מציאת עורך דין בשני שלבים פשוטים
LawFind »מגזין משפט בישראל»מגזין אזרחי » בחירה נכונה על עורכי דין לכל תביעה
מגזין אזרחי

בחירה נכונה על עורכי דין לכל תביעה

הצלחות ותקדימים שונים יוצרים עניין ותחושה חיובית אצל הציבור, כי ניתן גם "להזיז הרים" ולזכות בתביעות שונות – גם בתביעות קטנות שמתנהלות לפי פרינציפ. הדבר מקבל משנה תוקף עם ייצוג של עורך דין המצוי בנושא.
  • מערכת האתר
  • |
  • 5/2/2014
  • |
  • 13:43
  • |
  • 1930 צפיות

כאשר אדם מסוים נתבע, עליו לבחור עורך דין מטעמו כדי לבצע הערכת סיכויים להצלחת המשפט לטובתו תוך תכנון אסטרטגיות שונות לניהול התביעה. במידה שהוא מעוניין לתבוע גורמים שונים, עליו להיות מעורה בנבכי החוק לגבי אפשרות התביעה שלו וזכויותיו או זכויות הצד השני על מנת להעלות או לשנות את רף הדרישות שלו – גם אם ידוע לו כי ידו על העליונה במקרה זה. כמו כן, רצוי שיהיה בעל ידע מקיף בנושא פסיקות תקדימיות באותו הנושא שעליהן ניתן להשעין את קו התביעה.  

עורך דין לתביעות קטנות
בתביעות קטנות אין צורך להיות מיוצגים בבית המשפט על ידי עורך דין, ולו רק שפעמים רבות גם זכייה במשפט תוציא את הלקוח בהפסד כספי. סעיף 63 בחוק בתי המשפט קובע, כי הייצוג בבית משפט לתביעות קטנות יעשה מטעמים מיוחדים אשר יירשמו וברשות בית המשפט. מצב זה עלול ליצור פערי כוחות בין הצדדים, במיוחד אילו התובע או הנתבע הוא משפטן. מאידך, ניתן תמיד להסתייע בשירותי ייעוץ משפטי.

עורך דין לסכסוכים עסקיים
לעתים שונות בתי עסק עלולים להגיע למצב של סכסוך – בין אם בהקשר של השותפים, הלקוחות או הספקים. גם אם מסכימים להגיע אל דלתו של המגשר או של הבורר, הרי שרצוי שלכל צד יהיה הייצוג שלו אשר ישמור על האינטרס המקצועי והאישי. כשמדובר על מאבקי שליטה וסכסוכים דומים אשר אינם מגבשים דרך משותפת ביחד לפיתרון הבעיה – אזיי ייצוג של עורך דין הוא הכרחי.
בחירת עורך דין

סכסוכים בין בני זוג
בני זוג שנפרדים ומעוניינים להביא על הנייר את ההסכם שביניהם – להניח את העבר מאחור ולגבש עתיד חדש – בסביבה חדשה, יש להיעזר בעורך דין להסדרת הנושא באופן שיתופי, או בעורך דין שינהל מטעמו את התביעה ויציע פשרה או שיתבע את מלוא הזכויות של מרשו. 

עורך דין פלילי
אדם אשר הסתבך בפלילים או מי שנכווה ברותחין מעבירה פלילית יכול לפנות לעורך דין שנמצא בתחום ההתמחות המבוקש: אלימות, עבירות מין, עבירות סמים, עבירות הימורים, עבירות צווארון לבן, עבירות נשק, מעצרים, עתירות, עבירות המתה או עבירות קטינים ובני נוער. 


עורכי דין לענייני תביעות קטנות
לפניכם משרדי עורכי דין מובחרים העוסקים בתחום עורכי דין לענייני תביעות קטנות. הזינו פרטיכם, סמנו משרדים הקרובים ופועלים באיזור מגוריכם ושלחו את הטופס. בתוך זמן קצר נציגי המשרדים יצרו עמכם קשר טלפוני לייעוץ ראשוני או קביעת פגישה.

קראתי ואני מסכים לתקנון האתר
איזורים בארץ: צפון, שרון, מרכז, שפלה, דרום, ירושלים
סמן לפניה

תגובות הגולשים
שם
1111111111
נושא
2222222222
תוכן
3333333333333
לייעוץ והכוונה במציאת עורך דין התקשרו עכשיו ל: 03-6958791
או שלחו פרטיכם בטופס הבא ונציגי הייעוץ שלנו ייצרו עמכם קשר בהקדם
קראתי ואני מסכים לתקנון האתר

ייעוץ משפטי חינם
כתבות ומאמרים בנושא בחירה נכונה על עורכי דין לכל תביעה
סגור