מציאת עורך דין בשני שלבים פשוטים
LawFind »מגזין משפט בישראל»מגזין נזיקין » רשלנות רפואית בניתוחים פלסטיים
מגזין נזיקין

רשלנות רפואית בניתוחים פלסטיים

נדמה, שתחום האסתטיקה הרפואית נגיש יותר מתמיד; ריבוי של מכוני אסתטיקה רפואית הגורמת להוזלה ולתחרותיות במחירים פונה אל קהל אנשים גדול יותר ובאופן טבעי מתרבים מקרי הרשלנויות הרפואיות, בהן ניתן לתבוע לפי חוק.
  • מערכת האתר
  • |
  • 11/7/2013
  • |
  • 17:37
  • |
  • 1963 צפיות

הטכנולוגיה מתקדמת בצעדי ענק, יותר ויותר אנשים פונים לעסוק בתחום האסתטיקה הרפואית ומייצרים יותר תחרות ועניין בתחום הניתוחים הפלסטיים וטיפולי יופי שונים כמו הסרות שיער, השתלות שיער, טיפולי פילינג ואחרים להצערת העור ועוד. טיפול בפניות של רשלנות רפואית בודקת עד כמה הניתוח היה חיוני והאם היה ניתן לבחור בדרך אחרת או שהיה בלתי נמנע. היות שמרבית הניתוחים הפלסטיים נעשים מרצון, בודקים עד כמה התובע לקח חלק בהחלטה ומהי אחריותו של הרופא המטפל.

האם קיימת עילה לתביעת רשלנות רפואית?
כדי לטעון לרשלנות רפואית, יש להראות שהמקרה עונה על ההגדרה של רשלנות רפואית. ישנה רשלנות שהיא טרם ביצוע הניתוח – לא נערך תשאול שמפנה את הנבדק לבדיקות רלבנטיות מקיפות, לא הוסברו למנותח יתרונות הניתוח, חלופותיו, חסרונותיו, סיכויי ההצלחה שלו, יכולת ההחלמה והתהליך וכן התהליך המכין לקראת הניתוח. רשלנות הניתוח – תוצאתה אינה סימטרית או שהתבצעה בטכניקה לא מתאימה וכדומה. ישנה גם רשלנות שלאחר הניתוח ובה לא מוודאים את המשך הטיפול התרופתי או השיקומי, אין התייחסות נאותה לתלונות המטופל ועוד.
רשלנות רפואית שכיחה לצערנו

מה הנזק?
יש לבחון את הנזק שנעשה ולתבוע את הסעדים בהתאם. יכול להיות שמדובר על שרשרת של מחדלים שהובילו לאותו נזק – כולם יבדקו על ידי עורך דין לרשלנות רפואית. הרופא המנתח אינו יוצא ידי חובתו תוך החתמה על טופס הסכמה, אלא שעליו להסביר במפורש את המשמעויות של כל שעל שנלקח בחשבון. 

לעתים ניתוחים "קטנים" הופכים להיות הרי גורל
הסיכונים שבניתוח פלסטי לעתים אינם נלקחים בחשבון ואילו כן – הייתה יכולה להיות אפשרות לביטול הניתוח או להתייחסות לטיפול באופן שונה. הנזק הופך להיות נזק ממשי, וכדי לקבוע את גודל הנזק בית המשפט ישתמש בחוות דעת של רופאים מומחים שיבחנו את כל הפרוצדורה.

עורכי דין לרשלנות רפואית
לפניכם משרדי עורכי דין מובחרים העוסקים בתחום עורכי דין לרשלנות רפואית. הזינו פרטיכם, סמנו משרדים הקרובים ופועלים באיזור מגוריכם ושלחו את הטופס. בתוך זמן קצר נציגי המשרדים יצרו עמכם קשר טלפוני לייעוץ ראשוני או קביעת פגישה.

קראתי ואני מסכים לתקנון האתר
איזורים בארץ: מרכז, שפלה
סמן לפניה

תגובות הגולשים
שם
1111111111
נושא
2222222222
תוכן
3333333333333
לייעוץ והכוונה במציאת עורך דין התקשרו עכשיו ל: 03-6958791
או שלחו פרטיכם בטופס הבא ונציגי הייעוץ שלנו ייצרו עמכם קשר בהקדם
קראתי ואני מסכים לתקנון האתר

ייעוץ משפטי חינם
כתבות ומאמרים בנושא רשלנות רפואית בניתוחים פלסטיים
סגור