מציאת עורך דין בשני שלבים פשוטים
LawFind »מגזין משפט בישראל»מגזין חובות והוצל"פ » מדריך להתמודדות עם חובות
אולי תתעניין ב:
מגזין חובות והוצל"פ

מדריך להתמודדות עם חובות

במציאות שבה כולם נאלצים לשלם מיסים- מחברות ענק וטייקונים ועד חברות קטנות ועוסקים זעירים, אין זה חזון נפרץ לראות בעלי עסקים נכנסים לחובות. אך ההבדל בין ירידה לתהום הנשייה לבין יציאה מן הבוץ, הוא הבדל דק שתלוי בפעולות שינקטו.
  • מערכת האתר
  • |
  • 10/7/2013
  • |
  • 17:16
  • |
  • 1936 צפיות

 
אחת הטעויות הגדולות של בעלי עסקים הנקלעים לחובות הוא פניה לשוק האפור.  שוק זה לרוב מציע הלוואות מפתות שמדברות מאוד אל מי שנמצא בחובות וצרות. אך אליה וקוץ בה, שכן אם לא תחזירו את החוב שלכם בזמן ולפי תנאי המלווה, אתם עלולים להסתבך עם גובים ואנשים שהחוק הוא רק אפשרות עבורכם ולא חובה ושיעשו הכל כדי לגבות את החוב, גם במחיר של אלימות כלפי היקרים לכם. לכן, אם הסתבכתם- ראשית כל מומלץ לפנות לעורך דין לענייני הוצאה לפועל כדי לראות כיצד ניתן להתגבר על החוב, או אל הבנק שלכם.
יש מספר דרכים לסגור חובות, לעולם לא דרך השוק האפור!

דברו עם מי שאתם חייבים לו כסף
עוד עצה היא לדבר עם מי שאתם חייבים לו כסף. הרי הטלפון על הגבייה החסרה יגיע בכל מקרה. לכן, במקום להיקלע לאי נעימויות, עדיף כי אתם תרימו טלפון ותסבירו את המצב. מאחורי כל בעל חוב עומד אדם, ולעיתים כנות יכולה לסייע לכם ולהסדיר את תשלום החוב בדרך שלא תעיק עליכם או תדחה אותו עד אשר תזרים המזומנים שלכם יסתדר. יתכן כי לא כולם יסכימו, אך לגבי מי שכן- דאגו לנהל רישום מדוקדק מי דחה לכם את תשלום החוב ולהסדיר את חובכם במהירות האפשרית, גם בכדי לשמור על יחסים תקינים עם ספקים ועמיתים לתחום וגם בכדי לדעת כי עוד צרה נסגרה והיא מאחוריכם דבר שיסייע לכם לצאת מהבוץ ולהפוך את הירידה לעלייה. 

הודעה על הוצאה לפועל
אם קיבלתם הודעה על פתיחת תיק בהוצאה לפועל, הרי שהרשויות איתרו אתכם כבעלי חובות והזמן עד לסגירת חשבונכם בבנק או בסלולאר או אפילו פינוי המשרדים שלכם הוא קצר בהחלט. לכן לא מומלץ להתעלם מן ההודעות הללו ולטפל בהן באופן מיידי.

פניה ליעוץ משפטי
ניתן לפנות כמובן לייעוץ משפטי בתחום כדי להבין את תוכן האזהרה בצורה מעמיקה ומה אסטרטגיות התגובה, או שניתן להגיש התנגדות בליווי טפסים מתאימים והוכחות על ההוצאות הקיומיות הבסיסיות שלכם עד 20 יום מקבלת ההודעה. 


עורכי דין להסדרי חובות
לפניכם משרדי עורכי דין מובחרים העוסקים בתחום עורכי דין להסדרי חובות. הזינו פרטיכם, סמנו משרדים הקרובים ופועלים באיזור מגוריכם ושלחו את הטופס. בתוך זמן קצר נציגי המשרדים יצרו עמכם קשר טלפוני לייעוץ ראשוני או קביעת פגישה.

קראתי ואני מסכים לתקנון האתר
איזורים בארץ: שרון, מרכז
סמן לפניה

תגובות הגולשים
שם
1111111111
נושא
2222222222
תוכן
3333333333333
לייעוץ והכוונה במציאת עורך דין התקשרו עכשיו ל: 03-6958791
או שלחו פרטיכם בטופס הבא ונציגי הייעוץ שלנו ייצרו עמכם קשר בהקדם
קראתי ואני מסכים לתקנון האתר

ייעוץ משפטי חינם
כתבות ומאמרים בנושא מדריך להתמודדות עם חובות
סגור