מציאת עורך דין בשני שלבים פשוטים
LawFind »מגזין משפט בישראל»מגזין חובות והוצל"פ » בקשה לפשיטת רגל
מגזין חובות והוצל"פ

בקשה לפשיטת רגל

מטרת בקשה לפשיטת רגל הינה להשיג צו הפטר אשר יביא בסופו של דבר למחיקת חובותיו של בעל החוב שתאפשר פתיחת דף חדש וחזרה לחיים כלכליים תקינים.
  • עו"ד עמיחי זילברברג
  • |
  • 11/9/2013
  • |
  • 17:24
  • |
  • 2005 צפיות

במאמר הבא מסביר עורך דין עמיחי זילברברג כיצד מגישים את הבקשה להליך פשיטת רגל במדינת ישראל, מי זכאי להתחיל בתהליך ולמי זה מומלץ?

באיזה מצב ניתן להגיש בקשה לפשיטת רגל? 
כאשר אדם נקלע לקשיים כלכליים ומוצא עצמו במצב בו אינו יכול לעמוד בהתחייבויותיו, יש לשקול בקשה לפשיטת רגל. יש לציין כי בקשה לפשיטת רגל יכולה להיעשות מרצון לפי בקשתו של החייב. כמו כן, גם נושה של החייב יכול בתנאים מסויימים לפתוח נגד החייב בהליכי פשיטת רגל.

מי רשאי להגיש בקשה לפשיטת רגל?
בניגוד למה שמנהוג לחשוב, בקשה לפשיטת רגל מוגשת לרוב על ידי אנשים פרטיים. התהליך המקביל בקרב חברות נקרא פירוק.

לגבי זכאות – כל אזרח תושב ישראל שגילו מעל גיל שמונה עשרה רשאי להגיש בקשה לפשיטת רגל בתנאי שחובותיו עולים על סכום שנקבע בחוק ( כ- 16,000 ₪) .
כל אזרח שמלאו לו 18 שנים וסך חובותיו עולה על 16 אלף שקלים יכול להגיש בקשה לפשיטת רגל

מדוע חשוב כי בקשה לפשיטת רגל תנוהל על ידי עורך דין?
חשוב שנושא בקשה לפשיטת רגל יטופל על ידי עורך דין מומחה להליך פשיטת רגל; 
עורך הדין עמיחי זילברברג מתמצא בכל היבטי פשיטת רגל ולפיכך בקיא בהליך בקשה לפשיטת רגל ויוכל להנחות את החייב בכל שלבי הגשת הבקשה. על בקשה לפשיטת רגל לכלול טפסים ותצהירים מסוגים שונים, הנבדקים בסופו של דבר על ידי הכונס הרשמי ובית המשפט לרבות טופס בקשה לצו כינוס נכסים והכרזה על החייב כפושט רגל, דו"ח חובות ונכסים, טופס ויתור סודיות, תצהיר על הסתבכות כלכלית ועוד. טפסי בקשה לפשיטת רגל יש להגיש בארבעה עותקים.

ההליך בבית המשפט נפתח במתן צו כינוס נכסים נגד החייב העומד בתנאים הקבועים בחוק.
המשמעות היא כי מיום מתן צו כינוס הנכסים, מעוכבים כל הליכי ההוצאה לפועל נגד החייב ולא ניתן לנקוט נגדו בכל הליך ללא אישור של בית המשפט.  

מאחר שמטרת הבקשה היא להשיג כאמור צו הפטר המנקה את החייב מכל חובות העבר ומאפשר לו לפתוח דף חדש נקי מחובות, חשוב למסור את הטיפול בה לעורך דין מהימן ומקצועי בעל ניסיון בתחום. עורך דין עמיחי זילברברג, הינו מומחה להליכי הוצאה לפועל ופשיטת רגל. עורך דין עמיחי זילברברג ילווה אתכם בכל שלבי הליך פשיטת הרגל החל מהגשת הבקשה למתן צו כינוס נכסים , אסיפות והסדר נושים, הכרזת פשיטת רגל ועד לצו ההפטר המיוחל.

עורכי דין לענייני פשיטת רגל
לפניכם משרדי עורכי דין מובחרים העוסקים בתחום עורכי דין לענייני פשיטת רגל. הזינו פרטיכם, סמנו משרדים הקרובים ופועלים באיזור מגוריכם ושלחו את הטופס. בתוך זמן קצר נציגי המשרדים יצרו עמכם קשר טלפוני לייעוץ ראשוני או קביעת פגישה.

קראתי ואני מסכים לתקנון האתר
איזורים בארץ: דרום
סמן לפניה

תגובות הגולשים
שם
1111111111
נושא
2222222222
תוכן
3333333333333
לייעוץ והכוונה במציאת עורך דין התקשרו עכשיו ל: 03-6958791
או שלחו פרטיכם בטופס הבא ונציגי הייעוץ שלנו ייצרו עמכם קשר בהקדם
קראתי ואני מסכים לתקנון האתר

ייעוץ משפטי חינם
כתבות ומאמרים בנושא בקשה לפשיטת רגל
סגור