילית עליה אף עלול להנתן עונש מאסר. רבים לא יודעים זאת, אך החוק אינו מבדיל בין סמים קלים כמו גראס וחשיש לבין סמים קשים יותר.
  • מערכת האתר
  • |
  • 24/6/2013
  • |
  • 11:17
  • |
  • 2179 צפיות


בית המשפט, על פי הנחיות היועץ המשפטי, מבדיל בין שימוש ואחזקה עצמית של סם לבין שימוש מסחרי או מכירת סמים. למרות שאחזקת סמים קלים כקשים גוררת אחריה עונש, החוק כן מבדיל בין מה הם סמים קשים וקטלניים לבין סמים קלים וכמובן שככל שהנאשם נחשד בהחזקה או מכירה של סם "קשה" יותר, כך העונש עשוי להיות חמור יותר.

שינויים באישום
כמו כן, משנה האם האדם שנעצר בחשד להחזקת הסמים הוא אדם נורמטיבי או שמא מעורב בעולם הפשע, וכן כמויות הסם שהיו ברשותו. לפי החוק, עד 15 גרם של חשיש או גראס נחשבים ככמות להחזקה עצמית. כאשר מדובר בסמים קשים יותר, שימוש עצמי הוא למנות זעומות מאוד של עד 0.3 גרם בלבד.

מה עושים אם נעצרתם?
צעירים רבים כיום, בעיקר בתל אביב, אך לא רק, משתמשים בסמים קלים דוגמת גראס כדי להשתחרר מלחצי היום יום וכבילוי חברתי חד פעמי מפעם לפעם. צעירים אלו הם נורמטיבים לחלוטין, תורמים לחברה וזהו כל פשעם. אם אתם אחד מאותם צעירים ונעצרתם על או נחשדתם בהחזקת סמים, מומלץ לפנות מיידית לעורך דין פלילי. התייעצות מיידית איתו, תוכל לסייע לכם להוציא תצהיר המעיד כי אין לכם עבר פלילי או עבר הקשור לסמים. פנייה בזמן לעורך דין בהקשר לחשד חמור כזה, יכול לעשות את ההבדל בין משפט ועונש פלילי לבין סגירת התיק מחוסר רלוונטיות. 

גם העברת סמים גוררת עונש
עוד דבר שחשוב לדעת בהקשר לעבירות סמים, הוא שגם המתווכחים בסכנה. מה ז"א? גם אם לא השתמשתם אתם עצמכם בסם או מכרתם אותו, אך העברתם אותו לשימוש של מישהו אחר, אפילו ללא תמורה, אתם עלולים להיענש בחומרה. לכן, כנראה שהעצה הטובה ביותר בהקשר של סמים הוא פשוט להמנע ממעורבות איתם- אם בשימוש עצמי ואם בהעברה מחבר לחבר, חבל להסתבך בגלל סיבה כזו בפלילים ולהרוס לעצמכם את העתיד.


עורכי דין לעברות סמים
לפניכם משרדי עורכי דין מובחרים העוסקים בתחום עורכי דין לעברות סמים. הזינו פרטיכם, סמנו משרדים הקרובים ופועלים באיזור מגוריכם ושלחו את הטופס. בתוך זמן קצר נציגי המשרדים יצרו עמכם קשר טלפוני לייעוץ ראשוני או קביעת פגישה.

קראתי ואני מסכים לתקנון האתר
איזורים בארץ: מרכז, שפלה, דרום
סמן לפניה
איזורים בארץ: שרון, מרכז
סמן לפניה

תגובות הגולשים
שם
1111111111
נושא
2222222222
תוכן
3333333333333
לייעוץ והכוונה במציאת עורך דין התקשרו עכשיו ל: 03-6958791
או שלחו פרטיכם בטופס הבא ונציגי הייעוץ שלנו ייצרו עמכם קשר בהקדם
קראתי ואני מסכים לתקנון האתר

ייעוץ משפטי חינם
כתבות ומאמרים בנושא מידע על עבירות סמים
סגור