מציאת עורך דין בשני שלבים פשוטים
LawFind »מגזין משפט בישראל»מגזין נזיקין » עורך דין נכות ביטוח לאומי
אולי תתעניין ב:
מגזין נזיקין

עורך דין נכות ביטוח לאומי

  • מערכת האתר
  • |
  • 1/3/13
  • |
  • 12:10
  • |
  • 2236 צפיות

מדינת ישראל ידועה בשרותיה הסוציאלים ובתמיכה בשעות משבר באוכלוסיות הנזקקות לכך. מדינת ישראל קמה על דגם מדינה חברתית שדואגת לאזרחיה מבחינת השרותים השונים שהיא מספקת. ביטוח לאומי הוא אחד מהמוסדות והשרותים שנועדו לעזור ולספק את צרכי האדם שנקלע לצרה, מחלה או כל דבר אחר שמונע ממנו לעבוד או להתפרנס בכבוד.

הביטוח הלאומי
הביטוח הלאומי מבטח את כל אזרחי ישראל ומספק הגנה וביטחון למקרים של אי יכולת לעבוד, נכות ואפילו מקרה של מוות. בעקרון כל מי שרשום "על הנייר" כבעל זכות לקבלת דמי נכות אמור לקבל אותם, למעשה הנושא הוא קצת יותר סבוך ויש צורך בהליך בירוקרטי לא פשוט על מנת לקבל את הקצבה המגיעה לאדם. לעיתים המאבק הופך להיות עיקש בשל הקשיים שהביטוח הלאומי מערים על מבקש הקצבה על שמומלץ להיעזר בשרותי עורך דין לצורך השגת המלגה במגיעה על פי חוק.

מתי ניתן לפנות לביטוח לאומי בתביעה לנכות ?
על פי חוקי המדינה ותקנות ביטוח הלאומי הכרה בנכות לצרכי קצבה וגמלאות ניתנת במקרים בהם ניתן להוכיח כי פגיעה, מחלה או פגימה הותירה את הפונה עם תפקוד יומיומי חסר. אחוזי הנכות של הפונה נקבעים על ידי רופא מטעם הביטוח הלאומי שמומחה בתחום הרלבנטי לנכות. נכות יכולה להיות מולדת או להתרחש כתוצאה מתאונה דרכים, תאונת עבודה, תבאונה בבית, רשלנות רפואית או כל סיבה אחרת. נכות יכולה לנבוע גם מזקנה מופלגת, כלומר קשישים שמתקשים לבצע פעילויות יומיומיות יכולים לקבל הכרה לקצבת נכות.

מה עושים במקרה והביטוח הלאומי מערים קשיים ?
ישנם מקרים בהם הביטוח הלאומי מערים קשיים על הפונה לקבלת הקצבה ואינו מכיר בנכות מפני שהוא חושב שאין בנכות הגבלה מעשית בחיי היומיום. חוק הביטוח הלאומי מאפשר למבוטח להגיש ערעור בפני ועדה רפואית המוסמכת לדון בערעורים השונים. אם במקרה וגם לאחר ערעור הפניה והבקשה לא מתקבלת מומלץ לפנות לעורך דין שמומחה בתחום, עורך הדין יכול לנהל את כל ההליכים אל מול הביטוח הלאומי תוך כדי בקיאות מקסימלית בחוקים. עורך דין דיני עבודה

עורכי דין לענייני ביטוח לאומי
לפניכם משרדי עורכי דין מובחרים העוסקים בתחום עורכי דין לענייני ביטוח לאומי. הזינו פרטיכם, סמנו משרדים הקרובים ופועלים באיזור מגוריכם ושלחו את הטופס. בתוך זמן קצר נציגי המשרדים יצרו עמכם קשר טלפוני לייעוץ ראשוני או קביעת פגישה.

קראתי ואני מסכים לתקנון האתר
איזורים בארץ: מרכז, שפלה
סמן לפניה

תגובות הגולשים
שם
1111111111
נושא
2222222222
תוכן
3333333333333
לייעוץ והכוונה במציאת עורך דין התקשרו עכשיו ל: 03-6958791
או שלחו פרטיכם בטופס הבא ונציגי הייעוץ שלנו ייצרו עמכם קשר בהקדם
קראתי ואני מסכים לתקנון האתר

ייעוץ משפטי חינם
כתבות ומאמרים בנושא עורך דין נכות ביטוח לאומי
סגור