מציאת עורך דין בשני שלבים פשוטים
LawFind »מגזין משפט בישראל»מגזין עבודה » חתימה על חוזה עבודה
אולי תתעניין ב:
מגזין עבודה

חתימה על חוזה עבודה

לחוזה העבודה השלכות רבות אודות התנאים להעסקה וההכנסה שלו, וכבר בנקודת הכניסה לעבודה העובד מודע לתנאים בהם יועסק ועליהם הסכים. במידה שעולות אי הסכמות בין הצדדים, ניתן לשאת ולתת.
  • מערכת האתר
  • |
  • 25/6/2013
  • |
  • 11:42
  • |
  • 2308 צפיות

יכולת הקידום של עובד היא הבטחה להשארתו לטווח זמן ארוך, ופחות התנאים המפתים והקורצים להצעות עבודה שטווח הקליטה בהן הוא מיידי. המערכת החוזית חלה הן על המעסיק והן על העובד, ובתוכו כלולים בין היתר חוקי עבודה קוגנטיים, הסכמים קיבוציים, צווי הרחבה ועוד.

fsdfs


האם יש חוזה אחיד?
על כל מעסיק להחתים את העובד בטרם כניסתו לעבודה על אותו ההסכם, אשר יחול לאורך כל תקופת ההעסקה ביניהם. עובד שלא חתם על הסכם שכזה, עלול ליפול קורבן לחלקלקותם של עורכי דין מטעם מקום העבודה העושים שימוש בבורותו של העובד באשר לחוקים ולזכויות, בעוד המעביד ממילא מגלם את הצד החזק במערכת יחסים זו.

חשוב לקחת בחשבון את המחר
רבים מקבלים משרות לאחר תקופה ארוכה של חיפושים ו"יובש כלכלי", על כן צמאים לכל סוג עבודה שנראה על פניו מבטיח. מאידך, יש לחשוב גם על היום שבו יהיה אותו אילוץ להפרד מן העבודה – וכדי לדאוג לתנאים של היום שאחרי, ניתן להתייעץ עם עורך דין לענייני עבודה – איך להשאיר את הרכב ברשות העובד, את הטלפון החכם, את המחשב הנייד ועוד. ניתן לעגן זאת ככל עניין אחר בחוזה. 

מה עם הסכמים קיבוציים?
על המעסיק לציין בחוזה אם הינו צד בהסכם הקיבוצי שמסדיר את תנאי ההעסקה, או הארגון שבו המעסיק חבר. מתוך כך ניתן יהיה להבין אם הזכויות החלות על העובד הן מכורח חוק העבודה בלבד, או שחלות עלות זכויות רבות יותר. האם חוזה ההעסקה כולל את הזכויות לתשלום דמי ימי מחלה, חופשה שנתית ודמי הבראה? האם ניתן לקבל דמי הבראה כבר מן השנה הראשונה או שיש עניין לפצל את דמי ההעסקה לשנים עשר חודשים. גם דברים שאמורים להיות מובנים מאליהם, כמו למשל הפרשה לטובת קרן פנסיה מסוימת, יהיו מעוגנים בחוזה.


עורכי דין לחוזה עבודה
לפניכם משרדי עורכי דין מובחרים העוסקים בתחום עורכי דין לחוזה עבודה. הזינו פרטיכם, סמנו משרדים הקרובים ופועלים באיזור מגוריכם ושלחו את הטופס. בתוך זמן קצר נציגי המשרדים יצרו עמכם קשר טלפוני לייעוץ ראשוני או קביעת פגישה.

קראתי ואני מסכים לתקנון האתר
איזורים בארץ: צפון, שרון, מרכז, שפלה, דרום, ירושלים
סמן לפניה
איזורים בארץ: דרום
סמן לפניה
איזורים בארץ: מרכז, שפלה
סמן לפניה
איזורים בארץ: שרון, מרכז
סמן לפניה
איזורים בארץ: שרון, מרכז
סמן לפניה

תגובות הגולשים
שם
1111111111
נושא
2222222222
תוכן
3333333333333
לייעוץ והכוונה במציאת עורך דין התקשרו עכשיו ל: 03-6958791
או שלחו פרטיכם בטופס הבא ונציגי הייעוץ שלנו ייצרו עמכם קשר בהקדם
קראתי ואני מסכים לתקנון האתר

ייעוץ משפטי חינם
כתבות ומאמרים בנושא חתימה על חוזה עבודה
סגור