מציאת עורך דין בשני שלבים פשוטים
LawFind »מגזין משפט בישראל»מגזין משפחה » גישור בגירושין, אפשר להתפשר
מגזין משפחה

גישור בגירושין, אפשר להתפשר

גירושין הם רגע קשה בחייהם של כל בני זוג, ההליך לרוב כולל אי נעימויות רבות בעיקר כאשר יש ילדים שמעורבים בתהליך. על מנת להפוך את ההליך לפשוט יותר ניתן להעזר במגשר לאורך ההליך
  • מערכת האתר
  • |
  • 14/7/2013
  • |
  • 13:38
  • |
  • 1989 צפיות

זוג אשר החליט לשים קץ למוסד הנישואים, לעיתים לא מודע להשלכות אשר קיימות בתהליך הגירושין. ברוב המקרים ההחלטה מתקבלת בפזיזות ואינה נשקלת בכובד ראש. זוגות רבים מגיעים לעורכי דין לדיני משפחה, ולאחר שהם מבינים מה כרוך בהליך המייגע, הם לרוב בוחרים בהליך הגישור.
גישור בהליך גירושין יכול להפוך התהליך לפשוט יותר

כל אחד מושך לכיוון אחר – מה עושים?
זוגות נשואים רבים אשר מחליטים להתגרש, מוצאים את עצמם בסוף התהליך כשהם מותשים, ועם חור עמוק בכיס לאחר מלחמה ומאבקים שהם לרוב מיותרים. הסיטואציה הקשר ביותר עמה מתמודדים זוגות היא הסיטואציה בה כל אחד מתבצר בעמדתו ואינו מוכן להתפשר (סיבה שאף יכולה להוביל לגירושים עצמם) כאן צריך לבדוק מהיכן נובעות הסיבות לכך, שיכולות להיות רבות: סטיגמה, פחד מנטישה, הפחדה. בן/בת הזוג יכולים לשקול במקרה כזה הליך של גישור משפחתי או גישור גירושין, בהתאם לשסע שנוצר ביניהם.

מה מטרתו של הגישור?
כאמור, בני זוג אשר החלו בהליך גירושין, יגלו לא פעם כי ישנם הליכים הרבה יותר פרקטיים, שאף יטיבו עימם. מטרתו של הליך הגישור הוא להביא את בני הזוג לידי הסכם אשר כולל את כל התחומים לפני שהם מתגרשים באופן סופי. ההסכם עליו יחתמו בני הזוג יכלול מקום מגורים, סכום המזונות אותו ישלם הבעל (במקרה בו ישנם ילדים) טיפולים, רכוש, וכדומה. הסכם זה, החתום על ידי עורכי הדין, יאושר על ידי בית המשפט שמבחינתו זהו פסק דין לכל דבר ועניין.

מתאימים או לא
לא כל זוג יכול להתאים להליך הגישור. בני הזוג חייבים להגיע להליך באופן רצוני ולאחר שהבינו מה עומד מאחורי ההחלטה ללכת להליך גישור. עם רצון להתפשר, ולסיים את הסאגה כמה שיותר מהר, לטובת כל הצדדים. אגב, אם במהלך הגישור אחד מבני הזוג רואה כי ההליך אינו לרוחו, הוא בהחלט יכול להפסיק אותו בכל שלב שיחפוץ.


מגשרים
לפניכם משרדי עורכי דין מובחרים העוסקים בתחום מגשרים. הזינו פרטיכם, סמנו משרדים הקרובים ופועלים באיזור מגוריכם ושלחו את הטופס. בתוך זמן קצר נציגי המשרדים יצרו עמכם קשר טלפוני לייעוץ ראשוני או קביעת פגישה.

קראתי ואני מסכים לתקנון האתר
איזורים בארץ: מרכז
סמן לפניה
איזורים בארץ: מרכז, שפלה
סמן לפניה
איזורים בארץ: שרון, מרכז
סמן לפניה
איזורים בארץ: שרון, מרכז
סמן לפניה

תגובות הגולשים
שם
1111111111
נושא
2222222222
תוכן
3333333333333
לייעוץ והכוונה במציאת עורך דין התקשרו עכשיו ל: 03-6958791
או שלחו פרטיכם בטופס הבא ונציגי הייעוץ שלנו ייצרו עמכם קשר בהקדם
קראתי ואני מסכים לתקנון האתר

ייעוץ משפטי חינם
כתבות ומאמרים בנושא גישור בגירושין, אפשר להתפשר
סגור