מציאת עורך דין בשני שלבים פשוטים
LawFind »מגזין משפטי - עדכוני פסיקה » תשע שנות מאסר לגבר ששפך חומצה על נערה
מגזין פלילי

תשע שנות מאסר לגבר ששפך חומצה על נערה

תשע שנות מאסר נגזרו על אדם ששפך חומצה על פניה של נערה בת 17 וגרם לה לפציעות חמורות עד מאוד. מאמר זה מתאר בקצרה את עובדות המקרה ואת אשר נפסק:
  • מערכת האתר
  • |
  • 11/11/201
  • |
  • 15:08
  • |
  • 1989 צפיות

עובדות המקרה מדברות על גבר בן 51, נשוי ואב לשלושה, שהציעה לצעירה בת ה-17 להינשא לו ומשזו סרבה, החל הגבר במסכת התעללויות בלתי פוסקות בנערה אשר הפכו את חייה לקשים עד כדי בלתי נסבלים למשך תקופה ארוכה של למעלה משנה, במהלכה ספגה הנערה איומים ברצח ובשרפת ביתה ובית משפחתה. על אף דרישות אימה של הנערה כי יניח לה במנוחה, ומששמע הגבר כי הנערה עומדת להינשא לאחר, דפק הוא על דלתה בחצות הליל וכשפתחה את הדלת שפך הוא על פניה חומצה הידרוכלורית וברח. החומצה גרמה לנערה לכוויות רבות בפניה, לבצקות קשות בדרכי הנשימה, מה שחייב את הרופאים להרדימה לתקופה של למעלה משבוע וכן עיוורון מלא באחת מענייה.

טענות התביעה
התביעה טענה נחרצות כי מלבד המפגעים הפיסיים מהם סובלת הנערה המלווים הכאבים עזים שאינם מאפשרים לה לשוב לשגרת חייה והנכות הממשית בכך שכמעט ואינה רואה כלל, סובלת הנערה מפגיעה נפשית חמורה. המראה הקשה שהותירו הכוויות בפניה והעובדה כי נאלצה היא להחמיץ שנת לימודים שלמה הביאו אותה להתמודד עם קושי נפשי בעכבותיו ממעטת היא ביציאה מפתח ביתה ובמפגש עם בני גילה. התביעה טענה כי הנאשם שפגע במתלוננת על לא עוול בכפה תוך קטיעת חלומותיה ויכולתה להצליח בחיים. עוד טענה התביעה כי העובדה כי האיומים על חייה של הנערה נמשכו למעלה משנה מעידה על כי מעשיו של הנאשם היו מתוכננים ונעשו בכוונת תחילה.

טענות ההגנה 
הנאשם, אשר הודה במעשים המיוחסים לו, הסכים כי המעשים שביצע הינם חמורים אך אף על פי כן אין לייחס חשיבות ומשקל כה רב לתסקיר בדבר מצבה הקשה של המתלוננת שכן בתסקיר מתואר מצבה של המתלוננת באופן חמור בהרבה ממצבה בפועל וכי רוב פצעיה החלימו, היא שבה לשגרת לימודיה ואין אמת בדבר כי היא ממעטת לצאת מפתח ביתה. ההגנה מבקשת כי עונשו של הנאשם יהיה תואם את הנזק הקל ביותר אשר נגרם לצעירה. עוד טען סנגורו של הנאשם כי יש להתחשב בעובדה שהנאשם הודה מיידית במעשיו וכי מצבו הכלכלי קשה עד מאוד.

פסיקת בית המשפט 
בית המשפט, בבואו לגזור את עונשו של הנאשם שם דגש רב על עובדת היותו של הנאשם בעל עבר פלילי רב וקבע כי חומרת המעשים מתעצמת ככל שמתייחסים להפרש הגילאים הניכר בין הנאשם למתלוננת לאור העובדה כי דרש ממנה להינשא לו. בפסיקתו גזר השופט על הנאשם תשע שנות מאסר ועוד שנתיים וארבעה חודשי מאסר על תנאי.



עורכי דין למחיקת רישום פלילי
לפניכם משרדי עורכי דין מובחרים העוסקים בתחום עורכי דין למחיקת רישום פלילי. הזינו פרטיכם, סמנו משרדים הקרובים ופועלים באיזור מגוריכם ושלחו את הטופס. בתוך זמן קצר נציגי המשרדים יצרו עמכם קשר טלפוני לייעוץ ראשוני או קביעת פגישה.

קראתי ואני מסכים לתקנון האתר
איזורים בארץ: מרכז, שפלה, דרום
סמן לפניה
איזורים בארץ: שרון, מרכז
סמן לפניה

תגובות הגולשים
שם
1111111111
נושא
2222222222
תוכן
3333333333333
לייעוץ והכוונה במציאת עורך דין התקשרו עכשיו ל: 03-6958791
או שלחו פרטיכם בטופס הבא ונציגי הייעוץ שלנו ייצרו עמכם קשר בהקדם
קראתי ואני מסכים לתקנון האתר

ייעוץ משפטי חינם
כתבות ומאמרים בנושא תשע שנות מאסר לגבר ששפך חומצה על נערה
סגור