מציאת עורך דין בשני שלבים פשוטים
LawFind »מגזין משפט בישראל»מגזין תעבורה » עברת תאונה? נשאר לבחור עו``ד
מגזין תעבורה

עברת תאונה? נשאר לבחור עו``ד

תאונת דרכים יכולה להתרחש בין כל סוגי כלי הרכב, והנזק יכול להיות ברכוש בלבד או לערב פגיעות גוף. כל מקרה נדון בנפרד בבית המשפט ומצריך גישה שונה לתיק התביעה. מכיון שכך, רצוי לשכור עורך דין שמצוי בתחום תאונות הדרכים ויש לו ניסיון מוצלח בתחום.
  • מערכת האתר
  • |
  • 13/1/2014
  • |
  • 17:32
  • |
  • 1924 צפיות

אופי הנהיגה שמעל לפני כבישי ישראל מייצר תופעה שכיחה ומאוסה של יצירת מתח רב עוד יותר לנהגים בידי נהגים רשלניים שאינם מפגינים כיבוד כללי התנהגות המצופים מהם כמו מכל הנהגים. התפישה החברתית הרווחת מעל לפני הכבישים כוללת לקיחת אחריות כלפי הנפגעים בתאונות הדרכים, לפחות בתחום הגשת עזרה ראשונה ופיצוי לנפגעים. חברות הביטוח מפצות את המבוטחים בהתאם לתמונה המצטיירת מן התאונה – בין אם ישנם אשם, אשם תורם או שלא מתבקש לדעת מי אשם בתאונה – הפיצויים ינתנו עם הוכחת קרות המקרה והנזק ממנו.

מה ניתן לתבוע בתאונת דרכים?
תאונות דרכים הן פגיעה של כלי רכב אחד באחר, פגיעת כלי רכב באדם או ברוכב שבה מי מהצדדים נפגע בעקבות כך ותאונת דרכים שבה נוסע ברכב נפגע – תאונות אלו אופייניות לרכבי אוטובוס כמו למשל בסגירת דלת האוטובוס על הנוסע וגם ברכבים אחרים. התביעות תעסוקנה בתחום הרכוש, צד ג´ וביטוח נזקי גוף. ישנה אפשרות גם לתבוע תביעה נזיקית.
בחירת עורך דין לאחר תאונות דרכים

מהם החובות של עורך הדין כלפי הלקוח?
עורך דין מחויב בחובת הזהירות לטפל במקרה באופן הטוב ביותר שניתן על פי מצג הברירות. הוא יכיר את החוקים השימושיים בין כלל חברות הביטוח והגורמים אותם ניתן לתבוע במסגרת העסקתו בידו מרשו. הוא יבקש מן הלקוח ויקבל את הפרטים הרלבנטיים ואת העובדות, יעמוד בלוח הזמנים כפי שקבע החוק להשגת התוצאות, יידע את הלקוח לגבי חקיקה ופסיקה באותו המקרה ולהסביר ללקוח אודות משמעות המסמכים שעליו הלקוח חותם.

יש לקחת בחשבון את שכר הטרחה של עורך הדין
עורך דין בתחום תאונות אישיות יציין מהו התעריף המקסימלי לטיפול בתביעה מתוך סכום הפיצויים שהנפגע יקבל. מדובר על גובה שיעור שכר טרחה מתוך סכום כולל של הפיצויים. הוא יקבל לרוב כ- 8% מן הסכום במקרה של פשרה לפני הגשה של כתב תביעה לבית המשפט, 11% מהסכום במידה של פשרה לאחר ההגשה ולפני דיון בערכאה ראשונה ו- 13% מן הסכום לאחר קבלת פסק דין מבית המשפט.  


עורכי דין לתאונת דרכים קטלנית
לפניכם משרדי עורכי דין מובחרים העוסקים בתחום עורכי דין לתאונת דרכים קטלנית. הזינו פרטיכם, סמנו משרדים הקרובים ופועלים באיזור מגוריכם ושלחו את הטופס. בתוך זמן קצר נציגי המשרדים יצרו עמכם קשר טלפוני לייעוץ ראשוני או קביעת פגישה.

קראתי ואני מסכים לתקנון האתר
איזורים בארץ: מרכז, שפלה
סמן לפניה
איזורים בארץ: מרכז, שפלה, דרום
סמן לפניה
איזורים בארץ: שרון, מרכז
סמן לפניה

תגובות הגולשים
שם
1111111111
נושא
2222222222
תוכן
3333333333333
לייעוץ והכוונה במציאת עורך דין התקשרו עכשיו ל: 03-6958791
או שלחו פרטיכם בטופס הבא ונציגי הייעוץ שלנו ייצרו עמכם קשר בהקדם
קראתי ואני מסכים לתקנון האתר

ייעוץ משפטי חינם
כתבות ומאמרים בנושא עברת תאונה? נשאר לבחור עו``ד
סגור