מציאת עורך דין בשני שלבים פשוטים
LawFind »מגזין משפטי - עדכוני פסיקה » קנס בגין אי עמידה בתנאי הסדרי ראיה
מגזין משפחה

קנס בגין אי עמידה בתנאי הסדרי ראיה

בפסק דין חריג עד מאוד קבע בית המשפט כי על האם לאפשר לאב לראות את בתם הקטינה לאחר הליך גירושין ארוך ומייגע.
  • מערכת האתר
  • |
  • 18/11/201
  • |
  • 16:38
  • |
  • 2258 צפיות

לא אחת אנו עדים למקרים בהם על אף קביעתו של בית המשפט לגבי הסדרי ראיה בין הורים גרושים, ההורים אינם מקיימים את האמור בהסדר ולא מאפשרים לבן הזוג השני לראות ולהיות בחברת ילדו כפי שנקבע. במקרה דנן מדובר על זוג שהיה מצוי בהליך גירושין ארוך ומטיש במשך כ-4 שנים אשר סבב סביב מאבק ממושך בשאלת יחסי הבת והאב. 

לטענת האם- האב אלים ואינו כשיר לתפקד כאב
על אף הטענות החוזרות ונשנות מצידה של האם כי האב אינו מסוגל להיות בחברת הילדה ללא השגחה ופיקוח, פסק בית המשפט כי על האם לאפשר לאב לבלות בחברת בתו בזמנים ובמועדים שקבע באופן פרטי וללא צורך בהשגחה או נוכחות של צד ג´ כלשהו בפגישות אלה וכי בכל מקרה בו האם לא תאפשר לאב את השהות בחברת הבת ללא סיבה מיוחדת ו/או ללא הודעה מספקת מראש, תאלץ היא לשלם קנס כספי גבוה בסך 10,000 ₪.
עיקרון מוביל- טובת הילד

עמדת בית המשפט- טובת הילדה
לאורך כל תקופת הגירושין שכאמור ארכה כ-4 שנים, נמנעה האם מכל מועד לפגישה שנקבעה בין האב לבתו, האם נמקה את טעוניה בכך שהבת חולה, הבת נמצאת בטיול מטעם משרד החינוך ועוד כל מיני סיבות שונות ומשונות.  האב, שעל מנת להפריח את טענותיה של האם, לפיהן מדובר באדם אלים ואמונציונלי שאינו מסוגל לקבל אחריות תחת ידיו וודאי שלא את בתם הקטנה, ניבדק על ידי מספר אנשי מקצוע לרבות עובדים סוציאלים, פסיכולוגים ורופאים מסוגים שונים, ונקבע כי הינו כשיר לנהל מערכת יחסים עצמאית עם הבת ללא צורך בליווי של צד ג´ ולא בפגישות רישמיות במרכז קשר.

ניהול קשה ומפרך של תיק הגירושין
הליך הגירושין הקשה ומייגע בין בני הזוג כלל כמות בלתי מתקבלת על הדעת של למעלה ממאה בקשות ועשרות דיונים בבית המשפט- דבר אשר נחשב לחריג ויוצא דופן עד מאוד ומכאן נבעה הפסיקה החמורה והחריפה המוצגת במקרה זה. בצעד חריג זה הסדיר למעשה בית המשפט את נושא הסדרי הראיה 


עורכי דין לענייני הסדרי ראיה
לפניכם משרדי עורכי דין מובחרים העוסקים בתחום עורכי דין לענייני הסדרי ראיה. הזינו פרטיכם, סמנו משרדים הקרובים ופועלים באיזור מגוריכם ושלחו את הטופס. בתוך זמן קצר נציגי המשרדים יצרו עמכם קשר טלפוני לייעוץ ראשוני או קביעת פגישה.

קראתי ואני מסכים לתקנון האתר
איזורים בארץ: מרכז
סמן לפניה
איזורים בארץ: שרון, מרכז
סמן לפניה

תגובות הגולשים
שם
1111111111
נושא
2222222222
תוכן
3333333333333
לייעוץ והכוונה במציאת עורך דין התקשרו עכשיו ל: 03-6958791
או שלחו פרטיכם בטופס הבא ונציגי הייעוץ שלנו ייצרו עמכם קשר בהקדם
קראתי ואני מסכים לתקנון האתר

ייעוץ משפטי חינם
כתבות ומאמרים בנושא קנס בגין אי עמידה בתנאי הסדרי ראיה
סגור