מציאת עורך דין בשני שלבים פשוטים
LawFind »מגזין משפט בישראל»מגזין מסחרי » שיקום עסקים
מגזין מסחרי

שיקום עסקים

  • מערכת האתר
  • |
  • 1/3/13
  • |
  • 12:10
  • |
  • 2417 צפיות

עסק יכול להתמוטט במס´ רגעים בעקבות חוסר ערנות לשינויים קטנים שסובבים את העסק. פעמים רבות לקיחה של סיכונים לא נכונים, אופטימיות יתר, תחזיות עתידיות מוטעות והסתמכות עליהם, ניהול לא נכון של עובדים, הוצאת תזרים ללא מעקב, חוסר התחשבות בשוק יכולים להפיל את העסק והדרך לשיקום שלו היא ארוכה וקשה. עם זאת , היא לא בלתי אפשרית ומאמר זה יוכל לתת מס´ דגשים כיצד להיזהר ממשבר עסקי וכיצד לשקם עסק.

כיצד נבחין בסימנים למשבר עסקי?
ניתן להימנע ממשבר עסקי ע"י אבחנה בסימנים מקדימים להתמוטטות העסק. ירידה במכירות מסמנת משבר עסקי ויש לבדוק מה המקור של בעיה זו וכמה זמן היא נמשכת. מעקב אחר שביעות רצון של הלקוחות הוא חשוב מאוד בכדי למנוע משבר עסקי ולייעל את העסק ופעילותו. צ´קים חוזרים, משכורות העובדים שעולות וירידה במכירות במקביל הם סימני אזהרה למשבר עסקי. חשוב לשים עין על נקודות אלו ולטפל בהם באופן מיידי שכן דחיית הטיפול והתעלמות מהבעיות יכולות להוביל להידרדרות עסקית חמורה.

מה עושים במקרה של משבר עסקי?
החשוב מכל הוא לזהות את הקושי ולהשלים עם כך שיש קושי ויש צורך לטפל בו. אסור לנתב את הקושי האישי של העסק לשוק ולעוות בצורה זו את המציאות. חשוב לבחון את הדברים באובייקטיביות. במקרה של משבר עסקי חשוב מאוד לבקש ייעוץ עסקי מקצועי שיסייע בהתמודדות עם האתגרים שעומדים בפני עסק. כאשר עסק מדרדר חשוב להבחין אם יש טעם כלל להמשיך בו או שאבד עליו הכלח. יש לבחון את המתחרים והסביבה העסקית, להסתכל על סיבות לירידה ברווחים ולבחון את שורש הבעיה. חשוב לעשות ניתוח של השוק, להתייעץ עם מומחים ולבנות תוכניות שישקמו את העסק.

כיצד משקמים את העסק?
שיקום של עסק ייעשה במס´ שלבים והם כדקלמן: מיפוי הבעיות, הכנת תוכנית עסקית למטרת הבראת העסק והגדלת ההכנסות. לאחר מכן התוכנית תכלול על פי רוב מכירה של נכסים לא נחוצים, לאתר משקיעים שישקיעו בעסק, לנהל משא ומתן עם הבנקים, לגבש הסדרים עם הנושים השונים.


עורכי דין לשיקום ופירוק חברות
לפניכם משרדי עורכי דין מובחרים העוסקים בתחום עורכי דין לשיקום ופירוק חברות. הזינו פרטיכם, סמנו משרדים הקרובים ופועלים באיזור מגוריכם ושלחו את הטופס. בתוך זמן קצר נציגי המשרדים יצרו עמכם קשר טלפוני לייעוץ ראשוני או קביעת פגישה.

קראתי ואני מסכים לתקנון האתר
איזורים בארץ: שרון, מרכז
סמן לפניה
איזורים בארץ: מרכז, שפלה
סמן לפניה
איזורים בארץ: מרכז
סמן לפניה

תגובות הגולשים
שם
1111111111
נושא
2222222222
תוכן
3333333333333
לייעוץ והכוונה במציאת עורך דין התקשרו עכשיו ל: 03-6958791
או שלחו פרטיכם בטופס הבא ונציגי הייעוץ שלנו ייצרו עמכם קשר בהקדם
קראתי ואני מסכים לתקנון האתר

ייעוץ משפטי חינם
כתבות ומאמרים בנושא שיקום עסקים
סגור