מציאת עורך דין בשני שלבים פשוטים
LawFind »מגזין משפט בישראל»מגזין פלילי » מעצר אזרחים ישראלים בחו"ל
מגזין פלילי

מעצר אזרחים ישראלים בחו"ל

על פי דיווחי משרד החוץ, בשנים האחרונות עולה מספר הישראלים העצורים בחו"ל עקב עבודה בלתי חוקית או שהיה בלתי חוקית במדינות שונות ויהיו כפופים להליכים ולעונשים הנהוגים במדינות בהן הם שוהים.
  • מערכת האתר
  • |
  • 13/2/2014
  • |
  • 16:06
  • |
  • 2003 צפיות

אזרחים ישראליים ששוהים או עובדים במדינות זרות ובניגוד לחוק המקומי עושים את זה על אחריותם האישית. ישנן פעמים, שבהן השהיה הבלתי חוקית מעורבת בעבירה פלילית כל שהיא, ובתוך כך מוצאים את עצמם מעורבים בחקירה מטעם המשטרה המקומית או הרשות לניירות ערך למשל. חלק מן השוהים בחו"ל נאלצים להתמודד אף עם חשדות חמורים או מועמדים לדין וגם מורשעים ונידונים לעונשי מאסר. גם לאחר השחרור, הם עלולים לעבור למתקני המעצר של רשויות ההגירה ולהיות מגורשים לצמיתות או לתקופה ממושכת מן המדינה בה נעברה העבירה. 

תמונת מצב
במקרים רבים, המשפחה של אותו ישראלי שעבר עבירה בחו"ל מקבלת את ידיעת מעצרו בשלב שבו הוא כבר נתון במעצר – והתמונה הופכת למורכבת. כאן נדרשת התערבות מיידית של משרד עורך דין המתמחה לפי מהות העבירה שנתקיימה בחו"ל. עורך דין זה ילווה וייצג את בן המשפחה, כאשר פעמים רבות אותו אדם למעשה אינו שולט בשפה המקומית. הוא זה שישמע את גרסתו של בן המשפחה לפני שזה ימסור אותה לעורך דין מקומי וציבורי. 

יתרונו של עורך דין במקרים אלו
למעשה, האושיה המקצועית המתאימה ביותר לטיפול במקרה זה הוא עורך דין שמתמחה בדין הזר ואפילו בקיא בשפה המקומית באזור בו נמצא העצור. הוא יסביר למשפחה אודות שיטת המשפט המקומית וגישתה לדבר אותה עבירה שמיוחסת לו וימליץ על דרך פעולה אולטימטיבית. הוא יכול לפנות כדי לברר מה מצב הראיות בתיק וישתמש בכך כדי לסתור אותן ולייצר קו הגנה אסטרטגי. 
מעצרים של ישראלים ברחבי העולם

מיידיות התגובה
למהירות שבה מגיבים להסתבכות בין שלטונות החוק ישנה משמעות רבה. באופן כללי, רצוי להגיב בין עד ל24-48 שעות הראשונות ובכלל זה בהקדם האפשרי, כדי לעצור את התקדמות הנושא עוד ברמה המקומית ולפני שיגיע למוסדות הרשמיים לאכיפה. 

תהליך של ייעוץ וסיוע משפטי
תהליך הייעוץ והסיוע המשפטי יכלול את שריון משרדו של עורך דין מיוחד לתחום, הודעה למשרד החוץ כדי שהקונסוליה הישראלית תתעדכן מאנשי הקשר המקומיים בארץ היעד, איסוף מידע מבני המשפחה, יצירת קשר עם מנגנוני חוק ואכיפה מקומיים כדי לארגן שחרור מהיר וקבלת פרוטוקולים מהדיונים במשפט. 


עורכי דין לעברות אלימות
לפניכם משרדי עורכי דין מובחרים העוסקים בתחום עורכי דין לעברות אלימות. הזינו פרטיכם, סמנו משרדים הקרובים ופועלים באיזור מגוריכם ושלחו את הטופס. בתוך זמן קצר נציגי המשרדים יצרו עמכם קשר טלפוני לייעוץ ראשוני או קביעת פגישה.

קראתי ואני מסכים לתקנון האתר
איזורים בארץ: מרכז, שפלה, דרום
סמן לפניה
איזורים בארץ: שרון, מרכז
סמן לפניה

תגובות הגולשים
שם
1111111111
נושא
2222222222
תוכן
3333333333333
לייעוץ והכוונה במציאת עורך דין התקשרו עכשיו ל: 03-6958791
או שלחו פרטיכם בטופס הבא ונציגי הייעוץ שלנו ייצרו עמכם קשר בהקדם
קראתי ואני מסכים לתקנון האתר

ייעוץ משפטי חינם
כתבות ומאמרים בנושא מעצר אזרחים ישראלים בחו"ל
סגור