מציאת עורך דין בשני שלבים פשוטים
LawFind » צרכנות » עורכי דין לענייני שיווק ופרסום

עורכי דין לענייני שיווק ופרסום

כחלק מחוק היסוד חופש העיסוק, לכל אדם הזכות לפרסם ולשווק את עסקיו במטרה להביאם לידיעת הציבור ולהגדיל את מעגל לקוחותיו. טרם כל מהלך שיווקי או בכל מקרה של תביעה הנוגעת לנושא זה, חשוב להיוועץ בעורך דין מומחה. לפניך רשימה של מיטב עורכי הדין המתמחים בתחום זה 
מלא פרטיך ושלח פניה לכל עורכי הדין המסומנים
קראתי ואני מסכים לתקנון האתר
יאיר זהבי ושות´
עורך דין יאיר זהבי הוא עורך דין מוביל בתחום דיני אינטנרט, משפט מסחרי ודיני עבודה, חלק מרכזי מעידן חדש של עורכי דין המבינים לעומק אינרטנט ומחסר אלקטרוני ...למידע נוסף
כתובת: יצחק שדה 40 תל אביב
איזורים בארץ: צפון, שרון, מרכז, שפלה, דרום, ירושלים
פניה ישירה
   סמן לפניה


מידע משפטי בתחום עורכי דין לענייני שיווק ופרסום
יעדי הרווחים בכל חברה מושגים על ידי הגדרות ניהוליות מוכתבות מראש, והתהליך הניהולי אחראי לזיהוי של דרישות הלקוח, צפייה ומתן מענה לדרישות הלקוח תוך כדי הפקת רווח לחברה. ישנן פעולות רבות הקשורות לתכנון השיווק ולשיווק בפועל כדי להגיע ליעדיו. קו הזינוק הוא צרכיהם של אנשים ורצונותיהם, כלומר הדרישה שלהם למוצרים מאנשים אשר הינם קונים פוטנציאליים ואף ממשיים שמאמינים במוצר. בדרך זו מתווה איש השיווק את יעדיו ביחד עם גורמים אחרים המשפיעים על אותם רצונות במסכת השיווק.   

התפישה השיווקית
כדי להתחיל, מגבשים מפתח להשגת היעדים, הלא הם רצונותיהם וצרכיהם של הלקוחות. ברגע שהמשווק יתעלה מעל מתחריו ויענה על צרכי לקוחותיו באופן יעיל ואפקטיבי יותר מהאחרים, הרי שזו הדרך להשגת המטרה. דבר נוסף הוא שיפור ההפצה ויעילות הייצור, היות וככל שהמוצר יהיה זמין יותר לקהל היעד ומתאים במחירים, הקונה יעדיף אותו. המאמץ אינו חד פעמי אלא היעילות חייבת להישמר לאורך זמן כדי שקהל הקונים יהיה נאמן. פעולות של קידום מכירות יכולות לעשות הבדל ענק בתוצאות השיווק.

אסטרטגיה שיווקית
בדרך כלל שיפור מוצרים מגיע לאחר מחקר ושיפור, כלומר, יכול  להיות שעל מנת לשפר מוצר, ייוצר מוצר חדש במקומו שאולי אפילו ידרוש מיתוג מחדש. ישנם מוצרים רבים אשר שהו על המדפים שנים וגרפו הצלחה עד שמוצרים אחרים תפסו את מקומם. כדי להתגבר על הירידה במכירות, היה צריך למתג אותן מחדש ולקדם את המכירות, לעתים אף דרך האינטרנט, שהינו נושא בפני עצמו.

צורך במעקב משפטי
ברגע שישנו מותג חדש או מוצר מחודש, יש לוודא כי אין מעבר על גבולות אתיים או שיווקיים. עורך דין המתמחה בנושא "חוק הגנת הצרכן" וחוקי שיווק, פרסום והפצה אחרים. הידע המשפטי עשוי למנוע תביעות ייצוגיות בעתיד מטעם גורם זה או אחר
כתבות ומאמרים בנושא עורכי דין לענייני שיווק ופרסום
  • חוזי צרכנות ושירותים
    בשלהי שנת 2008 נכנסה לתוקף הרפורמה הצרכנית בנוגע לנושא כרטיסי אשראי בחוק משנת 1986 – "חוק כרטיסי החיוב". הרפורמה מרחיבה את ההגנות העומדות לרשות הלקוחות בעסקאות ששולמו כרטיסי אשראי. ...
  • חשיבותו של עורך דין
    לאזרחי המדינה יש הרבה חובות, אבל גם מספר זכויות לא מבוטל מתוקף היותם אזרחים במדינת ישראל. גם הזכות להגנה משפטית על ידי עורך דין קיימת, גם אם האדם ביצע מעשה שאין עליו חמלה...
  • איך נזהה שקרים
    בחיי היום יום אנו נתקלים בהרבה אנשים, חברים, עמיתים לעבודה, בני משפחה ועוד. רבים מהם עומדים ומשקרים לנו, וכך גם בבית המשפט, למרות השבועה שאוסרת על שקרים. כיצד ניתן לזהות שקרים על פי שפת גוף?...
  • תביעה ייצוגית של צרכנים
    תובענה ייצוגית היא כלי שמשמש את הצרכן ומוגדר תחת החוק להגנת זכויות הצרכנים. כל אדם רשאי להשתמש בתיעה ייצוגית כלפי עסק או חברה, במידה ומרגיש שהתקיים מחדל או מרמה. ...
  • החוק להגנת הצרכן
    הפיקוח על אותו חוק להגנת הצרכן מוטל על הממונה על הגנת הצרכן, עובד משרד התעשייה המסחר והתעסוקה, אשר הממשלה ממנה אותו לתפקידו. הוא עוסק עוד בצרכנות מטעם משרד התמ"ת כמו בכל נושא אחר שמטפל בהגנת הצרכ...

לייעוץ והכוונה במציאת עורך דין התקשרו עכשיו ל: 03-6958791
או שלחו פרטיכם בטופס הבא ונציגי הייעוץ שלנו ייצרו עמכם קשר בהקדם
קראתי ואני מסכים לתקנון האתר

סגור