מציאת עורך דין בשני שלבים פשוטים
LawFind »מגזין משפט בישראל»מגזין מסחרי » רישום חברה אצל רשם החברות
אולי תתעניין ב:
מגזין מסחרי

רישום חברה אצל רשם החברות

עסק עצמאי, שותפות או חברה בע"מ? עסקים רבים אינם מנהלים עסק על פי היקף הפעילות שלו כדי להפיק את הרווחיות המקסימלית, ופותחים חברה בערבון מוגבל בעוד ניתן היה לצמצם את היקפי הגדרתה ברשויות כעוסק עצמאי או שותפות. לפניכם כמה שיקולים בדרך לפתיחת חברה בע"מ.
  • מערכת האתר
  • |
  • 19/6/2013
  • |
  • 14:53
  • |
  • 2129 צפיות

בעוד עוסק מורשה (ע.מ) הוא בעליו של עסק ושניהם מזוהים האחד עם השני במעמד המשפטי, כלומר – כאשר העסק מרוויח, כך גם הבעלים באופן ישיר וכשהעסק בחובות, הם יוטלו על חשבון הבנק הפרטי של העוסק המורשה, הרי שחברה בע"מ הינה ישות משפטית נפרדת מבעלי העסק או מן המנהלים שלה. בשפה המקצועית, המפריד בין בעלי חברה ובין החברה עצמה הוא "מסך התאגדות" ובזכות זה החברה תפתח לעצמה חשבון בנק משלה, היא זו שתחתום על החוזים ותיתן את הדין אילו הפרה חוזה. 

מי יכול להקים חברה?
באופן עקרוני ולפי החוק, כל אדם יכול להקים חרה, ובלבד שכל אחת ממטרות החברה אינה נוגדת את החוק, או שאינה בלתי מוסרית וכן אינה נוגדת את תקנת הציבור. מספיק שיהיה בעל מניות אחד על מנת להקים אותה, בניגוד לנהוג בעבר – אז הייתה דרישה למספר בעלי מניות.

סדר הפעולות לרישום חברה
רישום חברה מצריך פעולות מקדימות על מנת להציג באופן מגובש את הנדרש; יש להיש בקשה לרשם החברות תוך מילוי כל הפרטים הנדרשים: שם החברה – כל שם בעברית, אנגלית או ערבית, שאליו מצורף צמד המילים "בעירבון מוגבל" או בע"מ לפי הבחירה. בנושא זה ישנם חוקים שיש לתת עליהם את הדעת וניתן להתייעץ עם עורך דין לענייני חברות. ישלהגיש מסמכים נוספים בהתאם לדרישה.

האם עורך דין מסייע היא חובה?
אין חובה על פי החוק להסתייע בשירותו של עורך דין לענייני חברות כדי להירשם ברשם החברות, וממילא עורך הדין הוא המאמת את החתימות של בעלי המניות כמו גם של הדירקטורים הראשונים. יחד עם זאת, לעורך דין מנוסה זה היכולת ללוות את מנהלי החברה במישור העסקי כדי לשמור על התנהלות תקינה של החברה. 

עורכי דין להקמת חברה
לפניכם משרדי עורכי דין מובחרים העוסקים בתחום עורכי דין להקמת חברה. הזינו פרטיכם, סמנו משרדים הקרובים ופועלים באיזור מגוריכם ושלחו את הטופס. בתוך זמן קצר נציגי המשרדים יצרו עמכם קשר טלפוני לייעוץ ראשוני או קביעת פגישה.

קראתי ואני מסכים לתקנון האתר
איזורים בארץ: מרכז, שפלה
סמן לפניה
איזורים בארץ: מרכז
סמן לפניה
איזורים בארץ: שרון, מרכז
סמן לפניה

תגובות הגולשים
שם
1111111111
נושא
2222222222
תוכן
3333333333333
לייעוץ והכוונה במציאת עורך דין התקשרו עכשיו ל: 03-6958791
או שלחו פרטיכם בטופס הבא ונציגי הייעוץ שלנו ייצרו עמכם קשר בהקדם
קראתי ואני מסכים לתקנון האתר

ייעוץ משפטי חינם
כתבות ומאמרים בנושא רישום חברה אצל רשם החברות
סגור