מציאת עורך דין בשני שלבים פשוטים
LawFind »מגזין משפט בישראל»מגזין מסחרי » מו"מ להשקעה בחברות
אולי תתעניין ב:
מגזין מסחרי

מו"מ להשקעה בחברות

מעבר לדיון בתנאים המסחריים של עסקה כאשר מנהלים משא ומתן במטרה להשקיע בחברת היי-טק, ישנם נושאים נוספים שיכללו במו"מ. הנושא במרכזי יהיה יחסי הצדדים ביום שאחרי חתימת העסקה. הגדרת זכויות, הגנות למשקיעים והגבלות על מכירת מניות הם רק חלק מהבעיות אשר לרוב צצות לאחר ההשקעה בחברה
  • מערכת האתר
  • |
  • 14/7/2013
  • |
  • 13:21
  • |
  • 1780 צפיות

בעת ביצוע העסקה יכנס לתוקף תקנון החברה החדש, שיחתם על ידי המשקיעים ובעלי המניות עם סגירת העסקה. במקרים שכיחים אחד הצדדים אינו רואה לנגד עיניו את השיקולים והציפיות מהצד האחר ולעיתים מקרים אלה יכולים לסכן את המו"מ בין הצדדים, ואף גורמים לבעיות רבות לאחר מכן ועל כן יש להיוועץ בעורך דין בתחום החוזים המסחרים
על מנת להשקיע בחברה מומלץ להיוועץ בעורך דין בתחום

עצות למשקיעים – בלי הפתעות
המשקיעים חייבים לזכור שהם אינם אלה אשר הביאו את החברה עד הלום, ולכן אינם צריכים לבוא בדרישות מופרזות, לפחות לא בהתחלה. עדיף שתציגו בפני היזמים את התוכניות שלכם כבר בתחילת המו"מ, מהלך אשר ימנע אי נעימויות לאחר מכן. כמו כן, עדיף לשמר את ההנהלה הקיימת ואת העובדים בחברה, לשמר את תנאי העסקתם ולא ליצור זעזועים גדולים. 

יזמים - תהיו אמיתיים
אם המשקיעים צריכים לגשת לשולחן המו"מ ברגישות יתרה, כך גם יזמי החברה ובעלי המניות. בראש ובראשונה צריכים היזמים להכין תוכנית עם נתונים מציאותיים אשר משקפים את אופי החברה והתחזיות לעתיד בצורה ריאלית ככל שניתן. כמובן ששקיפות מלאה היא תנאי הכרחי להצלחת המו"מ, ואולי הדבר החשוב ביותר שעל היזמים לזכור: המשקיעים רוצים בסופו של דבר להשיא תשואה על השקעתם. על בעלי המניות לדעת שהפחתה בסמכותם היא הכרחית ואין לחשוש ממהלך שכזה. זכותם של המשקיעים להשפיע על האופן שבו פועלת החברה בה השקיעו את מיטב כספם. חשוב שבסיום המו"מ יהיו בידיכם מספר אחוזים גבוה ככל שניתן, אך בל נשכח שגם הוא נמוך ממה שציפיתם, ערכם יעלה משמעותית.

חופש המידע
תנאי הכרחי אשר חייב להיות מיושם במלואו בכל מו"מ בין יזמים למשקיעים, הוא הזרמת מידע שוטף בין הצדדים. למשקיעים זכות לדעת מה קורה בחברה, מה התוכניות ומה השאיפות. ניהול ויכוחים מיותרים על דרישות לקבלת מידע מצד האנשים שחותמים לבסוף על הצ´ק, לא יובילו את המו"מ לכיוון חיובי.


עורכי דין לעריכת חוזים
לפניכם משרדי עורכי דין מובחרים העוסקים בתחום עורכי דין לעריכת חוזים. הזינו פרטיכם, סמנו משרדים הקרובים ופועלים באיזור מגוריכם ושלחו את הטופס. בתוך זמן קצר נציגי המשרדים יצרו עמכם קשר טלפוני לייעוץ ראשוני או קביעת פגישה.

קראתי ואני מסכים לתקנון האתר
איזורים בארץ: שרון, מרכז
סמן לפניה
איזורים בארץ: צפון, שרון, מרכז, שפלה, דרום, ירושלים
סמן לפניה
איזורים בארץ: דרום
סמן לפניה
איזורים בארץ: מרכז, שפלה
סמן לפניה
איזורים בארץ: מרכז
סמן לפניה
איזורים בארץ: שרון, מרכז
סמן לפניה
איזורים בארץ: שרון, מרכז
סמן לפניה

תגובות הגולשים
שם
1111111111
נושא
2222222222
תוכן
3333333333333
לייעוץ והכוונה במציאת עורך דין התקשרו עכשיו ל: 03-6958791
או שלחו פרטיכם בטופס הבא ונציגי הייעוץ שלנו ייצרו עמכם קשר בהקדם
קראתי ואני מסכים לתקנון האתר

ייעוץ משפטי חינם
כתבות ומאמרים בנושא מו"מ להשקעה בחברות
סגור