מציאת עורך דין בשני שלבים פשוטים
LawFind »מגזין משפט בישראל»מגזין מסחרי » ליווי ויצוג בהליך פשיטת רגל
מגזין מסחרי

ליווי ויצוג בהליך פשיטת רגל

השנים האחרונות הולידו סיוע מוגבר יותר מקרב האגף לסיוע משפטי ושירותים מעורכי דין העוסקים בתחום פשיטות רגל. המטרה היא ללוות את החייב בהליכים שנקבעו בהוצאה לפועל באותו ההליך מול הגורמים השונים ולכוון להתנהלות כלכלית נכונה.
  • מערכת האתר
  • |
  • 20/6/2013
  • |
  • 14:14
  • |
  • 1842 צפיות

נושה שהוא בעל זכות – מכוח שיק, שטר או פסק דין יכול לממש את זכות הקניין שלו או של הזוכה שהוא פועל מטעמו להיפרע. אותו חייב יכול להיות למשל סרבן תשלומי מזונות, שוכרי דירות שהשיק שלהם לא כובד או כל רוכש בכסף שהאשראי שלו לא נתקבל מכל סיבה שהיא. אחד הפתרונות למצב שבו החייב אינו מסוגל לעמוד בהוצאות המרובות ובמחויבויות שלו, הוא הליך של פשיטת רגל והוא מבוצע מול לשכת ההוצאה לפועל.

עליה במספר פושטי הרגל
הגורמים העיקריים לעליה במספר פושטי הרגל נעוצה במידה רבה במדיניות הקשחת העמדות של הבנקים בנוגע לחגיגה ממסגרות האשראי בחשבון הלקוח, ובמתן ההלוואות. במקביל לכך, המשק הישראלי עבר בשנים האחרונות טלטלה אשר עליה עסקים רבים עדיין מנסים להתגבר עליה באמצעות הלוואות שונות. בצל כל אלו עלולה להיות התנהלות כלכלית לא יעילה שמובילה אל דרך ללא מוצא.

סיוע בקבלת ההחלטות
כגיבוש עמדה באשר לדרך הפעולה מול ההוצאה לפועל או מול הנושים יומלץ לפני נקיטת כל הליך שהוא. זאת, משום שישנן מספר דרכים לפעולה, כמו למשל איחוד תיקים, משא ומתן ישיר, הכרזה על לקוח כעל מוגבל באמצעים או הליך פשיטת רגל עד אשר החייב יקבל צו הפטר למחיקת יתרת החובות. את הייצוג של החייב יערוך עורך דין פשיטת רגל שיש לו ניסיון מקצועי רב בתחום.

מה יכלול הליווי המשפטי?
ליווי משפטי של עורך דין יכלול הליך של ייעוץ וסיכום ההתנהלות המשפטית והבירוקראטית הרצויה. איך להתנהל מול כונס הנכסים, רשויות המס, בית המשפט ושאר הגורמים – תוך הגשת התצהירים הנחוצים, חקירת יכולת, אסיפות נושים והתייצבות בבית המשפט. מדובר ביכולת להגיע לפיתרון במהירות האפשרית בהתאם לנסיבות הקיימות, תוך הסדר הוגן ומוסכם על כל הצדדים. 

עורכי דין לענייני פשיטת רגל
לפניכם משרדי עורכי דין מובחרים העוסקים בתחום עורכי דין לענייני פשיטת רגל. הזינו פרטיכם, סמנו משרדים הקרובים ופועלים באיזור מגוריכם ושלחו את הטופס. בתוך זמן קצר נציגי המשרדים יצרו עמכם קשר טלפוני לייעוץ ראשוני או קביעת פגישה.

קראתי ואני מסכים לתקנון האתר
איזורים בארץ: דרום
סמן לפניה
איזורים בארץ: שרון, מרכז
סמן לפניה
איזורים בארץ: מרכז, שפלה
סמן לפניה

תגובות הגולשים
שם
1111111111
נושא
2222222222
תוכן
3333333333333
לייעוץ והכוונה במציאת עורך דין התקשרו עכשיו ל: 03-6958791
או שלחו פרטיכם בטופס הבא ונציגי הייעוץ שלנו ייצרו עמכם קשר בהקדם
קראתי ואני מסכים לתקנון האתר

ייעוץ משפטי חינם
כתבות ומאמרים בנושא ליווי ויצוג בהליך פשיטת רגל
סגור