מציאת עורך דין בשני שלבים פשוטים
LawFind »מגזין משפט בישראל»מגזין משרד הבטחון » נקודות חשובות בהסכם ממון
מגזין משרד הבטחון

נקודות חשובות בהסכם ממון

הסכם הממון מעניק שקט נפשי לזוגות רבים בישראל, ועשוי לחסוך בעיות שונות בעתיד, בין אם בני הזוג נשואים או בין אם לאו. ניתן לחתום על הסכם ממון גם בין ידועים בציבור או בין בני זוג נשואים, בהתאם לצרכים הייחודיים של הלקוח.
  • מערכת האתר
  • |
  • 25/6/2013
  • |
  • 11:15
  • |
  • 1850 צפיות

הסכם ממון אינו מיועד רק לצעירים או לבעלי נכסים מרובים, אלא מיועד לכל זוג מכל שכבת אוכלוסיה, על מנת להסדיר לפי חוק את כל הרכוש, הזכויות והנכסים של בני הזוג – לחוד וביחד. ממש כפי שמשקיעים מחשבה על הפנסיה צעד אחד קדימה, כך חל צורך לחשוב מראש על אותם נכסים בראי הקשר הזוגי והמשפחתי, על אותו יום סגרירי שבו עתיד הקשר אינו מובטח והגירושין עולים על הפרק או על אותו יום שבו בן הזוג הולך לעולמו ומותיר אחריו את אותם הנכסים
הסכם ממון – כשהיכולת הכלכלית אינה שווה
מטבע הדברים, הסכמי הנישואין שנועדו להבטיח שוויון בין השניים נולדים במצב שבו שני הצדדים אינם בעלי יכולת כלכלית שווה. יכול להיות שלאחד ישנם יותר נכסים ואילו השני מרוויח סכומי כסף נאים ויכולת ההכנסות משתווה, אולם כל עוד ישנה תלות כלכלית בין בני הזוג עקב החיים המשותפים, וישנו ניהול כספים משותף.

מתי ראוי לעשות הסכם ממון?
יומלץ לעשות את הסכם הממון בין בני זוג שנמצאים בראשית מערכת היחסים הזוגית ואפילו לפני הנישואין – לפתור את הסוגיה הכלכלית לפני שנכנסים תחת החופה. בהמשך, כל עוד ישנה קבלת כספים ורכוש ממשפחתו של צד אחד, חשוב לכלול אותו בהסכם הנישואין, במיוחד אם הייעוד של הרכוש הוא לטובת המשפחה – וגם אם זה לצורך עסקי פרטי. הסכמי ממון עושים מול עורך דין המומחה לכך

הסכם ממון בפרק ב´
גם בנישואין שניים או שלישיים ואילך, כאשר ישנם ילדים לפחות לאחד מבני הזוג והוא נמצא תחת הסכם מזונות, יש חשיבות רבה לאותו הסכם שיגדיר את היכולות הפיננסיות של בן זוג אחד – גם אם הוא משקיע או מחזיק בנכסים. כך, ניתן להבטיח שאחד הילדים לא ידע מחסור מאותה רמת חיים בה היה רגיל לחיות. 


עורכי דין לענייני הסכמי ממון
לפניכם משרדי עורכי דין מובחרים העוסקים בתחום עורכי דין לענייני הסכמי ממון. הזינו פרטיכם, סמנו משרדים הקרובים ופועלים באיזור מגוריכם ושלחו את הטופס. בתוך זמן קצר נציגי המשרדים יצרו עמכם קשר טלפוני לייעוץ ראשוני או קביעת פגישה.

קראתי ואני מסכים לתקנון האתר
איזורים בארץ: מרכז
סמן לפניה
איזורים בארץ: מרכז, שפלה
סמן לפניה
איזורים בארץ: שרון, מרכז
סמן לפניה

תגובות הגולשים
שם
1111111111
נושא
2222222222
תוכן
3333333333333
לייעוץ והכוונה במציאת עורך דין התקשרו עכשיו ל: 03-6958791
או שלחו פרטיכם בטופס הבא ונציגי הייעוץ שלנו ייצרו עמכם קשר בהקדם
קראתי ואני מסכים לתקנון האתר

ייעוץ משפטי חינם
כתבות ומאמרים בנושא נקודות חשובות בהסכם ממון
סגור