מציאת עורך דין בשני שלבים פשוטים
LawFind »מגזין משפט בישראל»מגזין משפחה » עורך דין אידאלי לגרושין
מגזין משפחה

עורך דין אידאלי לגרושין

טיבו של עורך דין עבור לקוח מסוים מתמצה במספר מישורים, כשהמישור הראשון הוא היכולת להעניק את המענה עבור הלקוח בתיק המדובר – באמצעותי ידע, ניסיון ומוניטין שצבר. מדובר ביכולת לטפל בכל השלכה מרחיקת לכת אפשרית בצורה יעילה.
  • מערכת האתר
  • |
  • 9/6/2013
  • |
  • 14:02
  • |
  • 2070 צפיות

בישראל ישנה כמות גבוהה של זוגות המתגרשים מדי שנה ביחס לזוגות הנישאים, דבר המשנה את פני החברה גם באופן התקשרות בני זוג אחד לשני מלכתחילה – ועריכת הסכמי ממון וזוגיות למיניהם הפוטרים אותם מנישואין ממסדיים. כמו בעסקים – קל לפתוח את העסק אולם קשה יותר לסגור אותו. במקרי גירושין מדובר ברגשות ובפרמטרים אחרים המחייבים טיפול והתייחסות מיוחדת – מעבר לגורמים הטכניים לפירוק החבילה. לכל מקרה של גירושין ישנה סיבה אחרת – ועל כן נדרש גם עורך דין המתמחה בתחום זה של פתרונות.

ביטחון רגשי ומעשי
עורך דין לענייני גירושין יבחן את המצב שבו עומדת המשפחה כפי שהוא משתקף דרך עיניו של הלקוח. עורך הדין יפשט את המהלכים הבאים בהליכים השונים בהם יש לנקוט כדי לא להשאיר פיסת תחום בלתי פתורה, ובכך – תוך פישוט התהליך והגדרת היעדים והמטרות ביחד עם הלקוח ניתן לפזר את ענני הערפל, וליצור קרקע שממנה ניתן ליצור מציאות חדשה, את פרק ב´.

עורך דין המתמחה בתחום גירושין ספציפי
סיבות שכיחות בעולם הגירושין הן אלימות במשפחה, בגידה, דרך חיים שונה שאינה עולה בקנה אחד עם זו של בן הזוג השני, משבר כלכלי או אי הסכמות למיניהן וחילוקי דעות על רקעים שונים. עבור כל מקרה ומקרה ישנו עורך דין או מגשר שמסייע להיחלץ מן הסבך לעבר הפיתרון הרצוי וכל זאת תוך מתן ההתייחסות הרצויה וברגישות לעניין ילדים, חובות משותפים, עסקים משותפים, חלוקת רכוש ועוד.

מקצוען ואסטרטג
עורך דין שיש לו ניסיון בתחום והוא ערך את כל התסריטים האפשריים לרוב יודע איך להתמודד בזמן אמת בדיונים המתקיימים בבית המשפט. סלילת האסטרטגיה מראש מייצרת מקצוענות, תוך שהוא קשוב לשינויים ולהתפתחויות ולרצונות השונים שנובעים מהלקוח. 


עורכי דין לגירושין
לפניכם משרדי עורכי דין מובחרים העוסקים בתחום עורכי דין לגירושין. הזינו פרטיכם, סמנו משרדים הקרובים ופועלים באיזור מגוריכם ושלחו את הטופס. בתוך זמן קצר נציגי המשרדים יצרו עמכם קשר טלפוני לייעוץ ראשוני או קביעת פגישה.

קראתי ואני מסכים לתקנון האתר
איזורים בארץ: מרכז
סמן לפניה
איזורים בארץ: מרכז, שפלה
סמן לפניה
איזורים בארץ: שרון, מרכז
סמן לפניה

תגובות הגולשים
שם
1111111111
נושא
2222222222
תוכן
3333333333333
לייעוץ והכוונה במציאת עורך דין התקשרו עכשיו ל: 03-6958791
או שלחו פרטיכם בטופס הבא ונציגי הייעוץ שלנו ייצרו עמכם קשר בהקדם
קראתי ואני מסכים לתקנון האתר

ייעוץ משפטי חינם
כתבות ומאמרים בנושא עורך דין אידאלי לגרושין
סגור