מציאת עורך דין בשני שלבים פשוטים
LawFind »מגזין משפט בישראל»מגזין נזיקין » כיצד בוחרים עורכי דין לתאונות דרכים?
מגזין נזיקין

כיצד בוחרים עורכי דין לתאונות דרכים?

מעורבות בתאונת דרכים מעמידה את הצדדים בפני דילמה – האם לערב עורך דין תאונות דרכים מטעמם או לא. פעמים מסוימות, חברות הביטוח מעמידות לרשות המבוטח עורך דין מטעמן ומכסות את שכר הטרחה, אולם ניתן להחליפו על פי בחירה בעורך דין חיצוני.
  • מערכת האתר
  • |
  • 24/6/2013
  • |
  • 16:34
  • |
  • 1968 צפיות

לאחר תאונה, ישנה תקופת מנוחה גדולה עד להגשת תביעה לצד ג' והמשך ההליכים. בתקופה זו, נאסף החומר לתביעה והצד השני מגיב לנושא – בין אם הוא מודה באשמה ובין אם לאו. לאחר מכן, במידה שלא ובהתאם למקרה, ישנה אפשרות ללכת לבית המשפט עם החומר שנאסף ולתבוע באופן אישי את אותו אדם, בבית המשפט לתעבורה. במידה שהתביעה לא מצליחה, החלפתו של עורך דין תעבורה עלולה להיות טראומתית עבור ניהול התיק, על כן רצוי לחשוב אודות הפרט החשוב הזה כבר מלכתחילה.

מתי לא כדאי להחליף עורך דין?
כאשר הטיפול של עורך הדין המצוי אינו תקין, והוא אינו עונה לטלפונים או מחזיר טלפונים לאחר מספר ימים, חוסר סבלנות מצד עורך הדין וחוסר התקדמות בתחום, התקשרות חד צדדית ועוד – אלו מקרים שאמורים להדליק נורה אדומה למבוטח או לשוכר השירות, ויכולה להיות סיבה מספיק טובה כדי להחליף את השירות תחת חסות עורך דין אחר. 

פגישה אישית עם עורך הדין
מרבית ההתקשרות מול עורך הדין נעשית בטלפון, אולם רצוי לקבוע לפחות את הפגישה הראשונית כבר במשרדו. גם בהמשך, מומלץ יהיה לקבוע פגישת בירור מה קורה עם התיק במשרדו של עורך הדין, ולצלם את המסמכים החשובים. 

לבחור עורך דין על פי הניסיון
בחירת עורך דין תיעשה על פי מידת ניסיונו והצלחותיו בתיקים דומים אחרים. ניתן לפנות לעורך דין לפי המלצה של חבר שעבר תאונת דרכים דומה. חשוב לברר אם עורך הדין יהיה מוכן ללכת עד לבית המשפט כדי לפתור את התביעה ולא רק לנהל משא ומתן מול הצד השני. בין כל אלו, חשוב לשקול כדאיות כלכלית ולקראת איזה סיכון עלולים להגיע. כמובן, יש לקחת בחשבון גם את אחוז טרחתו ואם ישולם לו במקרה של הפסד.


עורכי דין לנזקים מתאונות דרכים
לפניכם משרדי עורכי דין מובחרים העוסקים בתחום עורכי דין לנזקים מתאונות דרכים. הזינו פרטיכם, סמנו משרדים הקרובים ופועלים באיזור מגוריכם ושלחו את הטופס. בתוך זמן קצר נציגי המשרדים יצרו עמכם קשר טלפוני לייעוץ ראשוני או קביעת פגישה.

קראתי ואני מסכים לתקנון האתר
איזורים בארץ: מרכז, שפלה
סמן לפניה
איזורים בארץ: מרכז, שפלה, דרום
סמן לפניה
איזורים בארץ: שרון, מרכז
סמן לפניה

תגובות הגולשים
שם
1111111111
נושא
2222222222
תוכן
3333333333333
לייעוץ והכוונה במציאת עורך דין התקשרו עכשיו ל: 03-6958791
או שלחו פרטיכם בטופס הבא ונציגי הייעוץ שלנו ייצרו עמכם קשר בהקדם
קראתי ואני מסכים לתקנון האתר

ייעוץ משפטי חינם
כתבות ומאמרים בנושא כיצד בוחרים עורכי דין לתאונות דרכים?
סגור