מציאת עורך דין בשני שלבים פשוטים
LawFind »מגזין משפט בישראל»מגזין תעבורה » בית משפט לתעבורה - דרכי התמודדות
מגזין תעבורה

בית משפט לתעבורה - דרכי התמודדות

זימון לבית משפט תעבורה יכול לגרום לחששות שונים. על מנת להתמודד עם העניין כמו שצריךי ש להתכונןן בצורה מיטבית ולהבין במה מדובר
  • מערכת האתר
  • |
  • 3/6/2013
  • |
  • 13:11
  • |
  • 2382 צפיות

קבלת זימון לדיון בבית המשפט לענייני תעבורה מציב את האדם הבודד מול מערכת שבה מערכת שיקולים ופסקי דין קודמים אשר הוא עצמו לעתים קרובות אינו מעורב בהם. העניין משפיע על אופן התנהלותו בבית המשפט וכן על תוצאות הדיון, להן עלולה להיות השפעה מרחיקת לכת. דיני תעבורה הינם חלק ממערכת המשפט הפלילי – דינים אלו כפופים לחוק סדר הדין הפלילי – ובכך גם לדיני המעצרים, לדיני הראיות ולחוק העונשין. נתבעים רבים אינם מגיעים לדיון בבית המשפט ובכי כן נענשים בעונש שהשפעתו מיידית, גם אם בלא ידיעתם המיידית, ומכאן מתחיל מסע הניסיון לביטול רוע הגזירה.

דבר ראשון – התייצבות למשפט
אם אי – התייצבות למשפט תעבורה גוררת בגינה ענישה באופן כמעט אוטומטי לנעדר, הרי שנוכחות באותו הדיון בבית המשפט עשויה להגביר סיכוי להצליח להעביר את טיעוניו של הנתבע באופן שיהיה ניתן להגיש ערעור בהמשך על כתב התביעה. יש להתייחס במלוא חומרת העניין לאותו יום שבו מופיעים בבית המשפט, ולשריין עבור העניין יום שלם – כיוון שבמרבית המקרים ישנו איחור לא קטן לכך מפאת דיונים נוספים שנקבעים לאותו מועד. 

הודאה בטיעון – דרך אל-חזור
ממרבית פסקי הדין ניתן ללמוד כי הודאה באשמה אינה פותחת פתח בהמשך לחזרה בהודאה זו, כיוון שהודאה זו עלולה לשמש כנגד הנתבע. כדי לראות את פני התמונה כולה, רצוי להתייעץ או להשתמש בשירותיו הייצוגיים של עורך דין תעבורה במשפט.

כיבוד הסדר הטיעון
גם לאחר הגעה להסדר בין התביעה להגנה בבית המשפט, השופט אינו מתחייב לכבד את אותו הסדר טיעון, בין אם נעשה באופן ישיר על ידי הנתבע או בין אם באמצעות עורך דין מטעמו. מאידך, ניתן להגדיל את הסיכויים שבקבלת הטיעון של ההגנה או ההסדר שנוצר בשכירת איש מקצוע.


עורכי דין לענייני עברות תנועה
לפניכם משרדי עורכי דין מובחרים העוסקים בתחום עורכי דין לענייני עברות תנועה. הזינו פרטיכם, סמנו משרדים הקרובים ופועלים באיזור מגוריכם ושלחו את הטופס. בתוך זמן קצר נציגי המשרדים יצרו עמכם קשר טלפוני לייעוץ ראשוני או קביעת פגישה.

קראתי ואני מסכים לתקנון האתר
איזורים בארץ: מרכז, שפלה
סמן לפניה
איזורים בארץ: מרכז, שפלה, דרום
סמן לפניה
איזורים בארץ: שרון, מרכז
סמן לפניה

תגובות הגולשים
שם
1111111111
נושא
2222222222
תוכן
3333333333333
לייעוץ והכוונה במציאת עורך דין התקשרו עכשיו ל: 03-6958791
או שלחו פרטיכם בטופס הבא ונציגי הייעוץ שלנו ייצרו עמכם קשר בהקדם
קראתי ואני מסכים לתקנון האתר

ייעוץ משפטי חינם
כתבות ומאמרים בנושא בית משפט לתעבורה - דרכי התמודדות
סגור