מציאת עורך דין בשני שלבים פשוטים
LawFind »מגזין משפט בישראל»מגזין אלטרנטיבות פתרון סכסוכים » פתרון סכסוכים באמצעות גישור
אולי תתעניין ב:
מגזין אלטרנטיבות פתרון סכסוכים

פתרון סכסוכים באמצעות גישור

בשנים האחרונות הפך הליך הגישור לנתיב מרכזי בעולם המשפט, ההליך מעמיד במרכזו את הצדדים עצמם תוך שימת דגש על רצונם האישי ומיצוי זכויותיהם המלאות על ידי הסכמות אליהם יגיעו הם בעצמם תוך סיוע והכוונה מתמדת של מגשר מוסמך אשר ישמש כמורה דרך לאורך ההליך.
  • מערכת האתר
  • |
  • 1/7/2013
  • |
  • 16:47
  • |
  • 1757 צפיות

הליך הגישור הינו הליך חלופי להליך משפטי, בו הצדדים לסכסוך עצמם דנים בסוגיה המשפטית הקיימת ביניהם ויחדיו מגיעים להבנות והסכמים על דרך של פשרה. את כל מהלך ההליך מלווה את הצדדים מגשר מוסמך אשר יכווין וידריך את הצדדים לקיום שיח איכותי, נוח, נעים ופתוח תוך הקפדה על שמיעת רצונם ובעיותיהם המלאות של כלל הצדדים. צדדים להליך גישורי אשר צלחו את ההליך והצליחו להגיע בינהם להסכמות יוכלו בכל עת להגיש את ההסכם בינהם לבית המשפט אשר יעניק לו תוקף של פסק דין.

הליך הגישור בתחומי המשפט השונים
הליך הגישור מתקיים במגוון גדול של תחומי משפט החל מהליך גישורי בסכסוכים מסחריים ועסקיים, דרך סכסוכים כלכליים שונים וכלה בסכסוכי אישות משפחתיים. הליך שם את עיקר הדגש על תוצאה כדאית לשני הצדדים לסכסוך, תוך ניהול משא ומתן מחושב, רצוני ומושכל כך שכל הצדדים יהיו מרוצים. 
הליך הגישור יכול לחסוך כאב ראש רב

מהלך הליך הגישור
הגישור הינו הליך וולנטרי, קיומו של ההליך תלוי ברצונם של הצדדים בשני תחומים עיקריים, ראשית בבחירת המגשר עצמו, אשר נבחר על ידם ונדרשת הסכמתם המלאה לבחירתו. שנית, כל אחד מן הצדדים יוכל בכל עת לבחור להספיק את הליך הגישור ולהביא את הסכסוך לפתחו של בית המשפט. 

שני הצדדים מרוצים
אחת הדוגמאות הבולטות בעולם המשפט לאיכותו וטיבו של ההליך הגישורי מדברת על סכסוך בין שני אנשים הטוענים לבעלות על תפוז. כל אחד מהם טוען כי התפוז הוא בבעלותו הבלעדית ולכל אחד מהם תוכניות לשימוש בתפוז. במהלך ההליך הגישורי בין הצדדים התגלה כי אחד מהצדדים מעוניין להכין מהתפוז מיץ ואילו הצד השני מעוניין להכין ריבה מקליפת התפוז. בסופו של ההליך כל אחד מהם קיבל את שביקש ויצא מרוצה.



מגשרים
לפניכם משרדי עורכי דין מובחרים העוסקים בתחום מגשרים. הזינו פרטיכם, סמנו משרדים הקרובים ופועלים באיזור מגוריכם ושלחו את הטופס. בתוך זמן קצר נציגי המשרדים יצרו עמכם קשר טלפוני לייעוץ ראשוני או קביעת פגישה.

קראתי ואני מסכים לתקנון האתר
איזורים בארץ: מרכז
סמן לפניה
איזורים בארץ: מרכז, שפלה
סמן לפניה
איזורים בארץ: שרון, מרכז
סמן לפניה
איזורים בארץ: שרון, מרכז
סמן לפניה

תגובות הגולשים
שם
1111111111
נושא
2222222222
תוכן
3333333333333
לייעוץ והכוונה במציאת עורך דין התקשרו עכשיו ל: 03-6958791
או שלחו פרטיכם בטופס הבא ונציגי הייעוץ שלנו ייצרו עמכם קשר בהקדם
קראתי ואני מסכים לתקנון האתר

ייעוץ משפטי חינם
כתבות ומאמרים בנושא פתרון סכסוכים באמצעות גישור
סגור