מציאת עורך דין בשני שלבים פשוטים
LawFind »מגזין משפט בישראל»מגזין משפחה » פתיחת תיק בבית המשפט לענייני משפחה
מגזין משפחה

פתיחת תיק בבית המשפט לענייני משפחה

בית משפט לענייני משפחה מטפל בנושאים הנוגעים ליישוב הסדרים משפטיים שונים, אולם אין בסמכותו להכריע בתחום הגירושין – שכן לבית הדין הרבני סמכות ייחודית בתחום זה. מתי ואיך לפתוח תיק משפטי בבית משפט זה?
  • מערכת האתר
  • |
  • 7/7/2013
  • |
  • 17:19
  • |
  • 3457 צפיות

בית המשפט לענייני משפחה דן בנושאים המשיקים לנושא הגירושין; זה יכול להיות בעניין ממון, רכוש, מזונות אישה ומזונות ילדים, הסדרי ראיה או משמורות, ענייני אבהות ואימהות, ירושות, חלוקות רכוש, דיון בעיזבונות, צווי הרחקה ואלימות במשפחה ועוד. כדי לדון בכל אחד מן הנושאים הללו בבית משפט לענייני משפחה, יש להגיש כתב תביעה נפרד עבור כל מקרה ומקרה בנפרד – תוך ניסוח כתב התביעה באופן רהוט, ברור ושימוש בעילות תביעה מתאימות.

סדר בבלגן- בית המשפט לענייני משפחה


מה עושים עם קבלת כתב תביעה משליח?
עם קבלת כתב התביעה, יש לפעול במהירות. את כתב ההגנה יש להגיש בתוך כשלושים ימים, והיוצא דופן מביניהם הוא כתב הגנה בתביעת מזונות אותו יש לשלוח בתוך 15 ימים. כל כתב הגנה יש לייחס בנפרד לתביעה שהוגשה בגינו, ועליו להבהיר את העמדה של הנתבע על מנת שבית המשפט יקבל את עמדתו. לצורך העניין יש להסתייע בעורך דין משפחה שייצג בתביעות אלו את הנתבע.

לאחר הגשת כתב ההגנה
לאחר הגשתו של כתב ההגנה – ובו פירוט תשובות אודות כתב התביעה ובנוסף לכך יכולים להיות גם נושאים חדשים שהועלו ועל פיהם יש להגיש בקשה להגשה של כתב תשובה. בין המשפט יקרא לדיון ראשון – "קדם משפט". ניתן להגיש גם בקשה למזונות זמניים או לבקשות ביניים שונות בהן מעוניינים עוד לפני קיום הדיון בתחום.

פעילות מערכת משפט בענייני משפחה
הליך משפטי הוא מורכב ובו נדרשים לידע משפטי ולהבנה מערכתית של תהליכים מתחום התביעה. ייצוג משפטי הוא הנתיב להצלחה במשפט, ולא רק תוך קבלת סיוע משפטי אלא ליווי לאורך כל התהליך וייצוג בבית המשפט. כך גם עורך דין משפחה עשוי לסייע בתחום הגשת ערעורים על החלטות של בית המשפט – הליכים אשר אורכים זמן רב מעצמם, זמן שיכול להיחסך גם מראש עם טיפול מתאים.


עורכי דין לענייני בית המשפט למשפחה
לפניכם משרדי עורכי דין מובחרים העוסקים בתחום עורכי דין לענייני בית המשפט למשפחה. הזינו פרטיכם, סמנו משרדים הקרובים ופועלים באיזור מגוריכם ושלחו את הטופס. בתוך זמן קצר נציגי המשרדים יצרו עמכם קשר טלפוני לייעוץ ראשוני או קביעת פגישה.

קראתי ואני מסכים לתקנון האתר
איזורים בארץ: מרכז
סמן לפניה
איזורים בארץ: מרכז, שפלה
סמן לפניה
איזורים בארץ: שרון, מרכז
סמן לפניה

תגובות הגולשים
שם
1111111111
נושא
2222222222
תוכן
3333333333333
לייעוץ והכוונה במציאת עורך דין התקשרו עכשיו ל: 03-6958791
או שלחו פרטיכם בטופס הבא ונציגי הייעוץ שלנו ייצרו עמכם קשר בהקדם
קראתי ואני מסכים לתקנון האתר

ייעוץ משפטי חינם
כתבות ומאמרים בנושא פתיחת תיק בבית המשפט לענייני משפחה
סגור