מציאת עורך דין בשני שלבים פשוטים
LawFind »מגזין משפט בישראל»מגזין נזיקין » תיעוד במקרה של תאונות דרכים
מגזין נזיקין

תיעוד במקרה של תאונות דרכים

תיעוד של תאונות דרכים יכול להיעשות באופן ציבורי ופרטי במהלך המקרה, וגם צילום של תוצאות התאונה לאחריה. תיעוד נכון חשוב לקבלת הפיצויים מחברות הביטוח.
  • מערכת האתר
  • |
  • 4/7/2013
  • |
  • 12:31
  • |
  • 2236 צפיות

חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים מגדיר "תאונת דרכים" מהי, ובדרך כלל מרבית התביעות שנידונות ונתבעות בביטוח עונות על הגדרה זו, כתנאי לקבלת הפיצויים. תאונות דרכים – עם או ללא נפגעים הינן חוויה מטלטלת שאת תוצאותיהן ניתן למצוא או לחוש גם שנים לאחר התאונה.מיד לאחר אותה חוויה מפתיעה ולא נעימה חשוב לתעד ככל שניתן את התאונה: לגבות עדויות מעדי ראיה ולשמור פרטים של הנוסעים ברכב, לצלם את תוצאות התאונה כפי שהרכב נמצא על הכביש, תיעוד מקום ההתרחשות והנסיבות שאולי הובילו לכך. 

לאחר איסוף הפרטים – להציג בפני עו"ד
תוצאות תאונת דרכים בה יש נזק לרכוש תתועדנה באמצעות שמאי של חברת הביטוח של כל אחד מהנהגים, ובמקרה של נפגעים או תאונת דרכים קטלנית – על ידי המשטרה. ראיות אלו בתוספת תיעוד של מצלמות רחוב שהיו במקום וגביית העדויות כולן – זהו חומר חקירה עבור חוקרי חברות ביטוח ומאפשרים לעורך דין תעבורה יכולת לטעון בפני בית המשפט לטובת מרשו, וכשהמיצגים שנויים במחלוקת, יש צורך להציג זאת עם אסטרטגיה הנכונה.
יש מספר דברים שיש לעשות במקרה תאונות דרכים

אפליקציות עבור תיעוד
הטכנולוגיה בטלפונים החכמים מאפשרת להפיק מן המצב הנתון את המיטב, ואפילו מנחות את הנהגים ואת המעורבים בעניין איך להתנהל. באפליקציות אלו ישנה הדרכה לאיסוף פרטי התקשרות עם עדים, לרשום את אופן השתלשלות האירועים, לתעד בצילום את הנזקים, לשלוח זאת ישירות לחברת הביטוח ולמצוא באמצעות יכולת ניווט לווינית מוסכים, חברות גרירה ושמאים שנמצאים באזור.

נקודות לציון
יש לרשום מה היא חברת הביטוח של הנהג השני, אם בכלל הינו מבוטח. חשוב לתעד ולרשום מהי נקודת העצירה של הרכב על הכביש עוד לפני שהרכב מפונה לצידי הכביש. צילומי סימני בלימה ותיעוד החלקים שהתעופפו לצידי הכביש יכולים להועיל גם הם. 


עורכי דין לנזקים מתאונות דרכים
לפניכם משרדי עורכי דין מובחרים העוסקים בתחום עורכי דין לנזקים מתאונות דרכים. הזינו פרטיכם, סמנו משרדים הקרובים ופועלים באיזור מגוריכם ושלחו את הטופס. בתוך זמן קצר נציגי המשרדים יצרו עמכם קשר טלפוני לייעוץ ראשוני או קביעת פגישה.

קראתי ואני מסכים לתקנון האתר
איזורים בארץ: מרכז, שפלה
סמן לפניה

תגובות הגולשים
שם
1111111111
נושא
2222222222
תוכן
3333333333333
לייעוץ והכוונה במציאת עורך דין התקשרו עכשיו ל: 03-6958791
או שלחו פרטיכם בטופס הבא ונציגי הייעוץ שלנו ייצרו עמכם קשר בהקדם
קראתי ואני מסכים לתקנון האתר

ייעוץ משפטי חינם
כתבות ומאמרים בנושא תיעוד במקרה של תאונות דרכים
סגור